Az indítási probléma bravo betegség, többünknek jelentkezett már. Én etanollal szoktam gyógyítani. Egy vagy két tank benzinbe teszek 6 liter etanolt, mikor kifogy általában már jó.
AC pumpát mondtak a szervizbe?! Ez egybevág azzal amit a koszolódásról gondoltam. Sejtettem hogy valami koszt megold a nagyobb etanol arány a rendszerben. Gondolom nem a legjobb választás volt a cserélhetetlen benzinszűrős megoldás a taknyolt benzinű kutakhoz.
Ez jó gumi lehet (bár nekem van rossz tapasztalatom Hankook nyárival), csak az a baj vele, hogy kicsi nekünk!:)
A másik dolog, csak tanácsként írom mindenkinek, hogy Magyarországon gumit szinte csak az index gumikérdés, felnikérdés topikján érdemes venni, nagy eséllyel ott vannak a legjobb árak!
Nagyon szép, ismét gratula.Főleg a szinválasztáshoz.Melyik motoros? Kisfiam hamarosan jogsit kap/1hó/ ilyet szánunk neki,opel Adam,Alfa Mito próbálva,felejtősek,még a Morris van képben.
Nagyon jó érzés az új autó a háznál,sok sikert hozzá!
Nagyon mokány!Anno, amikor szó volt kocsiról az Ozinak, akkor mi is gondoltunk az 500-asra, de akadt egy kis problémám vele, de ezt úgyis tudjátok már.:) A nyakcsigolya tolulás nem vicces!:)
Múltkor raktam bele a szokásos 95-ös helyett egy teli tank 100-as OMVMaxxMotiont. A következő indításomnál csak kerregett-krákogott, legalább két percig nem indult, teljesen meg volt hülyülve, már idegesítettem magam. Aztán egyszer csak pöccre indult. Azóta is rendben van. de akkor ott nem szép pillanatokat éltem át.
Szombaton hozom el a gumikat és hétfőn szedik le a felniről, jövöhéten amikor csak akarsz jöhetsz értük H-Cs.-ig 9-18.-ig dolgozok. Ugorj be hozzám napközbe és bedobjuk a kocsidba :)
Üllői út 309 Ford kereskedés alkatrész pultnál szólj a srácoknak, hogy szóljanak nekem :)
Hétfőn egy kicsit megkergettem a kocsit. Kb 10 km-en keresztül 190-200 között a mutató átlagfogyi 20 körül :))
Újratankoltam és nulláztam a fogyimérőt és meg kell hogy állapitsam hogy jót tett a kocsinak. Mivel én 90 százalékban kemény belvárosi használatba használom igy a fogyasztásom 8,6 körül volt mindig most lement 7,4-re és úgyan úgy használom, sőt szégyen szemre madaras kutnál tankoltam a szokásos Shell helyett. :(
Volt már úgy valakinek, hogy reggel nem akart indulni az egyik henger? Ha fél alá ment a muntató akkor nekem mindeg ezt csinált az útóbbi időben. Azt mondták, hogy az ÁC pumpa elkoszolodot és nem szívja fel a benyát. Fiatnál érdeklődtem 70 körül monták a cserét, de elötte ajánlottak, hogy van valami regeneráló programi amit le kellene futtatni a kocsin. Na elkeztem a Shellnél tankolni a nem túl olcsóbb benzint és azóta semmi baja a kocsinak. Indul nem dadog megy mint az állom. Valakinek valami ötlet, hogy mi lehetett a baj? Mert most oké, hogy jó de azért piszkálja a fantáziámat a dolog.
Csak reggel csinálta és kb 3-4 mp.-ig. Menet teljesítményét nem befolyásolta menet közben, nem dadogot, nem rángatot, nem ingadozott az alapjárat