Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Mivel a gép nem a mienk volt, ezért két régi gyertyát adtam próbára már egy hete. De visszajelzést még nem kaptam. Várják az új gyertyát, azzal próbálkoznak.
A szárba nem tudom mi csöröghet. Én úgy tudom nem szokott azokkal gond lenni.
Dugócserés akkor lesz, amikor hallod, hogy kezd csörögni, csúnya hangja lenni. na akkor viszont KI KELL cserélni. Addig nem.
Egyébként nem rossz ötlet eladni, keresni valakit, aki tud olcsósítani, kapcsolatai lévén, vagy visszaad az áfából, stb, vagy egy nagyon újszerűt is vehetsz.
Apii sikerült a multkori gépet megjavitanod?AStihl kormányban is van két imbusz csavar.A feliratot a szárrol nekem sikerült lemosnom lehet ilyet kapni valahol?
Robogómnál a gyári különolajzás 1:60 arányban keveri a számolásaim alapján.Először én is raktam + olajat a benzinhez,mert "tuningos" a gép -70ccm,nem 50,mint gyárilag,aztán leszoktam róla.Így már ezzel a konfiggal 10E km-t beletoltam.Volt benne hegyi fel-le-fel-le-fel-le koppgáz-koppfék szakasz párszor,meg Balaton körbe 1 seggel,stb.Kipuff száraz,lerakódás nincs a kipuffnyíláson,dugattyú oldala sincs leégve a gyűrűk alatt.
Eni I-Ride Scooter 2T TOP olaj-még csak a 2.flakon,előtte Castrol Power1 Racing.
Tudod olyan ez a szöveg:hogy mer az stil.mert néha tv-böl is ez döl:nemzedékekre.....,meg minden városban van bót,valaki írta.hogy a Hq boltban,mást is árulnak.Hát nálumk a szentélyben külön részben van Oleo árusítás,és néhány Hq.cucc,ha kell azt is hoznak.Kiegészítők,dikicskés,fűrésztárcsa csak utángyártott,szegényhely a miénk,inkább három utángyártott,mint 1 márkás.Az egyszerű ember azért vesz Stihlt,mert ilyen bót van,drága de megveszi,és azért Isteniti.Meg duma:azért az német technika.
Fefe ipari mennyiségben évek óta tolja ezt az olajat, ha sz*r lenne, már jelentkezett volna a hiba....... miért gondolod, hogy rossz?
Az LS+ az egy jó minőségű rész-szintetikus olaj, ha jól tudom. Én csak 1 lityit toltam ki a robogómmal, mert véletlen került hozzám egy flakonnal, de semmi hátrányt se tapasztaltam...... árban olyan 3e körül mozoghat ez az olaj, én a magam részéről egy ezressel olcsóbban tolom inkább az ELF-et.
Olyan ez, mint a Husqvarna stílfűrész, mint a Wilkinson zsilet penge....... azért az nem volt semmi teljesítmény a Stihl-től, hogy idáig eljutott, és beleégett az emberek agyába a stílfűrész, mint szinte önálló hétköznapi szó. Nagyon jó gépek és nagyon jó marketing kellett ehhez évtizedeken keresztül, ezt azért el kell ismerni!!
.......csakhát én konkrétan lesz*rom a marketinget is meg a múltat is, ha kapok hasonlóan jó gépet SOKKAL jobb áron, akkor azt fogom venni, névért-legendáért fizessen plusz pénzt aki akar.
Vannak benne szlogenek..... vastagszárú stíl... hogy a faxba lehet ez, oszt nem is stíl? :-DDDDDD
1x a Shindi 490-esemet nézegette egy megrögzött Stíles cimborám, qva jó gyerek amúgy, de a szemellenző neki is fent van....... hű, de jól pörög, de faxán veszi a fordulatot, de jó kis kézreálló gép......csak kár, h Kínai......mondom, nem kínai. Ne magyarázzak, ez akkor is Kínai! :-D Így is váltunk el egymástól, hogy oké, akkor Kínai wazzeg! :-DD
Nem mertem feszíteni a húrt, mert kiüt mint a xart! :-DD
Kapásból 12 lityit rendeltem legelőször is! :-D Na meg még egy halom olajat a tágabb család autóiba, haverok gépeibe stb. jött olyan doboz, alig bírtam becipelni! :-)
Mindenhol dúl.Felénk egy ismerősöm mondta az összel:felmegyünk apósomékhoz Fehérvárra össze stilezni a tüzifát,az öreg már nem igen bírja,de a fűrészt a Husqvarnát mindig ő élezi,mert olyan stilje van.Különben tanár ember.