Nulla hanglejtés, nulla humor, nulla hozzáértés és ráadásul még idegesítő is....megint kinek a kicsodája, hogy képernyőre kerülhetett?
Egyébként fura a fogyi adat. Itt 8-9L-eket mondanak és hogy az milyen jó a 280 pacihoz, a TC-n meg tegnap arról panaszkodtak, hogy sehogy nem tudják 11 alá vinni és akkor is már tojáshéjakon mennek vele...valahogy a TC-nek jobban hiszek..
Megnéztem az olajszintet, valamint az olajat. OK-nak tűnt, de a nívó "pálca" vissza helyezése volt problémás. Állandóan elhajlott ez a rugós-tekercses izé, azt hittem, hogy szégyenszemre nem tudom majd visszarakni. Úgy sikerült, hogy zsebkendővel megfogtam a nyílás felett és úgy nyomtam erősen. Na így nagy nehezen belement.
Az igazsághoz tartozik, hogy a fogantyú alatt közvetlenül kissé meg van törve a tekercs.
sztem az enyem pont bezs vagy homokmetal vagy mifene ;) , nagyon halas koszolodas szempontjabol..
aluferkoval es sotet oldal ablakokkal cool!
en amugy eleg kompromisszum kesz vagyok, pedig maranellot akartam de ez volt akci-auchan.. ;)
a gp viszont csudaszep ferrari voros, +110 felarert.. ;)
Egyezik véleményünk,Francia autóm sosem volt és nem is lesz.Aki ismerőst tudok,mind oktáviás meg bmp s lett,herótjuk lett az Escagot ot evők cuccaitól.
Francia autósoktól csak annyit kell kérdezni,világit e minden lámpa a gépen....Ritkán látok olyat.Komolyan.
Ami most napi használatú autóm van-nagyon szép és jó asztma-sem hibamentes pedig ugyebáR dajcs :-)
Vadiúj korában gariban cseréltettem a bal hátsó lámpát,mert vetemedett volt,kiállt a kasztni sikjából.
Most a 2 első ajtó gumikédere lesz garizva ,mert kezdenek gyűrödnii és jobboldalt 140 körül már van egy kis szélzaj.
Érdekes,hogy a Bravonál is cseréltettem ezeket,mert az is szélzajos volt.
Ezek nüansznyi hibák,némely márkánál horrorsztorik vannak új gépeknél is.
Egy véleményen vagyunk, csak nem akartam hangoztatni, mert azt mondják, elfogult vagyok. Hogy máshol miket olvasok, az má valami!...
Szerintem a mi olaszos hibáink egyrészt jól javíthatóak, másrészt nem a legdrágábbak, harmadrészt, mint azt már többször írtam, jórészt gyógyulnak.... Ja, és nagyon ritka eset, hogy egy olasz ott is hagyjon az út szélén!. Aki kalandot akar, vegyen franciát - mondják a fr-tulajok (általában ex...).
Viccelsz? Dél-keleten lakom, itt max egy napig lesz "tél". Ha leesik valamennyi, megyek szánkázni nyári gumikkal. :-D
(illetve, a másik kocsinkon még a téli van fent, annyi időm nem volt, h azon is lecseréljem...)
Jövő hét elején újra itt a "nyár". Ja, ma német vendégeink voltak. Már dél körül mondták, h náluk iszony havazás van a hírek szerint, s fél 3-kor kapták az infót, h járatuk törölve, Frankfurtban lezárták a repteret...
Miért szerinted egy szinte új bassatban dsg váltóval való szervizbejárás és oil fogyi kisebb cumizás? A Bravo teljesen ok szerviytapasztalatok szintjén,főleg annak fényében amennyiért vettük.
Első mondatod azért erősen szubjektiv megitélés,a lényeg,hogy neked tetszen a szine.Ami a második mondatod illeti,nálunk Alfásoknál pl.-a 12ik van nekem most-azt szoktuk mondani,hogy olasz autó szin a piros,a fekete és a fehér.
3ik mondatoddal 1etértek,a Bravonak a legtöbb szin jól áll,van azérta kivétel nemcsak szerintem.