Szia, levettem a szelepet, de nem volt igazán koszos. Nem az lehet a gond, hogy nem akkor nyit amikor kellene? Mivel lehet kitisztítani? A dugattyút kell? Kösz! A Tekercsei nem öregedhettek el? 14 éves az autó és 204000 km van benne.
Sziasztok, Közben meg lett a hiba! Ha az EGR szelep csatlakozóját lehúzom, akkor nem rángat, de a motorhiba jelző lámpa természetesesen világit. Veszek egy új szelepet bele.
Sziasztok, Segitséget szeretnék kérni a következőben. Jelenség a következő, Opel Astra G X14XE motor, hibakód nincs csak rángatozás. Mikor gyorsitok minden rendben, de ha tartom a sebbeséget állandó értéken el kezd rángatozni a motor. legjobban 90-nél 5. sebbeségben csinálja. Olyan mintha útógyújtása lenne vagy kihagyna a gyújtás. Kis gázadásra megint elmúlik a rángás. Lamdaszoda most 2 éves, a gyertyák pár hónaposak, gyújtótrafó 1/2 éves. Minden alkatrész gyári új. Opel szervizben cserélték. Úgy egy éve elkezdett sokat enni, átlagban 7,8l/100 km 75% közúti 25% városi közlekedés mellett. Üzemanyag okozhat esetleg ilyen próblémát? Most MOL üzemanyaggal megy. Mi lehet a gond? Cseréljek esetleg megint gyertyákat? EGR szelep csinálhat ilyet? 204000km van az autóban 1999-s évjárat. Segitségeteket előre is köszönöm! Boldog Új Évet minden kedves fórumtársnak!
Meglett a hiba oka: az akksi alatt a vezetékköteg össze oxidálódott( valószínűleg az akksisav miatt) és ott zárnak rövidre a dolgok, mert ha csak hozzáérek már be is indúl a venti,,,,,,
Manuális klima,amikor bekapcsolod(benyomod a tekerőjét és az középen világítani kezd)Ezt csinálja persze anélkül hogy hozzáérnél a kapcsolóhoz. Beindúl a klima ventilláltor és világít a gomb. Akárhogyan nyomogatod vagy tekered akkorsem kapcsol le. Sőt múlt éjszaka leszívta az akksit is.
Szia! Koszonom szepen,tenyleg nemtudtam linkelni. Hat mit mondjak,eleg draga az a "kupak":(( Nem mertem vissza menni szolni,itthon vettem eszre. Biztos azt hittek nobol vagyok es ugyse figyelem mi van a kocsimon:( Azert koszi. Kellemes ,Boldog Karacsonyt!Heni
Üdv! Tudom hogy ez opeles fórum, de lenne egy fordos kérdésem; adott egy ford mondeo mk2 1.6. 1998 évjárat. Azt produkálja hogy gyújtás nélkül is megy a klima és nem lehet járó motornál sem lekapcsolni. Kérlek ha valakinek van valami ötlete az írjon. Köszönöm
Sziasztok! Keszen lett a kirobbant ablakuvegem:))) olcson megusztam:) de lett egy kis baki,elcsesztek a hatso ablaktorlokart,nemlehet vissza tenni. kerdesem az lenne,hogy valakinek nincs e ilyen elfekvoben? csatolok egy fotot, az anyosules felol,nyitott ajto...kellene olyan kis muanyag "butyok" is,mert azt meg sajna eltulajdonitottak szelvedoragasztas kozben:(( valaki tudna segiteni? koszonom szepen! Heni
Édesapámék most kaptak egy használt Opel Combot, 2007-es évjárat. Van benne gyári fejegység, de a kijelzőn mindig a Displaysafe felirat látszik.- Ezt hogy leeht eltüntetni onnan?
Egy olyan kérdésem lenne,hogy van egy Opel Corsa C típusú autóm és eltűnik belőle a víz. A motorja 1.2 16V Z12XE motrokódú. Nem az egész víz,csak egy-egy deciliter és nincs semmi nyoma,se vízcsőnél se sehol. Lehet esetleg hengerfejes úgy,hogy semmi nyoma sincs? És persze amúgy jól működik,mert azon kívűl,hogy látszik,hogy kevesebb a víz semmi más nyom nincs. ??
Elnézést előre is a lerágott kutyacsont kérdésért. X16XEL olajfogyasztás... Úgy néz ki, hogy 1000 km alatt eltűnik a 0,8 liter olaj kb., semmi kékes füst nincs. 10W-40 mobil olaj van benne. Hallottam már mindenfélét, hogy rakjál bele 15W-40et, ne mobil hanem Castrol, GM olajat, Én ezekben nem hiszek. Kérdezném, hogy a szelepszár szimering csere után kinek, hogy javult a helyzet és kb. mennyit?
Ez a szélvédős Pesten van a 17.kerületben a Csabai úton,vagy lehet hogy az már Péceli út.Nekem az első szélvédőmet rakta be,de mikor letakarítottam belülről az üveget majdnem kitoltam a motorháztetőre.Úgy vittem vissza,hogy rakjon má rá ragasztót is.Aztán mikor kész lett valami furcsa érzésem volt.Félútról fordultam vissza az ablaktörlőkért.Kicsit szórakozott a fiú.Azóta nem küldök oda senkit :)