faterom -vinjo mar ismeri :)- gyakorlatilag a garazsban valo nezegetesre vette a gp-t, (2 eves 6k km)miutan a nejem uj gp-jet meglatta testkozelbol rogton beleszeretett es vett egyet.. ja, hogy 20 eve csak szarolasza van.. de sztem ritka boldog nyugdijas! ;)
nekem tavaly kepben volt a golf, mert nagyon jo tapasztalataim vannak vele. de pont az ara ill. felszereltsege miatt ment a hezitesön.. aztan meg ott van ket eve a gp, elotte p2 a nejemnek csupa pozitiv tapasztalattal. a bravot csak 1x kellett kiprobalnom, utana nem volt kerdes, csak ki kellett varnom a szamomra megfelelot..
most persze elkondolgodtato az uj dacia mcv, ketto lenne egy golf arabol.. ;) :D
iPad rulez!
bizony, hogy nincs szegyelnivalonk (miert is lenne?!).
a gorbetukor/ironia szeru hozzaszolasokat meg tessek olyan humorral kezelni mint ahogyan neha masoknak kellett a fiat, bravo, tjet, fekete kort. :))))) (nem mintha azt jol sikerult volna :DDD). vagy a dizel temat, ahol szinten csak egy bizonyos pontig volt vicces canonfan traktor maniaja - meg akkor is ha az ember amugy egyetert.
egyebkent is, asszem egy parszor mar kialltam a bravo mellett amikor idetevedt valami szakadt asztmas csavo. :D (LOL)
Én is szeretem a kocsim. A sztereotíp megjegyzések (ixy-ében nem éreztem bántót) pedig leperegnek.
Engem nem érdekel, hogy kinek milyen logó van az autóján, a ruháján, a telefonján stb.. Volt kínai motorom arra is ment a vinnyogás, aztán semmi baja nem volt és mondjuk harmad annyiba került mint a hasonszőrüek. Jelenleg is van koreai motorom és semmi baja pedig 2/3-ba volt mint a japánok. Van kínai táblagépem 1/4-ért mint az ismert márkásak és semmi baja (sőt ez műszaki tartalomra még többet is tud). Ergo akinek nem tetszik a bravo mert olasz az egész nyugodtan vegyen 20-30%-kal drágábban mást, vagy akár 10 millióért golfot.
De itt az a baj, hogy egy tisztességesen felextrázott 1.4 TSI is verdesi a 7-8M-t, márpedig az még nem olyan nagy szám autó. A konkurenciához képest igenis magasak az árak, vastagon kihasználják, hogy a kategória névadó autóját árulják.
Csak egy példa: hogy egy rendes, igényes ülésed legyen benne (Alcantara+Sport) úgy indul, hogy megveszed 6.4M-s induló áron a Highline felszereltséget. De ebben még egy csomó olyan dolog nincs, ami nekem az 5M alatti Civicben mind alapból benne volt. Csak ezeket mindig elfelejtik a dicsérő cikkekben említeni. Arról már nem is beszélek, legutóbbi TC-s Golf méltató cikkben a 380l-es csomagtér is mint valami hatalmas eredmény volt kiemelve és a síkba dönthető hátsó ülés ami a képek alapján elég messze van a síktól. :D
Nem zavar mindez (nem kötelező ezt venni), meg tisztelem a technikát ami benne van, de ár-értékben agyrém, szvsz. Ezért nem volt és lesz soha Golfom.
Az a baj, hogy ezzel mi is rájátszunk a sztereotípiákra.
Pont ma reggel egy kolléga mondta, hogy milyen gyorsan öregszenek az olasz kocsik, 3-4 évesen már szanaszét hullanak és meglátom majd, hogy ahogy eléri ezt a kort mindkét kocsink mennyi szívás lesz velük. Amikor felvilágosítottam, hogy a bravo 5 éves múlt, az Ypsilon meg nyáron már 9 lesz, szinte lehülyézett, hogy miért próbálom átverni, hiszen a fiatot nincs 3 éve ,hogy vettem, a Lanciát meg talán 2.
Csak lesett, amikor mondtam,hogy az utóbbival lebuktam, mert valóban akkor vettük,de majdnem 7 évesen,62e km-rel.:-)
Ja, és mindezt egy 1.0 WagonR-ből ,ami talán 8 éves, de amilyen állapotban van...
Úgy gondolom, hogy egy ilyen topik nem azért van, hogy a valós hibákat felnagyítsuk,a létező bullshiteket erősítsük- mintegy görbe tükröt állítva magunk elé.
Nincs miért szégyenkeznünk a választásunk miatt, a mai napig büszke vagyok a kocsijaimra és úgy érzem, meg is hálálják, hogy nem "szarolaszként" gondolok rájuk.
Persze, ha te ettől jobban érzed magad, akkor szíved joga, hogy ne fogd vissza a gondolataidat, de tudom, hogy másnak is gáz ilyen dumákat olvasni, még akkor is, ha nem reagálnak rá.
Persze, a világ így működik-ebben igazad van- de nekem is jogom van arra, hogyha a működése nem teszik szóvá tegyem.
valószínű marketing fogás a 10 millás felszereltségű autó. Így egyfelől el lehet mondani, hogy a golf annyira komoly, hogy van belőle ilyen drága is. Másfelől mindenki felkapja rá a fejét (a negatív reklám is reklám). Harmadrészt így a szomszéd az új golfban érezheti úgy hogy egy 10 milkós kocsit vezet, még ha az övé 5 sem volt.
Biztos, hogy jó a golf. Az is biztos hogy szerintem nem éri meg az árát. Az is biztos, hogy megdolgoztak érte hogy ez legyen az év autója (épp a szavazás előtt mutatták be csak hogy nehogy a konkurencia válaszolni tudjon).
A 10+-os árhoz pedig, már alig várom, hogy a kínaiak autót gyártsanak európának (is), akkor majd talán kicsit észhez tér a többi gyártó is.