Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Draganovic Creative Commons License 2014.12.16 0 0 18890

Koszi estere meg lesz mert most hatso fekbetet ,tarcsa cseren van!

 

Kosz a segitseget!

Előzmény: szilagyig31 (18889)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 18889

Valószínűleg Delphi lesz de küldj vázszámot. utolsó 8 szám elég

 

Előzmény: Draganovic (18887)
Hun_Fighter Creative Commons License 2014.12.16 0 0 18888

Az én 2008-as SW-mben már Delphi van. Sokba is fog kerülni.

Előzmény: betg (18883)
Draganovic Creative Commons License 2014.12.16 0 0 18887

2011.11 havi peugeot 508 2.0 163 LE HDI motorban milyen lehet Delphi vagy Bosch? A 2.2 GTI ben Bosch van!

Előzmény: Zolysys (18879)
Draganovic Creative Commons License 2014.12.16 0 0 18886

Mint a DELPHI?

Előzmény: betg (18885)
betg Creative Commons License 2014.12.15 0 0 18885

Valamivel tovább bírja.

Előzmény: gery407 (18884)
gery407 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 18884

De jobb a siemens?

Előzmény: betg (18883)
betg Creative Commons License 2014.12.15 0 0 18883

Peu 2008 ig siemenst használ 2009 től kezdték a delph a 2.0hdi nél.

Előzmény: szilagyig31 (18882)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 18882

262 184,00 HUF 

00001920QH NAGYNYOMÁSÚ DÍZEL SZIVATTÚ ÚJ 262 184,00 HUF262 184,00 HUF 

00001980J4  KOMPL HDI BEFECSK TARTÓ ÚJ        143 361,00 HUF

 

Vegyed vigyed :))) 143 361,00 HUF 

Előzmény: szilagyig31 (18881)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 18881

1920QH   01 NAGYNYOMÁSÚ DÍZEL SZIVATTÚ ÚJ  

SIEMENS REGENSB

1980J4  04  KOMPL HDI BEFECSK ÚJ

SIEMENS REGENSB - De ebből hoz hozzá vagy 4 félét

Előzmény: doominogame (18878)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 18880

BEFECSKENDEZÉS-VÁLTOZATOK   SIEMENS BEFECSKENDEZŐ RENDSZER

Előzmény: doominogame (18878)
Zolysys Creative Commons License 2014.12.15 0 0 18879

99% hogy Siemens

Előzmény: Magnus1234 (18875)
doominogame Creative Commons License 2014.12.15 0 0 18878

Tyű, az engem is érdekelne: 2005 HDI 136 ló, szám: VF36ERHRH21201260

 

Izgulok, vajh Delphi-e?

Előzmény: szilagyig31 (18877)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 18877

Alvázszám alapján megmondom neked.

Előzmény: Magnus1234 (18875)
Draganovic Creative Commons License 2014.12.15 0 0 18876

Sajnos en ezt nem tudom megmondani Delphi vagy BOSCH ha tippelni lehet!

Előzmény: Magnus1234 (18875)
Magnus1234 Creative Commons License 2014.12.14 0 0 18875

2004-es SW 2.0 hdi-ben 136le melyik fajta lehet?

Előzmény: Draganovic (18869)
doominogame Creative Commons License 2014.12.14 0 0 18874

Még egy tanács. Az akksi visszaszerelésekor a slusszkulcs ne legyen a kocsiban, hanem a zsebben. A központi záras kocsik képesek bezárni magukat az akksi betételekor. Én már törtem be kocsiablakot ezért.

doominogame Creative Commons License 2014.12.14 0 0 18873

Ne aggódj. Sokszor előfordulhat, hogy nincs akkumulátor a kocsiban egy darabig, például szerelik napokig a szervizben (a kocsit), vagy karosszéria hegesztéskor kiveszik. Visszateszik, aztán a rendszer magától visszaáll, és minden ott folytatódik, ahol abbahagytátok. Persze érdemes megnézni, hogy az akksi mitől merült le. Ha öregecske (5-7 éves), akkor a töltés nem segít, mert leszolgálta az idejét. Új kell helyette, mert egyszer úgy hagy benneteket szarban, hogy például anyóséknál nem indul a kocsi. Hamarosan jönnek a komolyabb hidegek, úgy nem szabad nekimenni a télnek, hogy az akksi nem tökéletes.

Előzmény: davis 09 (18871)
noselfcontrol Creative Commons License 2014.12.14 0 0 18872

Szia! Itt van az idevágó gyári ukáz. Én már vettem ki az akksit, cseréltem is, csak a riasztó visongott egy kicsit.

 

 

Előzmény: davis 09 (18871)
davis 09 Creative Commons License 2014.12.14 0 0 18871

Sziasztok!

