Az eBay biztosan nem teljesen úgy működik mint a vatyi, mert van olyan eBay bolt ahol eleve van olyan opció, ami kivezet az eladó - eBayon kívüli - webshopjára.
Egyáltalán nem tiltja. Sokszor eleve a hirdetésben ott a telefonszám, email-cím, minden. Viszont tilos az üzenetekben eBayen kívüli üzletkötést megbeszélni.
Nem tiltja a szabályzat a cím és elérhetőség megadását üzletkötés előtt? Pl a magyar vaterán ott tilos , mert vaterán kívül is megállapodhatnáak akkor és az kizárást jelentene a piactérről. Az ebay nem ugyanígy van?
Sziasztok Köszi az eddigi infokat is. Amit megvettem 1Eurós (+4 eur szállítás) órát nem tudom hogyan kifizetni, überveisung (Paypal lehetőség nincs feltüntetve) Kérdeztem tőle a bankszámlaszámát de nem adta meg eddig.
Ha ugyanolyan számmal érkezik az új kártya mint a régi akkor ne töröld, hanem update card. A verified megmarad. Ha eBay-en is megadtad a kártyát akkor nyilván ott is módosítani kell, de gyakorlati haszna nincs.
Szerintem országfüggő is. Most küldtem co.uk-ről .at-ra és az üzenetbe írt cím átjött, viszont a feladó mindneképp rejtett, nincs is bejelölhető box. Fordítva viszont nem szokott működni, de a pontos kombinációkat még nem derítettem fel :)
Ebben a hónapban lejár az amex kártyám. Ha az új kártyát hozzáadom , akkor a régit törölni kell a paypalról? Amíg az új kártyát nem erősítem ,akkor visszaesek a verifeid státuszból? Magán az ebay-n belül semmit nem kell új kártyánál változtatni?
De, már egy jó ideje törlik az ebayen keresztül küldött üzenetekből az emailcímeket. Lehet, hogy van valami feltétele, de pl. én se tudom elküldeni a címem senkinek.
Írtam az eladónak, de a pontos címet nem kaptam meg, csak a helység nevét. A helység után 3 pont volt. Az lehetséges hogy az ebay törölte a többit mint ahogy az e-mail címmel is teszi?
Hát megmondom őszintén, hogy így még nem jártam külföldi vásárlásaim során, de lehet érdemes lenne írni az eBaynek. A vaterán viszont akartak hasonlóképpen átvágni, és ott megreklamáltam a dolgot, és nekem adtak igazat.....Persze a kettő egészen más.
Én a helyedben nem adnék semmiképpen sem negát!! Tény, hogy hibáztak, de ha visszautalják a termék árát+postát - meg ha utólag inkorrekt volt, akkor is némi jóindulatról árulkodik. Ebben az esetben (szvsz) legfeljebb egy semlegest "érdemel" az eladó. De hallgass (olvass) mást is!!!
Most kaptam még egy email-t amelyben arról tájékoztatnak, hogy ha kell a termék akkor egészítsem ki a már befizetett postaköltséget 30 USD-val. Ha nem akkor érvénytelenítik a vásárlást és visszautalják a vételárat és a postaköltséget.
Mégsem bírtak korrektül eljárni és beletörődni, hogy Ők hibáztak.