Üdv! Egy használt motoron még a féklámpavisszahuzó rugó is rossz lehet.Na jó ez csak egy vicc volt.Szakálas szerelő duma.De tényleg bármi rossz lehet.Motorikusal a henger és a hengerfej szokot gyenge lenni az Rotox blokokon.Sajnos elég drága meg a variátor ami relativ hamar megdöglik és drága a cseréje. Üdv
Köszi a linket, dreamfactory. Valóban jobb szó rá a retro, de akkor is kicsit otromba :) Egyébként Pestre, kocsik közti szlalomozásra jó ez? Nem túl széles? Elég fordulékony?
Ha mondjuk úgy döntök, hogy meg akarom venni pl. azt a győri Scarabeo-t, el is megyek Győrbe, megnézem, tetszik, megegyezünk az árban, de hogyan lehetek abban biztos hogy nem fog 50 kilométer múlva szétesni vagy beállni a motor, vagy mittomén mi baja szokott lenni egy használt motornak? Nézzek Győrben egy szerelőt és együtt elvisszük hozzá megnézetni? Vagy hazahozom egy ismerős szerelőhöz, hogy ő mit mond? Hogy kell ezt csinálni? Esetleg valamelyikötök eljön velem? :)
Hát majd megnézem, de mostmár ugy döntöttem, hogy meg kéne csináltatni, mert ti is mondjátok, hogy csunya:D. Lehet hogy most nem adom el, mert szerettem volna egy 250-es leot, csak az a baj, hogy A1-em van és ha elkapnak akkor gáz van. Az idén rakom már az A-t, lehet hogy jővőre lesz meg a 250-es vagy akkor kéne kinntről hozatni egy 300-ast. Most lehet hogy veszek bele egy bi-xeno szettet, csak néztem eléggé felment az ára 25e. Meg akkor ülést is át kéne huzatni.
Elsőnek nem az első , de azért én is meglepődtem saját magamtól mikor a Leomat atomjaira szedtem . Mert szétszedni nem nehéz , de összerakni az már igen . Egyébként van segédletem . Letöltöttem jópár alkatrészrajzot , de idáig csak egyszer néztem bele , mikor a kormánycsapágyat raktam össze , de akkor is csak azért mert kevesellettem a hozzávalókat . Pedig annyi volt a rajzon is .
Depmod: A Scarabeo-t 180-ra tartják, remélem alkudható kicsit az ár. Persze még jön utána a szerelő vizsgálati díja, plusz olajcsere (mindenki azt mondja hogy újonnan vett motorban első az olajcsere, tök mindegy mit mond a volt tulaj). Plusz a nyitott bukó helyett venni akarok egy zárt, felnyitható Motowell vagy Grex bukót (ki melyikre szavaz??), szóval lesz még mit költeni utána is.
Dreamfactory: Kényelmesebbnek tűnik a Scarabeo, de olyan csúnyácska kis elefánt alakja van, a Leo sokkal szebb. :) Nem tudok dönteni, esküszöm. Természetesen nem Szeged-Budapest túrát akarok 2 személlyel, de pl. a sarki fűszereshez jobb úgy kiugrani kettem, hogy közben nem nyomja szét a sejhajját a mini hátsó ülés. Bár a Leo-n sem lehet olyan kényelmetlen (nem úgy mint a nemrég eladott Aprio-mon :P). A végsebesség témáról csak annyit, hogy a haverom 250es Burgman-jén 90-nél már tépkedett le a szél, ha nem görbültem be a plexi szélárnyékába, szóval nem valószínű hogy 130-cal fogok Ahogy nézem, te kened-vágod ezt a motor szétszedés-összerakás témát. Nekem nem lenne merszem szétkapni. De gondolom te jobban értesz hozzá, meg nem is ez az első.
KundoF1: Cudarul szép a Leo-d, sajnálom hogy nincs rá pénzem, megérné megvenni. Bár az ülésen az a szépséghiba... ;)
Hát jó, de majd elviszem kárpitoshoz és megkérdem, hogy megtudja -e. De amúgyis az eégszet át kell huzatni mert már kezd kiszakadni máshol is:S. Az uj ülés meg egy 20-as.
