Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tie Creative Commons License 2014.01.11 0 0 44541

Egy hétköznapi egyszersodrott 8mm-es drótkötél minimális szakítószilárdsága 55-65kN. Ha kevesled, tegyél fel 10-est, az tud 75-80-at is. Csak abból nem fog felférni 30méter a dobra. 

Előzmény: Törölt nick (44537)
Isti betyár Creative Commons License 2014.01.11 0 0 44539

Direkt csiga nélkül kérdeztem a vastagságot.

 

Így csigával meglenne a  2x-es ráhagyás.

spapda Creative Commons License 2014.01.11 0 0 44536

Én vagyok az egyetlen, aki konkrétan kiszámolná (2x-es biztonsági ráhagyással)?*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Ne válaszolj, tudom, hogy igen. :)

Előzmény: Törölt nick (44534)
Tie Creative Commons License 2014.01.11 0 0 44535

45 fokban főfelé csörlőzni az lófasz. A kötélnek azt is el köll bírnia, ha fel van rá lógatva az autó a levegőbe.

 

Eleve, 45 fokon főfelé minek csörlőzni? Ott a terepjáró főmegyen magátul.

Előzmény: Törölt nick (44534)
Isti betyár Creative Commons License 2014.01.11 0 0 44533

Köszi!

 

A sima 8-as kötél jó lesz vagy csörlőhöz jobb a csörlőkötél?

 

Mondjuk azok sokkal drágábbak.

Előzmény: Tie (44532)
Tie Creative Commons License 2014.01.11 0 0 44532

Uazhoz sima 8-as drótkötél bőven elegendő, a 10-es már szerintem túl vastag.

 

Mindenféle darutechnikai üzletben van, de még tán baumaxban is kapsz, meg ilyen helyeken. Van ezer és egyféle, belső zsírzású, forgásmentes, meg mindenféle csiribiri.

Előzmény: Isti betyár (44531)
Isti betyár Creative Commons License 2014.01.11 0 0 44531

Sziasztok!

 

Szerintetek milyen vastag drótkötél kéne egy 45 fokos dombra való felcsörlőzésnek egy Uaz-nak? Úgy hogy a gép üresbe van, csak a csörlő végezné a munkát.

 

Illteve hol kapnék ehhez olcsó drótkötelet?

 

GMarci 2 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 44527

Nekem is csak azok tetszenek. Ezeket a ketkerekhajtasu seggbosszantokat semmibe nem nezem. Egyszer mentem egyel 10 metert, eleg is volt:)
Ilyen Polarisa van az egyik baratomeknak.  2henger, 850ccm, 4 kerek, felezo, rendszam.
Jartunk vele turazni eleg sokat , meg menteni a hulyeket, akik a ketkerekes Mazda pickuppal mentek ibolyazni a baratnojukkel:D

Előzmény: pinguru (44525)
nyuszy Creative Commons License 2014.01.10 0 0 44526

Azok a kétülésesek nekem is tetszenek, de az árukon autóból is komolyat lehet már venni :(

Előzmény: pinguru (44525)
pinguru Creative Commons License 2014.01.10 0 0 44525

Nekem a szegetet az verte be a babodi koporsón, amikor elöttem egy árkon áthajtó GAZ69 majdnem felborult (két kerék a levegőben) legalább 7 emberrel a feldézeten. Teljesen nyitott, bukócső, szélvédőmentes verzió volt, a kocsin ülők és a nézelődők a produkció hatására vadul elkezdtek röhögni, pedig ha az felborul, akkor mindenkit kivasalt volna, az tuti. Volt több ökörség, például a zsír új Hilux széthorpasztásától kezdve a merevrészeg uazosok és wartburgosok tábora, de ez a majdnem borulás tette be nálam a kaput.

