Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

1viktor erdélyi fejedelem Creative Commons License 2008.11.29 0 0 4498
ha valakit erdekel egy bx alkatresznek egerben ma megneztem az aljara kell egy tabla lemez igy csak alkatresznek belul is szép
http://www.hasznaltauto.hu/1867121_citroen_bx_1993
peti.olah Creative Commons License 2008.11.29 0 0 4497

Mennyire sürgős eladni? Engem érdekelne, de most azonnal nincs pénzem (ilyesmire), de lehet h jövő héten, v utána következő héten tudok átcsoportosítani.

Egyébbként miért adod el?

Előzmény: do-xa (4482)
do-xa Creative Commons License 2008.11.29 0 0 4496
Hőcserélő! AHH. Igen meg van. Valami abszurd dologra gondoltam, pedig ez teljesen kézenfekvő. Nos, bár csak ez lenne a gond.
A HF téma mindíg is nehéz volt. Drága, a garancia pedig valóban nem egyértelmű. A nyomás próba csak az éppen aktuális állapot ellenőrzésére jó. Azt, hogy mi következik többszöri üzemmeleg állapot után...hmm, talán a röntgen, vagy az sem.
Nagyon nehéz helyzetben lehetsz.
Előzmény: VÉNYOLC (4491)
VÉNYOLC Creative Commons License 2008.11.29 0 0 4495
Engem érdekelne, de most asszem nem lesz "kedvem" hozzá.
Előzmény: do-xa (4482)
Reachco Creative Commons License 2008.11.29 0 0 4494

Köszi a segítségeket!

Leszedtem a burkolatot, és láttam hogy  a kar volt letörve a tengely perselyéről. A persely rögzítve volt egy menetes szárral amit presze nem tudtam leszedni, ezért a helyén hegesztettem meg villannyal. Mivel rám sötétedett, nem próbáltam ki, hogy tökéletesen szétold-e de remélem sikerült hellyel-közzel ugyanoda vissza hegeszteni. Majd állítok a csavaron.

Köszi Mindenkinek.

Üdv.: Reachco 

VÉNYOLC Creative Commons License 2008.11.29 0 0 4493
Érdekesség: a hengerfejes csávó mondta( Zeg, hengerfejcentrum), hogy nyugodtan fel lehet tenni a D9B fejét .Állítólag a turbós 1.7-es is ilyen van. Na fasza....
Azért érdeklődöm, mert eszembe jutott, hogy van nekem egy ilyen hengerfejem.
De a szerelőm is nemrég tett fel egy ilyet az ő DHX-ére( mert nem volt más), egyelőre megy:)

( már ha nem mocicsere lesz)
VÉNYOLC Creative Commons License 2008.11.29 0 0 4492
......kéziváltó.....:))
Előzmény: kicsizs (4488)
VÉNYOLC Creative Commons License 2008.11.29 0 0 4491
A olajszűrőnél van egy hőcserélő, két cső megy rá. Nemtom mi van, teljesen zagyva az egész. 7000km- el ezelőtt hengerfejezték, és azóta folymatosan fogy a víz, picit.
Aztán most megindult. Akkor jónak mondták a HF-et a nyomáspróba alapján, rendesen fel lett javítva, síkolás, új kamrák stb. De most megrepedt,( vagy akkor nem vették észre) és a blokk is gyanús, azt is el fogják küldeni nyomáspróbára, mert a házilagos megnyomatós teszt alapján is olyan mintha, de nem lehet tudni....... A vákuum pumpa felől a belső( tűzfal felöli) HF csavar lyukjánál látszik egy valami.
Fax kivan.
Hajtva nem volt, nem is melegedett soha.
Előzmény: do-xa (4476)
VÉNYOLC Creative Commons License 2008.11.29 0 0 4490
Légyszi add meg a srác számát, készülök a legrosszabbra. Köszi
Előzmény: tcaoe (4478)
kicsizs Creative Commons License 2008.11.29 0 0 4489
Ja és mennyire örültem, hogy ez melóba menet 7kor volt... Nem voltak kevesen...
Azé volt, ahol a 4esig eljutottam...
Előzmény: do-xa (4486)
kicsizs Creative Commons License 2008.11.29 0 0 4488
Már amikor látta, hogy milyen, akkor örült (őrült?:))meg...
Egyébként én is cseréltem a BXen, de az kis ujjgyakorlat ehez képest.
A bowdent nem is láttam, de nem is értem el bentről.
Biztitábla le, relétábla le, pedálbak ki...

