carcass-fold kornyeken nincs normalis szerviz, ahogy elnezem. nero m5 es az erdiek ebben a temaban ajanlottak
Hát ja, kb ez a helyzet.
Érdet kihagyom.Szarul rakták be a pollenszűrőt, aminek akár szerepe lehet abban is, hogy most ez a helyzet a fűtéssel.Nem is értem hogy lehetett beerőszakolni ahogy anno megcsinálták.
Plusz levették a rendszámkeretemet és felrakták a sajátjukat.Ezt azért elég furának tartom.Azt főleg, hogy még csak nem is szóltak rőla egy szót sem.Plusz megegyeztük asszem 15-16e körüli munkadíjban, amiből 21-22e lett.
tehat 1x jonni hibadetektalni, es meg1x hogy megcsinaljak. ez neki legalabb egy 600 km -es karika
Nagyjából pont.
De majd megveszem az öszes motort, mindet kicseréltetem, amiket kivettek, az majd jó lesz kutyákat dobálni...
Uraim köszönöm a válaszokat. Megírtam a szívhezszóló levelem nekik, és holnap kapnak még egy baráti telefonos megkeresést. Remélem csere lesz, mert ennyire csúnyán megerőszakolni szegény paripát nem lenne szép...
Én is így gondolom, de a pereskedéssel szemben- ha nagyon megkötik magukat- inkább az átalakítást választanám. Munkaidőben annyival több nekik majdnem a hekkelés, mint amennyibe nekik az új karter lenne.
Akkor ez tiszta ügy szvsz. Nekem az ajándék gari vége előtt másfél hónappal cseréltek terelőmotort a klímában, kétszer kivéve a műszerfalat. 3, vagy 4 napig volt náluk a kocsi, nálam meg a grátisz cserevas. :-)
Nincs szerintem vele semmi baj, legfeljebb a tudat, hogy javított. Pl. nem 10-es hanem 12-es furat van benne, pff ki nem tojja le, legfeljebb hamarabb lefolyik az olaj cserénél..))
Legyél ez ügyben nagyon határozott. Persze, hogy nem akarják cserélni mert ez már a saját gaijuk így az ő zsebükre megy a játék. Viszont a gari az gari, pláne ha mindig ők szerelték a verdát.
Menetvágást nem fogadnám el a csere helyett. Egyébként nem rossz megoldás, na de mégis egy barbár módszer. Főleg akkor ha az ember márkaszervizbe hordja az autót épp azért hogy az ilyen kontárkodást elkerülje.
Ez esetben akkor teljesen egyértelmű, hogy garis náluk. Én még akkor is elverném a port rajtuk ha nem garis, de mindig ott volt a szervíz, mert ez esetben nem lehet vita, hogy ki volt az a "balfasz" aki beleszakította. Nem értem miért "gondolkodik" rajta a szervíz, vagy min?
Amúgy az új menet behajtását ők is felajánlották, de mivel ez némileg nem túl kellemes megoldás, a fene se tudja mit tegyek. Asszem' marad a box a garanciás cseréért.
Minden olajcsere náluk volt. Bár egy kis csavar a sztoriban, hogy a garancia nem az eredeti fiat által adott garancia, hanem ők adták grátisz az alap 2 év mellé. De a lényeg, hogy szépen kereken rá van írva az átvételi lapra, hogy +2 év gyári garancia.
Így próbáltak kárpótolni a kocsi megrendelése és a leszállítása közötti +100E árkülönbözetet.
A garancia az utolsó napig tart, a karter nem kifejezetten kopó alkatrész. Akkor kétesélyes a dolog, ha nem "pecsétes" helyen volt akár egyetlen olajcseréd.
Én jártam így! Elvittem egy olyan szerelőhöz aki nappal Fiat-szervízben szerelő, este otthonszerelő:))Na Ő megoldotta kb.10pénzbe, hogy kijött hozzá házhoz egy szaki aki újra fúrta a menetet és rakott bele csavart. Azóta semmi gond vele.
Járt már valaki úgy közületek, hogy az olajtartály leeresztő csavarjánál megszakadt a menet és emiatt olajtartály cserére volt szükség?
Ma voltam a Fiat Szabónál letudni a 4 éves szervízt és a műszakit, erre kiderül, hogy az eddigi 6-7 olajcsere alatt tönkrement a menet a leeresztő csavarnál. Cirka 70E a tartály csere. Mivel elvileg 6 nap múlva járna le a garancia, szerintetek erre még mennyire érvényesíthető? Egyenlőre a Szabónál nem nyilatkoztak...