üdv. lenne 1 kérdésem. na szóval van aleo hengere, és azon van ien fekete bizbaz ambibe belemegy 1 vízcső, és azon a fekete szaron van 1 légtelenítő csavar. na most a csavar alatt 1 kis papair tömítés van amit nekem sikerült elszakítanom:P megtudná valaki mondani h mi annak a papírnak a neve amiből az van? vagy lehet olyat kapni táblásat? hogy tudjak vágni :D
Elárulom a titkát : az eredetit kell óvatosan varrás mentén szétbontani , az lesz a sablon . Körberajz , kivág . Az összevarrás meg gyerekjáték ( legalábbis nekem )
Itt van pár kép: http://www.kepfeltoltes.hu/view/100120/DSC01000_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://www.kepfeltoltes.hu/view/100120/P8300002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://www.kepfeltoltes.hu/view/100120/P8300005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://www.kepfeltoltes.hu/view/100120/P8300003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://www.kepfeltoltes.hu/view/100120/P8300001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
üdv:) elégé kényelmes az az ülés... :D én 199-200 cm magas vagyok és kb 110 kiló. na én most nyáron vettem a 150ST leomat 2003. 7. hó, minden papírja megvan, külföldi hologramos is stb..., szal a lényeg h peströl kellet elvinni Kaposvárra, hát nem volt cash a fuvarra, ezért bevállaltam h a saját lábán jöjjön le :D. és lejött minden gond nélkül.(200km kb) 40fok volt majdnem de nagyon jó hűtése van. a lényeg h kényelmes, meg 2 személlyel is kényelmes.... ami sztem megint fontos.
Kétszeméllyel szerintem vétek használni ezeket a jószágokat . ( Magánvélemény )
Az hogy baromi messze van a kiszemelt motor példány , ne aggaszon . Ha már ott vagy úgyis motorral jösz haza . Erre van az alku ! Szerintem .... Sok motort vásároltam már és mindíg sikerült faragni az árból .
A 188 centimmel is nagyon kényelmes volt . Nagyon bírtam . Vennék mégeccer . De nekem nagyobb robeszra fáj a szívem . Hosszab távon minden hátsó ülés kényelmetlen . :) De a Scarabeo-é nem lehet olyan rossz , mert még csúsztatható is előre hátra .
Végsebesség : ezeknek szerintem a 90 -100 az ideális talán 2 személlyel is . Én úgy vettem észre hogy akkor forog ideálisan fordulat sebesség tartományban .
A 70 kilómmal mentem 120 fölé is , tartósan , de a szél nagyon belekap az emberbe ( plexi hijján ) ezért nem javasolt ez a sebesség . :P
A harmadik rész március környékén lesz meg , festés , apróságok , teljes összerakás .
U.i : Sokáig volt fenn egy GY-M-S megyei Scarabeo , rendszámos fehér üléssel , 280-ról indult , múlt héten még fennt volt 200 volt az utolsó ára . Ma néztem , már megvették . Az pöpec volt .
Való igaz, tényleg írtad. A 300 nekem sajnos sok (sőt rengeteg) :( Max 200-at tudok kiizzadni robogóra. Kép van róla vhol, csak hogy folyassam kicsit a nyálam?
Hello! Hát ennek már nincsnek papírjai, mivel rendszámos. De ezt irtam is:D. Én rendszámoztattam le. Az eniym 2002-es ami neked is tetszik és kék színű. 300e-ért adom. Az ár fix.
Azt nem is figyeltem, hogy a Scarabeo-nak sincs berugókarja, de végül is igaz, hogy ha nem indul akkor a berúgó sem segít rajta nagyon.
Hónapok óta nézegetem a hirdetéseket, és tényleg elég sok Leo van eladó a neten, de a legtöbbje sajnos papír nélküli, nekem meg papíros kell hogy ha meglesz az A korl. jogsim, akkor rendszámoztatni tudjam, hogy aztán tudjak kétszemélyezni ha kell.
Az a baj, hogy annyira tetszik a Leonardo -főleg a 2002 vagy 2003 utáni, aminek az a 4 nyílásos eleje van- hogy nem tudok dönteni. Viszont Leonardoból alig találok 2003 utáni papíros verziót, azok meg drágák nagyon.
Viszont Scarabeoból találtam egy jót, csak baromi messze van, ha mégse jön be akkor hiába utaztam 400 km-t. :S De a széles fotelje nagyon meggyőző. :) Van esetleg infó a hátsó ülés kényelméről, hosszabb távon?
A 150es Scarabeonak is annyi a végsebessége mint a 150es Leonak? (Jól láttam hogy ugyanaz a motor van bennük?) Én kb. 110-120-at várnék el minimum, a 96 kilómhoz.
Dreamfactory: Várom már a 3. részét a leírásnak, nagyon :) Meg a képeket is hozzá!
Nekem is lelom van 150-es. Én nagyon meg vagyok vele elégedve és nem nagyon cserélném le másik ilyen 150-es típusra. Az enyim az eladó! Rendszámos!150-es St model.
Tény, hogy a leonak nincsen berúgókarja. Ez csak akkor probléma, ha simán akkuról nem indul. Akkor meg lehet, hogy nem az indítás a gikszer, hanem valami más.
Nem a berúgókar a necces, hanem maga a motor, hajtáslánc és az elektronikus kütyük. Mert ezeken kívül más nem nagyon megy szét, csak akkor, ha ütöd-vágod. Amennyiben a blokk, vario és társai, a karburátor okés, akkor jó a LEO.
Most jó áron lehet venni (papír nélkül, ami később visszaüthet, de ez van idehaza), csak jól meg kell nézni a dolgokat rajta. Ehhez infót visszakeresve találsz bőven.