Keresés

Részletes keresés

Csöves Miska Creative Commons License 2012.11.13 0 0 179

Összekevertem egy másik mozdonnyal! Ez a mozdony típus eddig számomra teljesen ismeretlen volt.

Előzmény: cs1014 (178)
cs1014 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 178
He?
Előzmény: Csöves Miska (177)
Csöves Miska Creative Commons License 2012.11.13 -1 0 177

Ha jól tudom ebből a mozdonyból 1 db-ot gyártottak, talán szörnyella a beceneve.

Pedig az üzemel még, képeket meg nem látni..

cs1014 Creative Commons License 2012.07.04 0 0 176

Köszi a választ!

Civilizáltabban is néz ki, hasonlít a DB 212-eséhez.

Előzmény: Törölt nick (175)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.04 0 0 175

Az két külömböző gép, a harmadik képen a sorozatverzió (2003-2009) vezetőasztala van, a negyediken pedig a protóé (2001-2002).

Előzmény: cs1014 (174)
cs1014 Creative Commons License 2012.07.04 0 0 174

A fülkekialakítás látszik, valóban.

Viszont engem az érdekelne, hogy a két vezetőállás (pult, asztal, stb.), ami a két utolsó képen van, egyazon masina, vagy két különböző részét képezi?

Előzmény: cssz74 (173)
cssz74 Creative Commons License 2012.07.03 0 0 173

Az első két masina, a proto ívesebb tetővel készült, azt látod az első képen és a "parkban".

A sorozatgépeknél szegletesebb a tető, napellenző szerű résszel, ez a gyár udvaron álló képen látható.

Ha jól rémlik, akkor összesen talán 9 gép volt, az első kettő íves, a többi 7 új tetővel.

Előzmény: cs1014 (172)
cs1014 Creative Commons License 2012.07.03 0 0 172

Inkább azt árulja el valaki, hogy a két eltérő kialakítású vezetőállás (mely a képeken látszik), egy időben, egy fülkében volt megtalálható, vagy más a helyzet?

Előzmény: cs1014 (171)
cs1014 Creative Commons License 2012.07.03 0 0 171

Szegény kiadó... hüpp-hüpp. A BMG-ért, meg a SONY Music-ért már ég egy-egy gyertya itt a házioltáron...

Azért a kiadóért, melyet nem említhetek név szerint, pedig egy egész kandelláber!

Előzmény: braun (167)
V63-021+328.054 Creative Commons License 2012.06.23 0 0 170

Talán egyszer indóházban volt, hogy 6-8 kocsit párban nagyon simán elvittek.

Előzmény: kerékmánia (169)
kerékmánia Creative Commons License 2012.02.12 0 0 169

Korábbi témánkhoz:

most olvasom,  hogy az M46-osok a Budapest-Szentes és a Budapest-Keszthely vonalak gyorsvonataival is jártak.   A könyvben a vontatott kocsik számáról, vonat-terhelésről nem esik szó.   De az adott korszak viszonyaiból kiindulva azt gondolom.  hogy nem 2-3 kocsi hanem több lehetett.

 

braun Creative Commons License 2012.01.26 0 0 168

Tőled má' ez a kérdés sem lep meg:)

Előzmény: zsitvica (165)
braun Creative Commons License 2012.01.26 0 0 167

A kiadványban ott szerepel, hogy minden jog fenntartva. Azaz a kiadvány másolása, scannelése a kiadó engedélye nélkül nem legális. Félreértés ne legyen, ez nem személy szerint neked szól, csak már régóta b@ssza a csőrét a kiadónak és munkatársainak az efféle tevékenység. 

Előzmény: kerékmánia (164)
1435mm Creative Commons License 2012.01.25 0 0 166

Ismered azt a viccet a "van sapkája, nincs sapkája" témában? Sajnos a topicok hozzászólásainak nagy része a különböző "fikázásokkal" van tele. Elég undorító.

Előzmény: kerékmánia (164)
zsitvica Creative Commons License 2012.01.25 0 0 165

......' oszt mégis mééé  ?

 

 

 

Előzmény: braun (161)
kerékmánia Creative Commons License 2012.01.25 0 0 164

No,  akkor tisztázzuk.

Egyszer már kaptam letolást,  amiért képeket tettem fel ide a fórumra.

Akkor azt magyarázta nekem valaki,  hogy jelöljem meg a képek forrását és ugy rendben lesz.

Most adtam hozzájuk tuti  forrás-megjelölést,  és igy se jó.

 

Most akkor hogyisvanez?

Most, a forrást is megjelölve,   tiltott dolgot műveltem?

Vagy csupán  "nem javallott dolgot" ?

 

Jó volna ebben  tisztán látni,  még mielőtt elkezdem ugy érezni,

hogy  felőlem-aztán-kiszáradhat' ez a topic,  vagy bármely másik ....

 

Előzmény: braun (163)
braun Creative Commons License 2012.01.24 0 0 163

Csak annyit, hogy ezen képek ilyetén felhasználása nem javallott.

Előzmény: kerékmánia (162)
kerékmánia Creative Commons License 2012.01.24 0 0 162

Miért kérném?

Megint valami rosszat csináltam ?

Előzmény: braun (161)
braun Creative Commons License 2012.01.24 0 0 161

Ugye saját magad kéred a hozzászólás törlését?:)

Előzmény: kerékmánia (160)
kerékmánia Creative Commons License 2012.01.22 0 0 160

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Süveges László:     

DIZELMOZDONYOK MAGYARORSZÁGRÓL 

c.  könyvében találtam  ezeket a gyönyörüséges képeket   :-)

episcopia Creative Commons License 2011.12.20 0 0 159

Irányváltó.

Előzmény: V41 523 (157)
V41 523 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 158

Sokat nem tudok ezekről a gépekről csak annyit hogy nem voltak sikeres darabok. MIk lehettek ennek az okai?

Előzmény: episcopia (156)
V41 523 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 157

Mik voltak azok a hibák?

Előzmény: episcopia (156)
episcopia Creative Commons License 2011.12.18 0 0 156

A 2002-es alig dolgozott több mint 5 évet. A 2001 pedig 16 évet húzott le. Mindkét gép ugyanazzal a hibával állt le.

 

Előzmény: episcopia (155)
episcopia Creative Commons License 2011.12.18 0 0 155

DHM 3-1  (497) M46-2001
DHM 3-1  (498) M46-2002

Előzmény: episcopia (154)
episcopia Creative Commons License 2011.12.18 0 0 154

Lehet! :)

Előzmény: V41 523 (153)
V41 523 Creative Commons License 2011.12.18 0 0 153

Lehet tudni hogy mely gépek dolgoztok Diósgyőrben?

V41 523 Creative Commons License 2011.10.31 0 0 152

Ja de nagyon néha!

Előzmény: kerékmánia (151)
kerékmánia Creative Commons License 2011.09.27 0 0 151

azééért, néha-néha  lehetett itt válaszokat  kapni és információhoz jutni.

Érdemes vissza-olvasni ....

V63-021+328.054 Creative Commons License 2011.09.21 0 0 150

Abban van igazság, hogy ne menjen feledésbe a gép, de...

Pont ez a gond, hogy minek tegyen fel kérdést az ember ha úgy sincs aki válaszoljon rá.

 

Meg szinte még a M63-ról is több kép van mint a M46-ról, sajna..

Előzmény: kerékmánia (149)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!