Ezt a műveletsort nekem is meg kellene tennem. A jobb hátsó gyári hangszoró csak a magasakat adja ki. Amikor megláttam a szegecselést, elment a kedvem a próbálkozástól. :)
az autókereskedők élete móka és kacagás: ma benn volt egy haverom kereskedésében és épp hívták az egyik autóval kapcsolatban. Érdekelte a telefonálót az egyik kocsi, de egy öreg Toyotát be akart számíttatni. Haverom mondta neki hogy hozza. Lerakta a telefont és nagyon nevet, majd megmutatta azt amibe a vevő még beszámítatni akar valamit:
A kulci által leírt hideg indítási problémának biztos nincs köze a gyertyához. Mondom ezt azért mert 1000 km-et futott gyertyával épp úgy csinálja mint 30 ezret futottal. Ráadásul egyértelműen a benzin szinthez is köze van ami meg megint nincs hatással a gyertyára.
Nem hosszú vagy rövid táv függő a jelenség hanem alacsony benzin szint és jó pár órás (4-6 legalább) állás ami után jelentkezik.
Hangszóró csere : hátsó kárpit leszedése , jobb oldali kb.1óra, a bal 10perc:) Szegecselve a hangszóró az ajtóra /LOL, bexarás,pöcs olaszok!:)/. Egy jó tanács: ha neki állsz lefúrni, ügyelj arra, hogy a maradék szegecs ne essen bele az ajtóba mert akkor csörgőt telepítesz:) /mágnessel kinyertem, többinél vigyáztam:)/ "Bolhák" alá alátét /puha gumi/ nem elszórni, összeszerelésnél nem kihagyni!! Az új hangszóró keret alá vágtam pc.egéralátétből egy /rezgés csillapítás végett/ alátétet. Hangszórókat holnap integrálom. Előre szett csere, remélem már rutinból megoldom a kárpit leszedését.:)Hátsóknál még a mech.ablaktekerő kart leszedni copás, de célszerszámmal /kampós drót meghajlít, biztos van erre spec.szerszám, de nekem nem volt:)/ könnyebb.
4ezer ft / ajtó a szakszerelés és ebben nincs benne az, hogy szegecselve van a hangszóró /tuti megemelte volna 5k-ra per ajtó/! Ha valaki ráér és van némi kézügyessége és elég bátor, nekiállhat:)
azert nem indul az osszes mert szar a gyertya. ha rovid tavokat mesz foleg hidegebb idobe hajlamos beparasodni es viz van a gyertyanal... nekem igy volt. nezz ra szaritsd ki vagy gyertya csere. a gumik miatt hivlak ha megyek.
Van aki idénre tervezi a nyárigumi cserét? Nekem aktuális lenne, de olyan széles a választék ár és minőség tekintetében, hogy nem tudom mit válasszak. Szívem szerinte az alábbit választanám, ha már az eredeti gumi is Continental volt, de ez kevésbé pénztárca kímélő.
Az indítási probléma bravo betegség, többünknek jelentkezett már. Én etanollal szoktam gyógyítani. Egy vagy két tank benzinbe teszek 6 liter etanolt, mikor kifogy általában már jó.
AC pumpát mondtak a szervizbe?! Ez egybevág azzal amit a koszolódásról gondoltam. Sejtettem hogy valami koszt megold a nagyobb etanol arány a rendszerben. Gondolom nem a legjobb választás volt a cserélhetetlen benzinszűrős megoldás a taknyolt benzinű kutakhoz.