Természetesen a kisebbik, 105 lovas MJet felára a 410e amiről beszéltem. Az kb. 50e Km alatt térül meg ha 2l különbséggel számolok, ami szvsz reális (Spritmonitor szerint 2.14). Egyébként elvileg nem kell, hogy teljesen megtérüljön a különbség, mert eladáskor is többet fog érni. Hogy mennyivel drágább fenntartani nem tudom, szerintem az első 100e Km-en semennyivel, de még 200-on sem biztos.
De tisztában vagyok vele, hogy a 120-as T-Jet szebben szól, jobban megy, kultúráltabban jár, stb. Nekem csakis az kéne. :-)
Melyiknek 400 a felára? A 120 vagy 105 lovasnak? Mert azért nem mindegy.
Mikor én vettem is valami ilyesmi volt, akkori üzemanyag áron ez kb 100 ezer km alatt spórolta volna meg (és akkor nem számoltam a felár hitel kamatával stb). Most járok 4,5 évesen 90 ezer km-nél. Nekem nem érte volna meg, ráadásul vezetési élményben is kevesebbet kaptam volna.
Sajnos a külföldről hozott kocsik gyakrabban tekert órájúak mint a hazaiak. Tele a hahu 2-3 éves 50-80 ezret futott dízelekkel külföldről. Ráadásul az új ár 40%-ért.
Mostanában mondeókat és smaxokat néztem sokat. A hazai benzinesekben 4 évesen 120-200 ezer km van átlag. Ugyan ez dízelben 200 és 300 ezer között. Ennyivel nyugodtan lehet számolni a külföldieknél is.
Tényleg van, mert Apukám megnézte most ezt a fehéret amit lentebb linkeltem és az is Francia. :) Nem tudom mennyivel jobbak ők mint az olaszok, szerintem semmivel, legalábbis ahogy parkolnak, meg az autójukra vigyáznak az kriminális. Párizsban láttam párszor, hogy csinálnak maguknak helyet, az egész sort ide-oda tologatják, míg egy eredetileg fél autónyi helyre befér egy egész autó. Mo-n ezért helyben meglincselnének (szvsz jogosan).
Visszatérve erre a fehérkére: Elmondás alapján a belseje egész szép, a fényezés mérése alapján nagy törése nem volt, bár a lőkösök voltak már levéve, fényezve (elvileg), ami a franciákat ismerve minimum várható volt.
Aztán persze a leírtakkal ellentétben a szervízkönyv üres és az 50e km is inkább feltehetően 2x annyi. A motor járása Apám szerint "érdekes" illetve gyanús volt, a kereskedő meg unszimpatikus, úgyhogy őt nem győzte meg.
Én meg csak szkeptikus vagyok, mert 1.6 MJet szvsz nagyrészt ilyesmi lesz csak. Itthon nem hiszem, hogy sokat adtak el 800e Ft-os felárral a T-Jet-hez képest.
Nekem is eszembe jutott h kint kéne nézni, de még ő se tudja kint marad -e, meg a másik hogy egyedül rá nem bíznám ezt a dolgot..
Én annak örülnék a legjobban, ha ebből a pénzből inkább beülne egy Punto Evo-ba, 4 év garival. Egyedülálló nőnek szvsz tökéletes lenne.
Tegnap este vettem észre, hogy a kszenont persze nem vették ki belőle... ááá!
Párom csodálatosnak tartja mind kívülről, mind belülről, el van varázsolva. Kisfiam hatalmasat kiáltott, mikor kijött és meglátta (de szép.... vagy valami ilyesmi)
Hat, olaszbol behozottat inkabb ne! :-) Van Bravo Franciorszagban is, hidd el! Ha a tesod ugyis ott dolgozik, akkor nem volna logikusabb ott korulnezni? Mar csak azert is, mert gondolom a kocsit elobb-utobb ugyis "franciasitani" kene.
Tegnap este "munka" helyett másfél órát vártam a rendőrökre a Fradi parkolójában.Parkolni próbáltam, de átmentem egy törött betondarabon, amit a kocsi súlya kifordított a helyéről és rádobott az alvázra. Szépen szétverte a küszöböt, a sárvédőt meg a dobbetétet.Most annyi látszik, hogy lóg a spoiler. Bejelentettem a kárt, uszkve 2 hónap átfutási időre számítok.
