A fényszóró magasáágállítója senkinek sem működik már. Ha jól emlékszem, egy évig bírta. Nagyot akartak a mérnökök alkotni, és bowden helyett hidraelikus megoldást építettek be, ami viszont egy nyár alatt kiszárad, megszakad benne a folyadék, és nem szabályoz. Feltölteni a rendszert nem lehet, csak cserélni. Szerintem jobban jártunk volna, ha elektromos állítást tettek vona bele, de az akkor még csak a prémium autókban volt.
E
Valaki itt a fórumon átépítette elektromos szabályozásúra, gondolom, ez fényszórócserével járt.
Jó lenne, ha valami ügyeskezű ezermester kitalálná, hogyan lehetne feltölteni a rendszert folyadékkal. Feltételezem, hogy légtelenítő kellene hozzá, talán több is. Ha fékolajjal működne, nem is párologna el olyan hamar.
Akkor én buktam, mert az enyém már csak 10 mm :) A gépműhely meg nem lett volna drága, mert édesapám csinálta volna :) De mivel már a határérték alatt vagyok, ezért sürgősen cserélem inkább :) Köszönöm a válaszokat!
Sziasztok! Meg kéne szervezni a második talit,mert kifutunk az időből. :) Igaz,hogy most még az idő nem kedvező,de mihelyt jobbra fordul lépni kellene. Az időpontot illetőleg úgy kellene meghatározni, hogy mindenkinek jó legyen. A helyszin nekem mindegy én úgy is ott leszek :)
Érdemes tisztán tartani a légszűrőházat (belül:), meg általában jobb légszűrőt venni, mert az is befolyásolhatja a keverékképzést, ami ha nincs rendben, akkor okozhat alapjárati, indítási gondokat, rángatást. Ez persze csak egy lehetséges ok, de könnyű orvosolni házilag (javítson ki valaki, ha nem így lenne).
Koszi a tippet,megnézettem a szerelommel. De talán javult tegnap ota. Az éjjel,és ma reggel már csak egy rovidebb inditásra volt szukség(persze padlogázzal) és benzinnel. Neked meleg motorral is csinálta? Igazábol inditás után max 800ig megy fel a fordulat ami majdnem uzemi homérsékletet jelent,de mondjuk még -20C -nál is de olyan 5-10másodperc után felmegy 1200re és tartja mig be nem melegszik. Ezt neked is igy csinálja? Inditás után nem rogton kéne már 1200fordulaton menni?
Igen köszi! Időközben egy ciril betüs szervízkönyvben megtaláltam,be is tettem a képet. Csak rövid villáskulcs fér el a hűtő miatt különben megrongálja azt. Viszont a szíjat Te hol szeded le? Fenti görgőkről nem tudtam mert kevés a hely. A szervó görgőjéről szerintem menne, de akkor kell egy külön feszítő ember és a fenéklemezt is le kell szedni a motor alól. Melyik görgőről vagy tárcsáról kell elsőnek levenni?
A harmadik képen agenerátor és az olajszűrő között látható egy henger alaku feszítő . A közepére megy rá egy 14-es kulcs , azzal le kell nyomni erősen . Ennek a közepén van egy imbusz kulcs hely , azt lehet hogy meg kell lazítani , de ez nem tuti ! Nagyon nehéz ám lenyomni , 2 napon belül 4 szer szedtem le . Ha valakit érdekel van egy használt , de jó MPI sortrafóm . Próbálni is szívesen kölcsön adom Tatabánya környékén .
Sziaztok! 99-es 1,3MPi feliciámnak a következő problémái vannak:A benzinmutató vagy telit vagy ürest mutat 2500ft-nál alig tudok több benzint bele tenni mert visszalő a pisztoly igaz csak30km-es utakon járok! Valamint a kiegyenlitőtartályba a viz szinte mindig a minimum szint alá csökken pedig utána töltök mindig ez a probéma nem rég keletkezett a motorolajszint jó! Ha valaki tud adjon tibbet mi a baj!
Az enyémen a ugyanezen tünetekek jelentek meg kicseréltük a benzinszűrőt, és tegnap az üzemanyagszivattyút is, úgy néz ki megoldódott a dolog! Hozzátartozik, hogy rá is mértünk a nyomásra és 1,8 bárt mutatott, ez ugye nem elég (3 bár a normál)!
Ettől függetlenül simán letekertem a régivel még 360 km-t, sőt még bírna többet is, csak bosszantó kicsit!
Úgyhogy azt tudom ajánlani, mérjetek rá a benzinnyomsára!
Tudna valaki gyorsan segíteni? Felicia 1,3 MPI 2000 generétort kélne leszednem, pontosabban a vízpumpát. Sehogy sem jövök rá hogyan lehet a görgős szíjfeszítőt lazítani. Korábban valaki leírta nekem, de annak alapján nem értem.