Azé kapott utánam szeátot is :P
Előzmény: Törölt nick (4487)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.29 0 0 4487
Na jó, de Kuksinak idő kell hogy a Mazda után átálljon a Cit畟桻桥桄re. Mondjam hogy CX-en hány perc a bowdencsere?
Előzmény: kicsizs (4481)
do-xa Creative Commons License 2008.11.29 0 0 4486
Nagy élmény lehetett! Előre látni a szituációt és inkább jobbra kanyarodni vagy mitttomén, de legfőképp szidni a jó annnnnyát, mia francért áll meg a marhája :-)))
Előzmény: kicsizs (4484)
do-xa Creative Commons License 2008.11.29 0 0 4485
Használt, ép fényszóró. A porvédő dekni egyik füle fémmel pótolva,de jobb mint az eredeti. 4e.
kicsizs Creative Commons License 2008.11.29 0 0 4484
Én 40et mentem kuplung nélkül. Jó "móka" volt...
Bár az enyém dízel és elindul sebességben is...
Előzmény: do-xa (4483)
do-xa Creative Commons License 2008.11.29 0 0 4483
Az a kar egyébként kell is hogy mozogjon. A bowdent benne van? Illetve a pedál mozgatja? két ember kell megnézni. Hálás dolog a bowden csere is, de nyílván valami még hiányzik, elromlott. Ha nem ez, akkor a 80 km-t felejtsd el!
Előzmény: Reachco (4479)
do-xa Creative Commons License 2008.11.29 0 0 4482
Van egy eladó, origin új turbónyomásmérő órám. 52mm átmérő, kék megvilágítású. Az izzón lévő kupak cseréjével változtatható. "T" elosztóval, bekötőcsővel 5000 pénz. Ha valakit érdekelne....
kicsizs Creative Commons License 2008.11.29 0 0 4481
Őszinte részvétem... Velem is megesett. Esetleg nem hullott le egy kis darab műanyag, vagy fém kapocs?
Először szedd (szedesd inkább) szét a kuplung pedál környékét. Kuksiéknak olyan 3 óra volt, mire kicserélték a bowdent, ami ugyan nem volt elszakadva, de cserébe eltört egy műanyag kis szarság valami csappal, ami csak gyáriban van 4000párszázért és persze pár nap...
Előzmény: Reachco (4479)
peti.olah Creative Commons License 2008.11.29 0 0 4480

Valószínű, széthullott a kinyomócsapágy, v a kupplungszerkezet lamellái törtek el.

Sztem komplett kupplungcsere.

Előzmény: Reachco (4479)
Reachco Creative Commons License 2008.11.29 0 0 4479

Sziasztok,

 

A segítségeteket kérném, ma menet közben elment a kuplung ( xantia 1.8i ). A pedál beesett. Először azt hittem elszakadt a bovden, de amikor felnyitottam a motorháztetőt, láttam, hogy a kinyomó kart a váltónál össze-vissza tudom mozgatni. Mi lehet a hiba, eltört? Valaki találkozott már ilyennel? Az a problémám, hogy most hétvégézünk, de holnap kb. 80km-re el kellene vinnem az autót. Meg lehet javítani helyben, vagy mindenképpen szerelőt kell hívni, illetve le kell e szedni a váltóról a motort. Ha valaki tudna valami okosságot mondani, annak ezer hálám.