Van egy 407-esünk. Már 8 éves elmúlt. Két napja az aksija annyira gyenge volt,hogy férjem kivette tölteni. Én egy kicsit aggódom. A kivétel miatt lehet-e valami probléma a központi számítógépével? Magyarul nem csináltunk -e azzal nagy bajt, hogy kivettük és egy napja nincs visszatéve az aksi?

Bocsánat, ha butaságot kérdeztem, de a kérdés nem hagy nyugodni és nem ismerek senki akitől megkérdezhetném. A válaszotokat köszönöm előre is!

 

 

betg Creative Commons License 2014.12.14 0 0 18870

Hát nekem sem véletlenül van 2.2 biturbom abban van az egyik legjobb bosch rendszer. Van ügyfelem aki 350e nél jár és semmi baja.

3.0 ducato 600ekm gyári a rendszer /bosch/ igaz autópálya és 3/4 részben külföld.

De sajnos a bosch is fejlesztett már 1 dugattyús pumpát szét is kopik szarrá.

Előzmény: Draganovic (18869)
Draganovic Creative Commons License 2014.12.14 0 0 18869
Előzmény: szilagyig31 (18862)
betg Creative Commons License 2014.12.12 0 0 18868

Baszki miért nem szóltál most vitték el a hibátlan kédert!!

Előzmény: leonel (18859)
betg Creative Commons License 2014.12.12 0 0 18867

Nincs mit cáfolni teljesen jól írtad , egy jó szűrőn nem megy át a fém részecske szépen összegyűlik a szűrőház alján .

Minden CR rendszerben van fém részecske a gázolajszűrőházban egy idő után mindegyik kopik , a régi Bosch rendszer nagyon sokat kíbír ha karban van tartva a három dugattyús cp1 pumák is kopnak de bőven van bennük tartalék a résolaj a szűrőházba van vezetve így az ott lekopott fémrészek kevésbé kerülnek a porlasztókhóz.

A delphi rendszer teljesen más sokkal érzékenyebb mindenre , lásd a rossz hírű 1.5 dci  és társai , sajnos takarékosságból előszerettel használják a gyárak ezt a rendszert .

Előzmény: szilagyig31 (18862)
betg Creative Commons License 2014.12.12 0 0 18866

Mágnes Ágnes szentelt mágnes , lófaszt sem ér , a delphi rendszernél a résolaj szűretlenül közvetlenül a nagynyomású pumpába kerül vissza ha a pumpa előszívattyú lapátjai megsérülnek a rossz gázolaj miatt akkor elkezdődik az önmegsemmisítő folyamat , érdekes hogy van amelyiknél ez már 120 ekm -nél bekövetkezik , de van amelyiknél még 250ekm nél sincs semmi baja , tehát nem lehet erre szabályt létrehozni hogy mikor megy tönkre.

Előzmény: szilagyig31 (18860)
Zolysys Creative Commons License 2014.12.12 0 0 18865

rádióval együtt!!!!!

Előzmény: noresz8505 (18864)
noresz8505 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 18864

Nem tudom,hogy okoz e problémát az,hogy a kijelzőm nem a legjobb,nagyon pixel hibás.Ennek ellenére is meg tudnád nézni?Mert ha igen akkor elpostáznám.

Előzmény: Zolysys (18857)
Draganovic Creative Commons License 2014.12.12 0 0 18863

Engem is erdekel a tema !

 

Mi annyit tudunk tenni hogy jo minosegu szuro es idoben cserelni meg jo minosegu gazolajat tankolni!

 

Innentol kezdve az ido meg a kopas surlodas vegzi a dolgat!Semmi sem tart orokke .

Előzmény: szilagyig31 (18862)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 18862

Isten ments hogy vitatkozzak, de ha az a folyamat elindul, tök mindegy hogy van-e mágnes vagy nincs, előbb utóbb szivattyúcsere. A szivattyúlapát és ház anyagán és a gázolaj minőségén múlik. A szűrő miatt pedig szerintem, (én sem vagyok tudós, sőt...) nem tud körbe menni csak a néhány mikron alatti méretű, csak ha "okosan" cserélik. Az ami bejut a porlasztóba, tankba, az szerintem egyenesen a szivattyúból jön. De biztos van itt okosabb mint én és jól megcáfol. :)

De ez jó mert legalább jól kiokosodunk.

 

Előzmény: leonel (18861)
leonel Creative Commons License 2014.12.12 0 0 18861

A külső mágnes pl. jó ötlet!!

 

Nem vagyok szakértő, de valahogy így hallottam:

Az a gond hogy a szűrő a common rail előtt van. A pumpa elején van egy kis propeller ami szívja fel az üzemanyagot a tankból - és szereti önmagát eldarabolni. Az ebből származó fémpor megy át a dugattyúkon a pumpában és a befecskendezőkön - viszont egy része megy vissza a tankba a visszatérő ágon  - emiatt célszerű a mágnes, hogy több kört már ne menjen.

 

Ha nem jól tudom majd valaki kijavít. :)

Előzmény: szilagyig31 (18860)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!