Mivel nem latjuk melyik csavara gondolsz nem biztos h jot akarsz tekerni. A feher gyertyat nem csak keverek gond okozhatja. Hanem h pl nem belevalo gyujtogyertya van ben a motorbon. Tul kicsi a hoerteke. Ellenorizni es ha nem belevalo cserelni.
Mit akarsz azzal a kromozott szaral. Halalra van kopva egy ponton. Tisztan latszik a kepen. Szerintem havegig huznad az ujjad erezni lehetne ott a kopast. Szinte egy melyedes van rajta. Cserelni kell az egeszet.
Tippeket ötleteket megköszönök, hogy hogy a fenébe tudnám kiszedni a beletört és belerohadt patron/gátló felső részét a villaszáramból...?
Eddig próbáltam felülről a menetes részt ütni, vas rúdat rárakva baltával, meg se nyekkent.
Próbáltuk kitekerni a krómos szárat a villa nyakból, de nem reagált, lehet nem is bontható ott?
Valaki javasolta, próbáljam megmelegíteni lánggal és utána ütni, ezt még nem próbáltam, de ha megnyúlik/elgörbül a hőtől a (krómozott)szár akkor cserélhetek villát.
NDani hozzászólását követtem, bevállt. Nekem úgy rémlik,h gyárilag kell lennie ott valami műanyagnak, de a múltkori telószerelésnél szereintem elkallódott.
Isten igazából sosem néztem mennyit fogyaszt,vannak itt úgyis olyan tulajdonosok akik ebben tájékozatabbak.Előtte 2T volt,de mintha az többet fogyasztott volna.Végsebbesség ?!Hmm,nem tudom 70 körül már mentem vele,még onnan is menne szerintem tovább,de... minek!?
SziasztokMegtudná e mondani pontosan valaki hogy milyen gyertya kell a Scarabeo 100 4T motorba,több helyen is néztem,de szinte mindig más jelőlésűt találtam.
Alapjárat csökkentése nem javított a problémán, viszont könnyítettünk a görgőkön és cseréltem a csúszkákat, ezt ma próbálom ki, első variátor külső tárcsáját cserélni fogom.
Nehogy agyonhúzd a kerékcsavart, ér így roppantottam össze a kerékcsapágyat. Túlhúztam, eldeformálódott a távtartó, tengelyirányú terhelést kapott a csapágy amibe belehalt. Annyira úgysem tudod meghúzni, ne moccanjon. Mivel a tengely elfordulás ellen rögzítve van, ráadásul a fészek alumínium úgy 80 Nm-nél SZERINTEM nem szabad jobban meghúzni, hasonló anyagösszetételű meghúzási nyomatékokból kiindulva. Igaz ehhez jobb lenne gépkönyv, de mikor hasonló bajom volt senki nem tudott abból adatot szolgáltatni.
A féknyereg elmozdulása más scarabeokat nézve konstrukciós hiba, sajnos használat közben elkoptatja az alumínium bütyköt. Cseréld a villaszárat/nyerget ha zavar, vagy tanulj meg együtt élni vele. Bár ne nagyon tudjon lendületet venni, előnyös lenne ha úgymarad házi praktikával rögzíteni menetirányba, én is ezt tettel fém kötegelővel.
No ezt is csavar fogatja fel. meghozza a kerektengely. ugy tunik nalad az nincsen elegge meghuzva mivel annak fixen kell allnia es nem mozoghat. Szoval olyan nincsen h nem a csavar fogja fel. Hozzal a kerekcsavaron es a hibanak megkell szunnie.
Olyan nincsen h nincsen csavar a teloszar es a feknyereg kozt. Mivel csavarkotesel van mind felfogatva a teloszarra. Mivel mashogy nem lehet kivenni a fekbetett. A legkomolyabb sport motorokon van csak olyan h teloszar a feknyeregel egyutt van. Egy fenykepet felrakhatnal arrol a feknyeregrol. Szoval biztos h nyerget csavar fogja fel a teloszarra. Azt viszont most nem tudom h uszonyerges a feked vagy sima ketoldalidugatyus. De azokat is csavar fogja fel. Mas a sima dugotyusnal a fekbetetet nem csavar tartja a helyen hanem egy csap.
Semmilyen csavarnak nincs helye. Megnéztem a szervízkönyveben "A bal oldali alsó teleszkópszár belsô oldalán lévô tájoló csapnak (11) a féknyereg (5) öntvényében lévô kivágásban (10) kell lenni." itt kotyog előre hátra. Nincs vele semmi gond fékez rendesen, csak mikor behúzom a kart kattan egyet