És a szóráskép megmaradt ? Nyomásilag mondtam hogy nem tud annyit mint egy dugattyús ! Meg még a vegyszerből a lerakódások is előbb utóbb megjelennek a lapátokon !
A kuplung fedéltől a kardáné 19mm a menet kuplungé meg 26mm ! Egy réz elektródát szoktam meghajlítani derékszögben és ezt használom bedugva ,megfelelő hosszban ,a másik felén meg a másik villának a megfelelőjét hajlítom meg ! De nekem ezek magasak voltak alacsonyabbra kellett állítanom ! Arra vigyázz az elfordulás ellen biztosító csapról le ne ugorjanak mert összetörnek mindent ! Én azokat kiütöttem és az esztergályossal 8.8-as csavarból másikat esztergáltunk bele menettel a végén és arra műanyag betétes anya van rakva igy nem tud le ugrani róla !
Jobb lett volna előbb írsz ! Több buktatója is van a tárcsa cserének ! A tárcsának könnyen kell csúszkálnia a bordákon másként nem tud kiemelni rendesen ,én is igy jártam ! A nagy lyukú a kardáné ! A villáknak nem egyformán kell állnia a kardáné az mélyebben áll a meneté az magasabban ! Az értékeket megírom ,a beállítások csak összeszerelt állapotban lehetséges ,az értékek csak hozzávetőlegesek ugyanis a kopás ,felszabályozás más értékeket ad !
Nem csak 1 nek. A 6 ból 3 nak, magasabban kell állnia. Dupla tárcsás kuplung a traktornak előbb meg kell állnia benyomáskor mint a TLT-nek ezért van a "járkerék" emelővillái közelebb (magasabban) mint a TLT. Mennyi az érték fejben nincs meg de lehet elő tudnám keresni.
De végső esetben a kis oldalsó ablakokon keresztül is lehet állítani ha össze lesz tolva a gép. Kicsit macerás de megoldható. Ja meg a kulcsokra madzagot kötni, nehogy beessenek az állításkor.
Van egy kis gondom. Kicseréltem a kuplungtárcsát, ami a szerkezeten belül található (nagyluku). Mennyire kell meghúzni az összehúzó csavarokat? akármit csinálok, az egyik villa 5mm-el magasabban áll , mint a többi.(alaphelyzet satupad) megoldás?
A váltó villa tolórúd rögzítőket feltétlenül meg kell csinálni. A golyók szoktak kipotyogni. A párban fotó fogaskereket is meg kell vizsgálni, mert az is sérülhetett. Mennyibe volt a kerék?
Köszi, megoldódott, Agró Bíró küldi a kerekeket. Csak ágdarálásra használom a traktort, és 4. fokozaton keresztül szoktam, mert úgy 700 a kardán fordulat. Már 3 éve így csinálom, és most is végeztünk már, indulásnál jött egy csattanás.