 

Quadban nekem a kétüléses Polarisok tetszenek, rendes kormánnyal, bukócsővel, megabrutál futómű.... De jó lenne egy ilyen játszadozni :)

Előzmény: GMarci 2 (44524)
GMarci 2 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 44524

Igen, sajnos ez ez ilyen sport. Aki ráül, az öltözzön be, meg viselje a veszélyeit. Én úgy látom, ha ésszel, megfontoltan megy velük az ember, sok bajt el lehet kerülni, de persze még így is történhet baleset.
Szerintem az is baj, hogy az a kör is fel van nagyon hígulva.
Babodon azt csodálom, hogy nem hal meg minden évben valaki, úgy néző, mint "versenyző"...
Pár éve láttam a saját szememmel, hogy talán valami felfutóverseny volt, vagy valami ilyesmi, és a speaker felült egy quados mögé, mikrofonnal a kezében, hogy megnézze a pályát. A siratófal közepén megakadtak, és amikor újra próbáltak indulni, felállt a gép 2kerékre, és majdnem átfordult. Épp a határon volt, szerintem egy fuvallat is elég lett volna neki. A vég meghült bennem.

Előzmény: pinguru (44516)
iiulaszlo Creative Commons License 2014.01.05 0 0 44523

Köszi. Szoktam nézni a hirdetéseket, de nem tudtam rögtön hogy mi a ... az a hahu :)

Előzmény: nyuszy (44520)
iiulaszlo Creative Commons License 2014.01.04 0 0 44522

Ez már majdnem jól hangzik... :)

Múlt hónapban vettem egyet 18e-ért, semmi sem működött rajta, de már 90%-ig kész. Kicsi de jól szórakoztat. Tiéd milyen, mennyi? Ha komoly ajanlatod van, akkor privátba légyszíves.

Laci

iiulaszlo@gmail.com

+36209194144

http://aprod.hu/hirdetesek/hirdeto/eOeP/

 

Előzmény: Törölt nick (44521)
nyuszy Creative Commons License 2014.01.04 0 0 44520

Tekintve, hogy kezd egyértelművé válni, hogy rendszámra neked nincs szükséged, rohadó kasznival simán tudsz venni Samurait külföldi (vagy semmilyen) papírral 200 körül, üzemképes állapotban. A hahu a barátod.

Előzmény: iiulaszlo (44519)
iiulaszlo Creative Commons License 2014.01.04 0 0 44519

Igen, Vati quadjáról már sokat hallottam, de én nem tudok és nem is akarok felezőt és difizárat gyártani..

.

 

Persze tetszik! :)

Nem akarja valamelyikotok eladni nekem bagoért a lepusztult kasztnis Samuraiját?

 

Előzmény: GMarci 2 (44514)
Tie Creative Commons License 2014.01.04 0 0 44518

Ismerősöm is hókotrós volt, ő mutatott képeket, hogy V-be megrogyasztotta a kraz tolólapját, amikor először leküldték a hódepóhoz.

A hódepó a Pesti alsó rakpart újpesi végénél van, oda tologatnak össze egy csomó havat, meg sós-kavicsos ilyenolyant, aztán időnként beletologatják a dunába. Ő kezdő volt, oszt nem tudta, hogy figyelni kell, mert itt-ott vannak kikötőbakok. Egy olyanon fennakadt a krazzal. :)

Előzmény: pinguru (44517)
pinguru Creative Commons License 2014.01.04 0 0 44517

Egy hótolót láttam így megmekkenni, ráadásul MAN vagy Unimog volt, megakadt a tolólap valamiben, olyan lett íves lett az alváza, mint a kiscica farkincája :)

Előzmény: Tie (44511)
pinguru Creative Commons License 2014.01.04 0 0 44516

Minden tiszteletem a tapasztalt, profi quadosoké, hogy ezeket az ördögszekereket meg tudják ülni, de ha egy ilyen 400-500 kilós cucc átpörög rajtad, az nagyon tud fájni. Eddig terepen csak quados sérüléses baleseteket láttam, illetve borult quadosokat szállítgattam korházba. A szép az volt, amikor egy quad ráborult a vezetőjére, alászorult, ráadásul ömlött rá az üzemanyag. Egyedül nem bírtam leszedni róla a szerkezetet, kicsit para volt a helyzet, végül páran segítettek, így elmaradt a pörzsölés, szerencsére.

 

Somogybabodot nagy ívben kerülöm, ott szoktak a biztonsági őv nélkül hencegő kretének kilapulni egy-egy autó alatt, súlyos egy brigád. Persze nem mindegyik ilyen, sajna az átlagérték eléggé magas.

