A Bravo sport hivatalos városi fogyasztása 9,3 liter. Akkor egy 280 lovas atra nyugodtan ehet városban min 11 litert. Az ilyen kategóriájú gépek min 12-20 liter körül szokta városban enni.
Az autós újságírók szerintem nem véletlenül térnek el néha a gyártóknak kedvező értékek felé, főleg az olyan gyártóknál akik gépeit gyakran tesztelik/tesztelhetik...
persze. egy opc t ne tatter modban teszteljen. en csak arra utaltam hogy mig varosban pl a B.Tibor egy priusszal 5 literrel elmegy a P.Tibormak az is 7et eszik. a fek-gaz topikus esete az ember. igy en a fogyasztadi ergekere nem adok.
Múltkor belenéztem valamelyikbe.Egyrészt a csodaverda szép kezdeményezés szerintem, másrészt ez legalább nem 20 perc, mint a TC (ami nem kétség, hogy minőségibb), harmadrészt én nagyon tudok nevetni az idióta poénjain.
Nulla hanglejtés, nulla humor, nulla hozzáértés és ráadásul még idegesítő is....megint kinek a kicsodája, hogy képernyőre kerülhetett?
Egyébként fura a fogyi adat. Itt 8-9L-eket mondanak és hogy az milyen jó a 280 pacihoz, a TC-n meg tegnap arról panaszkodtak, hogy sehogy nem tudják 11 alá vinni és akkor is már tojáshéjakon mennek vele...valahogy a TC-nek jobban hiszek..
Megnéztem az olajszintet, valamint az olajat. OK-nak tűnt, de a nívó "pálca" vissza helyezése volt problémás. Állandóan elhajlott ez a rugós-tekercses izé, azt hittem, hogy szégyenszemre nem tudom majd visszarakni. Úgy sikerült, hogy zsebkendővel megfogtam a nyílás felett és úgy nyomtam erősen. Na így nagy nehezen belement.
Az igazsághoz tartozik, hogy a fogantyú alatt közvetlenül kissé meg van törve a tekercs.
sztem az enyem pont bezs vagy homokmetal vagy mifene ;) , nagyon halas koszolodas szempontjabol..
aluferkoval es sotet oldal ablakokkal cool!
en amugy eleg kompromisszum kesz vagyok, pedig maranellot akartam de ez volt akci-auchan.. ;)
a gp viszont csudaszep ferrari voros, +110 felarert.. ;)
Egyezik véleményünk,Francia autóm sosem volt és nem is lesz.Aki ismerőst tudok,mind oktáviás meg bmp s lett,herótjuk lett az Escagot ot evők cuccaitól.
Francia autósoktól csak annyit kell kérdezni,világit e minden lámpa a gépen....Ritkán látok olyat.Komolyan.
Ami most napi használatú autóm van-nagyon szép és jó asztma-sem hibamentes pedig ugyebáR dajcs :-)
Vadiúj korában gariban cseréltettem a bal hátsó lámpát,mert vetemedett volt,kiállt a kasztni sikjából.
Most a 2 első ajtó gumikédere lesz garizva ,mert kezdenek gyűrödnii és jobboldalt 140 körül már van egy kis szélzaj.
Érdekes,hogy a Bravonál is cseréltettem ezeket,mert az is szélzajos volt.
Ezek nüansznyi hibák,némely márkánál horrorsztorik vannak új gépeknél is.
Egy véleményen vagyunk, csak nem akartam hangoztatni, mert azt mondják, elfogult vagyok. Hogy máshol miket olvasok, az má valami!...
Szerintem a mi olaszos hibáink egyrészt jól javíthatóak, másrészt nem a legdrágábbak, harmadrészt, mint azt már többször írtam, jórészt gyógyulnak.... Ja, és nagyon ritka eset, hogy egy olasz ott is hagyjon az út szélén!. Aki kalandot akar, vegyen franciát - mondják a fr-tulajok (általában ex...).
Viccelsz? Dél-keleten lakom, itt max egy napig lesz "tél". Ha leesik valamennyi, megyek szánkázni nyári gumikkal. :-D
(illetve, a másik kocsinkon még a téli van fent, annyi időm nem volt, h azon is lecseréljem...)
Jövő hét elején újra itt a "nyár". Ja, ma német vendégeink voltak. Már dél körül mondták, h náluk iszony havazás van a hírek szerint, s fél 3-kor kapták az infót, h járatuk törölve, Frankfurtban lezárták a repteret...