28-asból hála Istennek nagyon sok van, mert ez külföldön nem annyira népszerű. A német a cápa orrú kis-dutrát keresi, amiből én 2 db-ot tudok világ viszonylatban.
A körforgalom mellé esetleg elmehetnénk jövő hét eleje felé közösen?
Ha jól tudom az ő gépei voltak benne, a tavalyi veterán újságban egy átfogó cikk alkalmával és azt írta, hogy az évek során még mindíg az UE-28 az ő igazi hiánycikke. Biztos fa*a gyerek de ez maradjon is így! Az utolsó 3-4 hétben vmi eszméletlen sok UE-28 hírdetést láttam, de tényleg minden bukócsöves 50-es mellett hirtelen odatermett egy UE-28 hírdetés is, kezdtem is azonnal kételkedni a ritkaságában!
Kedves Endrém, teljesen igazad van, az ilyen egyszerű suttyó provokátorokat nem kellene észre venni. Egyáltalán nem válaszolni a zagyvaságaikra. Akik bemutatkozás nélkül ide beesnek, gátlás nélkül pakolják itt magukat. Senki lehet egy régi dutra romboló, nagyon érzékeny a spasszerságra, látom neked is van sejtésed kiféle lehet.
Talán kellene már egy kicsit leszabályozni. Nem csak bűntetlenül felhív, hogy eladó-e a dutrám, amikor becsapott, hazudott, tartozik.
...nincsen itt.... de van pár kisduduja, van egy ezredese, meg épít egy D4KB- t.... és csak a külföldiek felhajtóit szokta utálni.... A külföldi nyelvtudásod szép... a délelőtti képjeid is szépek voltak... deee.... veszekedni akarsz....?
Nem tudom, ki mennyire van otthon a flickr.com-on, de egy svájci ismerősöm csinált egy magdeburgi traktortalálkozón (OMMA) tavaly néhány Dutra képet is.
Túl sokat nem tudok róla. Egy ismerősöm lakik tőle nem olyan vészesen messze, Érden. Akksi nincs benne, a motorján ott vigyorog a Csepel embléma. De úgy tűnik, hogy használják(?) valamennyire, mert ismi mondta, hogy néhány héttel azelőtt még a képen látható állapotához képest háttal állt.
Nincs turbó Endre, ott megy el egy cső ívesen a köcsög előtt azért képzelsz oda turbinát, ha lenne is rajta, nem stimmelne a kipufogó egyenes vonala a köcsöggel, ergo: hozzá képest el lenne tolva valamilyen irányba. Nekem olyan gyanúm van, hogy ez csak egy D4KA csak 1000-es orra van, rövid nekem az a motor a 6 hengerhez!
A Csepel-önindító meg a vízszivattyú tengelye is látszik... de a turbinában nem vagyok biztos, mert a normálcsonkokon is van egy büdöge középen de az szögletesebb... ez meg kerekforma...
A fűzöld rönkhasító tulajdonképpen egy kuglihasító, mert a kétutas munkahenger csak negyvencentis kinyúlású.... egy kidobott szlovén munkahengert mentett meg r brix egy ócvskavasas platóról, aztán faragtatott bele Nagykanizsán karmantyúkat, és addíg nem nyughatott, amíg nagyfejsze helyett kisdutrával nem hasogathatta a fát.... A hidraulikarendszer az Unájmogjáról való tokkal vonóval, az ék és az egyéb vasmunka saját gyártmány.... ügyes figura...na....