Előzmény: GMarci 2 (44515)
GMarci 2 Creative Commons License 2014.01.04 0 0 44515
Előzmény: GMarci 2 (44514)
GMarci 2 Creative Commons License 2014.01.04 0 0 44514

Az egyik ismerősömnek az ismerőse állítólag pár éve csinált magának egy quadot egy subaru justyból.
Hogy milyen lett, az nem tudom.
Réges régen csinált egyet egy triumphból is , az még benne is volt valamelyik 4x4magazinban.
Úgyhogy szerintem ezeket a régi Subarukat sem kell elfelejteni, ha már végképp ilyenre adod a fejedet.

Előzmény: iiulaszlo (44496)
Tie Creative Commons License 2014.01.04 0 0 44511

 

:)

Előzmény: Törölt nick (44509)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.04 0 0 44510

-Nem is. Nincs a Campo-val baj. Amíg nem éri víz vagy nem használod terepen.

Előzmény: atompyka (44393)
zolakol Creative Commons License 2014.01.04 0 0 44504

Ez naon fontos infó.Köszönöm.

Előzmény: -Bazsa81- (44503)
-Bazsa81- Creative Commons License 2014.01.03 0 0 44503

Jellemzően 0,5-1 tonnával.

 

A legtöbb mentő önsúlya (bármit is hazudnak a papírok) 2T körül van, ehhez jön a 2 (mit)fahrer + cuccok (hevederek) stb.

Szóval így jön ki a 2,3-2,5. Azt jelenti ,hogy ehhez kell hozzáadnod a 2T-t.

 

Hoztunk egy Vito-t papíron "csak" 1600kg volt mégis 4040kg volt az összsúly. Sofőrrel, teli tankkal mindennel.

500Euro büntetés, kedvezménnyel...

 

Előzmény: zolakol (44494)
iiulaszlo Creative Commons License 2014.01.03 0 0 44502

Azt még én sem tudom pontosan :)

Összkerekes, olcsó quadot akarok, ami gombnyomásra 4x4 kistraktorrá is változik :)

Ha nincs ilyen típus, akkor építek egyet, ez nem nagy gond.

Ha már építek egyet, akkor két motoros lenne, elöl-hátul kormányozható lenne, két kormánnyal (Multiplayer) :) :)

Előzmény: pinguru (44500)
Tie Creative Commons License 2014.01.03 0 0 44501

Igazándiból az van, hogy amit te szeretnél, olyan nem létezik, de nem mondjuk el, mert hagyjuk, hagy forogjál ezen még egy-két hétig, addig se unatkozunk itten.

Előzmény: iiulaszlo (44499)
pinguru Creative Commons License 2014.01.03 0 0 44500

Kezdjük az elején. Mire akarod használni?

Előzmény: iiulaszlo (44497)
iiulaszlo Creative Commons License 2014.01.03 0 0 44499

Jól hangzik! :)

Sajnos senki nem árul ilyet az utámban...

de még az országomban sem :)

Előzmény: Tie (44498)
Tie Creative Commons License 2014.01.03 0 0 44498

Akkor haflinger.

 

Kicsi, lengő portálos, három zárral.

Előzmény: iiulaszlo (44497)
iiulaszlo Creative Commons License 2014.01.03 0 0 44497

Köszönöm a tippet, utánanézek a típusnak, különbségeknek...

Csak hogy melyik felel meg leginkább a szempontjaimnak:

Szempontok fontossági sorrendben:

1. Olyat keresek ami olcsó, kicsi, összkerekes.

1,b. Olcsó alkatrész, kis fogyasztás.

2. Bekapcsolható vagy átalakítható az a tulajdonság, hogy akkor is halad, ha csak egyetlen kerék érne le....

3. Ne legyen alatta híd, inkább féltengelyek, hogy később alakíthassam kisebbre a kerék és tengelytávolságokat (quad méretre) könnyű szállítás miatt.

4. Alvázas legyen, hogy a kasznit leadhassam a vastelepen :)

Ez utóbbi annyira nem fontos.

Előzmény: -Bazsa81- (44487)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!