Az érvelésed alapvetően helytálló. :) Valszeg az én buta logikám került végtelen ciklusba, mert nem fogom fel miért nem tetszik hugomnak akár az ezüst, akár a Maranello. Legalábbis a Bravonak elég jól állnak, sőt tulajdonképpen 1.) sport csomaggal bármelyik színben elfogadnám 2.) sötétkékben azért picit húznám a szám, úgy 10 percig. :D
"miutan olyan szinu autoval jarok ami ugyan mindenkinek tetszik, de igazabol azert senki sem vallalja be"
Ez jó. :) Tudom nem sokat számít, de ha lett volna még a tiedre erősen hajazó Tangerine Orange (világos kolbász zsír metál) Civic amikor én vettem 2011-ben, akkor a piros mellett az lett volna a másik befutó. De egyrészt a marhák még 2007 körül megszünteték a színt (a Maserati kéknek megfelelővel együtt), másrészt nekem már csak a készleten maradt kétféléből lehetett választani. (Nesze neked új autó vásárlás... végtelen lehetőségek tárháza) Így a végén a barna szín (volt még fehér) jutott, alias Urban Titanium.
Egyébként Franciáknál pl. nem is forgalmazzák a Maranellot, ennyit arról hogy ratyi szín lenne, a hisz a F.-k köztudottan ratyik mind. :)
asszem szin kapcsan nem vagyok autentikus szemely, miutan olyan szinu autoval jarok ami ugyan mindenkinek tetszik, de igazabol azert senki sem vallalja be. viszont szerintem ha mar az ember autot vesz es mivel olaszt valasztott ezert szamithat neki a kinezet is, azt gondolom, legyen olyan szinu mint amit szeretne! engem biztosan zavarna ha olyan autot kellene vennem, aminek a szine nem tetszik. a bravo mondjuk ilyen szempontbol jo, mert igazabol nincs olyan szin ami rosszul allna neki.
A női vétó jogán a maranello nálunk is kapásból kiesett. Akkor én is ugyanúgy fogtam a fejem. A kék is kiesett -azt hiszem itt csak a maserati kék érinthetett volna bennünket- amivel kibékültem, tekintettel a maserati kék bravo felhozatalra.
Egyenlőre csak ide rakombe, hátha "házon belül" el tudom adni, mert tudom, hogy sokaknak izgatja a fantáziáját.:)
Szóval eladóak a 18 colos gíári felnijeim, akár gumival is.Nem teljesen hibátlanok, de ezek a típusú hibák majdnem minden használt felnin jelen vannak.Nem padkanyomok!!!
A 120-as nyilván egy fokkal (nekem) jobban tetszene, de tesómnak azt hiszem mindegy, hogy 105 v. 120. Arra a fehér 165 lovas MJet-re már rámentem volna, ha magamnak keresnék dizlit.. Legalábbis egy próbát megérne... Viszont 2.0 MJet-et a család már megvétózta, hogy "túl erős" egy lánynak. Ekkor vertem a fejem másodjára a falba. (Először meg mikor a Maranello mint nem tetsző szín ki lett zárva..) Mondtam, hogy remek ötlet mert itthon kb. minden harmadik Bravo Maranello, így érdemes használtat keresni, hogy rögtön kizárjuk szín alapján a felét a szóba jöhető választásoknak.. ráadásul addigra már két Maranellot elmentünk megnézni.
Amikor én néztem magamnak, akkor ezt is megnéztem, mert közel van, csak nem akartam dízelt, az autó olasz végig vezetett szervízkönyves, nagyon rendben van, csak ajánlani tudom, nem fűz semmi érdek hozzá meg semmi, egyszerűen még nekem is tetszett, pedig nem akartam fehéret, de ez elbizonytalanított. Tényleg szép.
Persze ha szépen van javítva egy kisebb törés, vagy valójában 80-100e van benne, attól még lehet jó autó az.. Tehát még nem zárnám ki.
Olaszoknál hirdetnek sok ilyet, franciáknál nem túl elterjedt a Bravo, tesóm ott dolgozik és oda is vinné ki, azt mondja nem nagyon látni az utcán (inkább Fiat 500-ast).