Gépi gyepszegélyvágó (nem szegélynyíró) eszközt keresek! Lehet gyári vagy maszek, elektromos vagy benzinmotoros! Érdekelnek ötletek a témában! Fontos kritérium, hogy legalább 5 cm mélységig vágja a gyepet és aföldet!
Én tudom,hogy csak poénkodtok,pont úgy,ahogy mi is.Nem kell itt komoly dolgokra gondolni.Azt elismerem,hogy a legdrágább a Stihl,azt viszont tudom,hogy nekem a legjobb is egyben.Kinek a pap,kinek a papné....Különben meg szóltam a havernak,aki vadász,hogy ha azt látja,hogy nem Stihl-lel dolgozom,akkor nyugodtan kilőhet.
"Ugyancsak említést érdemel, hogy a pampát és a lőteret bio fűnyírók tartják karban. A laktanya ugyanis szerződést kötött néhány juhásszal, akik vállalták, hogy állataikat rendszeresen a kijelölt helyeken legeltetik. A birkák jelenléte már csak azért is előnyös a laktanyának, mert az állatok az allergén gyomnövényeket is lelegelik, letapossák. S így ezen területek kaszáltatására már nem kell külön költenie a dandárnak. "
vagy nincs alkatrész mostanság a stihlekhez vagy aranyárban mérik őket, mert nagyon meg akarják szerezni a te stihljeidet alkatrésznek :-D
ha már most a legdrágább gép a stihl, mi lesz pár év múlva, amikor a köolaj alapú műanyagoknak többszöröse lesz az ára, amikkel egyébként jól telerakják a stihl gépeket :-)
a 45éves technologiát szerintem sokan visszasírják a kerti gépek közül.
és nem csak vezetni kell egy mozdonyt és kezelni például egy fűkaszát, azt szerelni is kell és gazdasági fenntarthatóság szempontjából is figyelembe kell venni.
a stihlel elsősorban nem minőségi problémák vannak, hanem gazdasági fenntarthatóságával van gond.
ilyen téren a két mozdonyt sem tudjuk összehasonlítani, mert nem igazán van otthon senkinek olyan, és nem szereli nap mint nap, ráadásul nem látjuk a fenntartási számlákat a mozdonyokról, de a fűkaszákról igen......
amúgy voltam ám gyermekvasútas is :-) szerencsére nem mentem továbbtanulni ezen az ágon :-)
imádtam a nohabokat, egyszer a balcsiról hazafele észrevettük az eslő kocsiból, hogy ömlik a gázolaj a tankból, szóltunk a vezetőnek egy álomáson, hálából utazhattunk a mozdonyon, de a gázolaj eresztés nem igazán igatta a személyzetet, pedig úgy sprickolt mint egy locsoló kocsi :-)
Ez tudod milyen duma ? Mint régen a kulák, akit egyszerűen kinéztek bűnbaknak.Ha földje, pénze sem volt, mit tudtak mondani? Akkor kulákbérenc. Nagy találmány volt :-D
Ez most nagyon off lesz. Én vasutas szakközépiskolába jártam, mert régen mindíg mozdonyvezető akartam lenni. Ott is mindig ugyanez volt. A Mávnak van kb 300db V43 sorozatú villamosmozdonya, Kb45 éves technológia, röviden tömören, egy rakás szar. Van 10db 1047es sorozatú villamosmozdonya, a Taurus, ami 2002es évjárat. Természetesen azt tudni kell, hogy minden ilyen vasútmániásnak, mint amilyen én is voltam, volt egy csomó öreg mozdonyvezető ismerőse, akikhez lehetett járni vezetni. (az utas ugysem látja hogy mi történik a gépen...) Namármost akinek csak olyan mozvez ismerőse volt, akinek nem volt vizsgája a 1047re csak a V43ra és egyéb szarokra, az sohasem ismerte el azt, hogy igen a 1047 a legjobb mozdony, mert csúcstechnika, és kényelmes, és 230km/h val megy, stb. Nekem mindig azt rótták fel (mert nekem volt olyan mozvez haverom aki 1047en járt igy én is :-D) hogy ez egy nagy rakás szar, mert számítógép felügyeli a fékezést, tiszta, visszatermel a hálózatra, AFB van rajta, és stb. Csak azért mondták rá hogy szar, mert ők nem vezethették. De a lelkük mélyén tudták, hogy az a legjobb, de soha nem mondták ki. Pedig tudták. Gypsyék is pontosan tudják ezt... hogy a Stihl a No 1. de soha nem fogják nyiltan kimondani. Pedig tudják ők is.
Magdalena!Rájöttem miért szidják itt a kollégák a Stihl-t:máshogy nem találnak rajta fogást,csak ilyen mondvacsinált indokokkal.Ha belegondolok,mindig a legjobbat szidják,azt próbálják meg befeketíteni az ellenfelek,ha már tiszta küzdelemben nem bírtak vele.A másodikat,harmadikat nem szidják,mert az nem a legjobb,így hát Azt szidják,akivel nem bírnak másként.Senna mondta:"Ha második vagy,te vagy az első,aki veszít.Mivel a Stihl a No.1 in the World,így nektek srácok csak a futottak még kategória maradt.Ez van sajnos,nyugodtan törődjetek bele.