 

Üdv.: Taylor

tcaoe Creative Commons License 2008.11.28 0 0 4478
Fel lehet, és nem fogja bírni.
Előzmény: VÉNYOLC (4475)
do-xa Creative Commons License 2008.11.28 0 0 4477
Ja, ezt kihagytam.: Szerintem ez nem arra való. Vagyis egyáltalán nem a DHX re van tervezve. Amyúgy is kihegyezett a tömeg és anyagfelhasználás miatt minden, úgyhogy én nem tenném fel. Kockázatos és nagyon sajnálatos pénzkidobás lenne.
Előzmény: VÉNYOLC (4475)
do-xa Creative Commons License 2008.11.28 0 0 4476
A hőcserélő az mi is?
Egyébként mitől lett ez az egész? Valamikor megfőhetett? Netán keményen hajtva volt általában? Okulás miatt kérdezem. Jelenleg mennyi a futott km, (vélhetően)?
A hengerfej repedést mutasd meg több helyen is.
Előzmény: VÉNYOLC (4473)
VÉNYOLC Creative Commons License 2008.11.27 0 0 4475
Az ovális szívónyílású D9B hengerfejet rá lehet tenni a DHX-re? Ha fizikailag igen, akkor bírni fogja a megnövekedett igénybevételt a turbó miatt?
VÉNYOLC Creative Commons License 2008.11.27 0 0 4474
Köszi, de talán mégse lesz rá szükség.
Előzmény: tcaoe (4454)
VÉNYOLC Creative Commons License 2008.11.27 0 0 4473
Először úgy volt, hogy megrepedt a blokk, de most már úgy néz ki, hogy "csak"a hengerfej.

Először a hőcserélő hibája miatt belenyomta az olajat a vízbe, majd ezt kijavítva folyamatosan fogyott a víz, és kiderült hogy a hf repedt el azon a részen, ahol az olaj és a víz visszafolyója van. Tehát a karterbe folyt vissza a víz egy része. Az égéstér jó, nem keményedett a cső, nem melegedett a víz. Először nem értettük a dolgok, mert az első hiba teljesen megszűnt, tehát a két hiba egymástól függetlenül jelentkezett egy időben. Azóta a víz teljesen tiszta, nem olajos, viszont fogy.

Úgy derült ki egyébként, hogy hova tűnik a víz, hogy megnyomattam a hűtőrendszert, és egy egész éjjel úgy hagytam, majd a karterba folyt egy fél tartálynyi víz.

Most le van véve a HF, és meg fogják a biztonság kedvéért nyomatni oly módon, hogy a blokk tetején lévő víznyílásokat letömítik. Elvileg nekem hidegen is belefolyt, ha most nem folyik akkor tényleg a HF a bűnös. Azért nem egyértelmű, mert a HF-en egy ici-pici repedést találtak, ( ami javíthatatlan helyen van), meg a blokkon is van egy gyanúsnak tűnő ici pici repedésnek tűnő valami. ( megnéztem, sztem nem az, de legyen a végére járva)

Előzmény: do-xa (4453)
easycash Creative Commons License 2008.11.27 0 0 4472
Tisztelt Urak!

 

Vészesen közeleg a január 17-i rajtja a Budapest-Bamakó rallynak. Sajnos, amint már tudjátok, annyi támogatás (gyakorlatilag semennyi) nem jött össze, hogy szegény CX-et úgy lábra tudjuk állítani, hogy neki merjünk vele indulni Afrikának, így egy kis dízel AX-el indulunk. Ezúton is kérnék mindenkit, hogy akik tudnak segíteni, esetleg támogatókat szerezni, ne tartsák vissza magukat!

 

Természetesen, azoknak, akik eddig is segítették ügyünket (Kuksi, FeZ, AlarmPeti, Taksoft, GyéBéék, akiket esetleg kifelejtettem, azoktól elnézést kérek) ezúton is köszönöm.

 

do-xa Creative Commons License 2008.11.27 0 0 4471
A kézikönyv érdekes lehet(ne). Jó lenne szkenner alá vetni. Illetve már a digifoto van.
Előzmény: silverghost (4467)
do-xa Creative Commons License 2008.11.27 0 0 4470
Köszi, de venni nem akarok már. Elhozni kell, egy ?X? méretű másik futón, amire ráfér. Ezért lenne fontos.
Előzmény: silverghost (4466)
kicsizs Creative Commons License 2008.11.27 0 0 4469
Megéri szétszedni! nekem olyan koszos volt, hogy nem láttam a szűrőt! Nem is volt 80nál nagyobb sebességem hazáig...
Előzmény: rabbit75 (4464)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!