Ezt úgy kell érteni a laikusnak, hogy az első szakaszban a város felől lesz a leszállás általában és a fel is, a második szakaszban meg fordítva, Vecsés felől/felé? :) Vagy...? Nem igazán vagyok hozzáértő, csak gépimádó. :)
Legutóbb 21-én okozott kis riadalmat és nagy örömöt a Cargolux esti tiszteletköre észak Pest felett. A tetőtérben lakom, így majdnem 360 fokban látom,hogy mi történik a levegőben. Egy alig kivilágított monstrum ( csak sejtettem h Cargolux,sajnos nincs nagy választék) erősen megdőlve dübörgött elöttem/felettem,a géphez képest kicsi volt a kör,amit leírt.........
Sajnos a miértekre nem kaptam választ,de ismétlésre vevő lennék,pláne ha nem vmi műszaki v egyéb hiba miatt történt.
Létezik egyébként egy forum, ahol az ilyen és hasonló esetekről tájékoztatják azt a maroknyi embert, akiket érdekel hogy mi és miért történik Ferihegyen?
Bizonyos időközönként jönnek-mennek, többnyire párban. Amíg van amerikai jelenlét Bulgáriában és Romániában lehet számítani ezekre. De pl. Budapestre vagy Pápára érkeznek Koszovóból is tankolni.
Tegnap délután érkezett liszferire egy katonai helikopter,a 13R-re szállt le. Ezek és hasonlók ritka vendég arrafelé?mert én nagyon meglepődtem a cargo-dombon állva
Igen, ez nekem is eszembe jutott, de a magyarországit nem magyarázza, vagyis ha mindenhol így van akkor megnyugodtam ..........Jók ezek a flightradaros hibák :-)
A szaggatott vonal ahogy nézem nemcsak nálunk van, hanem mindenhol. Lehet "központi" hiba. Egyébként ez a lefedettségi hiányosságok miatt van, ugyanis nem tudják pontosan "bemérni" a gépet és így jelzik.
Úgy látom, hogy minden az országon átrepülő gép fekete, szaggatott vonalat húz a flightradaron. Van ennek vmi jelentősége,vagy csak egy flightradaros fricska megint? Nekem mindenesetre új a dolog