Ja nem is azért írtam, persze árban tényleg elég húzós az a hírdetés. A feltett képed alapján olyan ismerős volt a motor, hogy azt gondoltam ez lesz az.
Hát az adásvételi azúgy lett hogy akitől vettem avval irtunk egyet, az lett amagyar. Aki meg behozta az irt egyet a külföldivel és így meg is lett. Ez csak azért kell, hogy le tudják követni hogy kik voltak a tulajok, de a rendszámozásnál elvették az adásvételiket és azokat nem kaptam vissza. Ha megvannak az adásvételik meg a kivonatás,kinti forgalmi akor lehet rendszámoztatni. Az a kis könyv az a szervízkönyvem. 16e km ig volt vezetve, akitől vettem az meg 1000km hajtott bele és így 17e km el vettem, de lehet hogy már vissza lett tekerve az órája.
hát nem tudom, de azt tudfom, hogy nekem kérték a külföldi adásvételit is, mert anélkül nekem nem lehetett volna lerendszámoztatni. Amúgy nekem se volt, csak csináltunk egyet és elfogatták. Csak nehéz olyan adávételit találna ami angol nyelven van. A KPM az műszaki vizsga állomás.
hát nem tudom, de azt tudfom, hogy nekem kérték a külföldi adásvételit is, mert anélkül nekem nem lehetett volna lerendszámoztatni. Amúgy nekem se volt, csak csináltunk egyet és elfogatták. Csak nehéz olyan adávételit találna ami angol nyelven van. A KPM az műszaki vizsga állomás. A bal oldali a kivonatási papír.A jobb oldali a kinti forgalmi.
Nekem az a bajom, hogy csak egy zöl 3 oldalas olasz papír van hozzá, ami szerintem a forgalmi. Vagy mi. Kivonópapírt azt nemláttam, vagyis nemtudom hogy milye, vagy milyennek kellene lennie.
Adásvételim az csak magyar van, de akitől vettem, az aztmondta, hogy ő attól vette aki behozta. Talán lehet szerencsém, és megvan még a figurának.
De kivonópapírt hogyan tudom pótolni? Lehet egyáltalán? vagy felejtsem el inkább és próbáljam meg eladni?
Az a bajom hogy időközben meglett a jogsim korl. A-ra és most már szívesebben járnék egy rendszámos motorral...
Amit megvettél motort azt nem pesten vetted véletlen közel a nagykőrösi úthoz?
Még anno én is néztem a hírdetését, és ha minden igaz, akkor ezen két hírdetés közűl az egyik volt, csak nemtudom melyik. (Bár lehet a kettő ugyan az...)
Nekem 2 olasz papír van a motorhoz, plusz egy számla egy magyar kereskedésből (akik behozták olaszból) meg az adásvételi az előző tulajjal. Annyi elég a rendszámhoz? Remélem, különben megszívtam... :S
Ja és mi az a KPM vagy micsoda, ahol kezdeni kell a rendszámozást?
Bazz én is ezt a motort néztem ki, hogy majd megveszem, csak nekem messze lett volna. De akkor a tied lett. Nem baj majd lesz még, mert így olcsobban kijövök, ha én rendszámoztatom, minthogy rendszámosan venném.
akkor megnyugodtam csak a csavar alján volt a szűrő mellett két pici darab igy néz ki a moci http://kepfeltoltes.hu/view/100204/de-orig_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100204/de-orig_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Üdv! Az nem olyan vészes ha egy két spén van ott nem nagy gond.Akkor van gond ha sok van.De azt lehet látni az olajon is mivel ugy csillogbenne a spén na akkor vannak nagy gondok. Üdv
Sziasztok én nem azt mondtam hogy csavarok esnek ki a blokkból hanem azt kérdeztem hogy találtam kettő kisebb ilyen 1mm-es spént hogy az baj-e? a mocit hogy mennyiért vettem és 50-vettem és 160e volt az ára 2003 így néz ki
hello! Hát az az hogy ott kivonták a forgalomból, mert úgye ott mindegyik rendszámos. Én a kpm-nél keztem bejegyeztettem kitöltöttem 1-2 papirt és lemásolta az okmányokat. Aztán elvittem műszakira ott megint kellett papírt kitölteni aztán be kellett fizetni az első forgalomba helyezést. Aztűn átmentünk befizetni a reg adot. Az ismegvolt aztán bementem az okmányirodába ott felirták a rendszámot és aztán biztit kellett kötni, aztá megint vissza és akkor már csinálta a forgalmit meg adta a rendszámot. És kész is volt. Nem nagy szám az egész, ha jó minden akkor 2 nap alatt megvan.
Hello! Én rendszámoztattam az enyimet. Hát 1 nap alatt megvolt a redszám rá, de 1 hónapot vártam KPM-nél a műszakira:S az volt csak idő. nekem a 150-es került 105e-be! Hát lenni-e kell egy külföldi forgalminak, egy kivonatásnak, egy külföldi adásvételinek, aki behozta az avval irt akié volt kinnt meg egy magyarnak akitől te vetted. Ezeknek kell meglennijük és sima az ügy.
Van valakinek tapasztalata, hogy mennyire zűrös lerendszámoztatni a Leonardot? Olasz papírom van hozzá, meg egy adásvételi. Ha nemtudom eladni akkor kerítek rá egy rendszámot, csak kérdés, hogy ez mennyire macerás?
Üdv! Értem mert még soha nem láttam ilyen fajta gyűrű készletett leohoz.Vagy a gyári készlet van ami horror ár vagy Egu motoros ami meg holt gagyi majdnem gyári áron.Ez sem egy 100% kivitel de elfogadhatonak látszik képek alapján. Üdv
Üdv! Elmondod h honnan rendelted?Egyébként megmondom még soha nem láttam ilyen fajta olajáteresztöt.Nincsen benne belső horony amiben a belső belső spirálra tekert drot lenne.Most már világos milyen ez a gyűrű készlet. Üdv!
Szia! Bocsi csak nem volt netem azért nem tudtam válaszolni, Próbáltam képeket késziteni hogy milyen is ez a gyürü, a saját motoromba lett rendelve garnitúra gyürü plusz rendeltem még eggyet tartaléknak de mivel egyenlőre felesleges igy eladom.