(Elképzelhető, hogy bénán fogalmaztam, de szarul esik, hogy ennyit nézel/néztek ki belőlem. Igaz, hogy nem vagyok autószerelő, de tudom, hogy mitől működik)
Attól mert nem taposom ki a belét és nem hajtom agyon nem jelenti azt,hogy nincs bejáratva.Az megvolt 3.000km-ig. ;) Csak azóta még került bele 100.000km!Szóval ez már lejárt lemez barátom! :)
De ha csak ránézel az autóra,vagy beleülsz,nem mondod meg a korát.
Nos,értem.Ha ez így van,akkor felesleges nem gyári felnikben gondolkodni,pláne ha drágábban lehet csak kapni (picit) jobbakat,mint a gyári.Én azt mondom,hogy ha már így van,akkor a jó minőségű gyárit kell választani.Amik még jól is mutatnak.Itt az enyém,amiről nem lehet megmondani,hogy már 6 éves,ahogy az autóról sem! :D
Mert ha még találni is lehet szebbeket,mint a gyáriak(igaz én még olyat nem láttam :p ) akkor sem ér fel anyagminőségben a gyáriakhoz.Valahogy jobbak azok.
A VW-csoport gyári alufelnijei (többnyire Ronal, BBS és Otto Fuchs gyártmányok) valóban kiemelkedően jó minőségűek, és valóban jobbak az alufelni piac belépő szintű modelljeinél (Brock, GT-R, Alessio és társaik). Ugyanakkor nem lehetetlen ugyanolyan jó minőségű, sőt, bizonyos paraméterekben akár jobb felniket is találni, csak éppenséggel nem lesznek azok sem olcsóak.
Tekintve hogy a gumim megvan Conti 205/55R16 94V XL csak egy felnit tudott az egyik márkakereskedés ajánlani a Skoda Spectrum-ot, amit 215eft ért ad, de persze tetszik, az árát leszámítva.
Csehországban megtaláltam akcióban, de most se pénzem se kedvem ennyit utazni egy felniért.
Ha más márkát veszek felébe se kerül, és azok is tetszenek, pl. Dezent TD 7x16 5x112 ET45 Agy:57.1
Ez egy jó kérdés!Mert ha még találni is lehet szebbeket,mint a gyáriak(igaz én még olyat nem láttam :p ) akkor sem ér fel anyagminőségben a gyáriakhoz.Valahogy jobbak azok.
Ha sikerült megnyitni a képet,akkor láthatod,hogy mikre terjedtek a tesztek,és azt is,hogy miben jobbak a prémium üzemanyagok,és így eldöntheted,hogy megéri e neked a drágább üzemanyag vagy sem.Egy kérdés megválaszolva ;)