Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18740

:) A bőrnek tényleg semmi értelme klíma nélkül. Simán be lehet építeni a mazda ülést, vagy szét kell fúrni - faragni? 

Az enyémet sajna ciginyomosan vettem, és nagyon zavar. 

Előzmény: gdzsozy (18738)
Skodabuher Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18739

1,3 MPI 2000-es ékszíjfeszítő görgőjének tudja valaki a méretét? Állítólag a VW-é jó rá de pontos méret kéne! Köszi!

gdzsozy Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18738

Ahha...

csak azt felejtette elmondani hogy az autószalonba még az apukájával suliból hazafelés nyalókát nyalva ment nézelődni és machboxban jutott a bőrös verzióhoz ott is csak a doboz cimkéjén volt bőr.

 

:)

 

na mindegy.

 

a bőrös verzióhoz csak egy gondolat: az lehet hogy jól néz ki. de ha a feliciában nincs légkondi akkor egy kalap túrót se ér.

 

a kényelmes ülések a francia autókból szerezhetők be.

a szuper állíthatós ülések amik meg most terjedtek el...a 20 éves japán kocsikból.

pl: Mazda 626, toyota tercel, Nissan sunny-primera...

 

ezek a kocsik már lassan a temetőben vannak de az üléseik baromi jók!

az én fotelom is 5 funkciós mazda ülés.

 

Előzmény: Törölt nick (18733)
gdzsozy Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18737

Fölösleges cserélni.

az csak több költséggel jár.

 

nézz körül hogy nálatok ki foglalkozik a gyújtáskapcsolók lamellázásával.

ha senki akkor én tudok itt neked egy krapekot (Kitta Zsolt) aki csak ezzel foglalkozik.

az enyémet is ő csinálta meg.

Előzmény: Viktorboy (18710)
haszi87 Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18736

Nekem csak hideg motornál csinálta, miután pár órát állt! Általában egyből felvette az 1200-as fordulatot! Bár nekem szokta csinálni, hogy csak 800-ason indul és azon is marad, tehát nem megy a szivató. Mitől függ ez? 

 

Más:

Olyan kérdésem lenne, hogy nektek, ha rá adjátok a gyújtást ugye lehet hallani, hogy megy a benzinszivattyú, nektek megáll egy idő után? Mert a Fabiánkban megáll egy idő után, nekem a Feliben folyamatosan megy, és csak akkor áll le ha leveszem a gyújtást! Ez nem probléma? Mi befolyásolja ezt?

 

Előzmény: István77 (18696)
gdzsozy Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18735

fújhatsz bele bármit. ennek lassan kampec!

egyszer majd ott ülsz te is tétován és egszersmind dühösen azért mert a kulcs nem megy bele a gyújtáskapcsolóba...

 

a cseréről már írtunk.

nem akarom ismételni.

 

a levételhez azonban legyen nálad egy kis flex és vékonykorong, mert a kormányoszlop tengelyéről csak a roppantott csavar átvágásával lehet leszedni.

 

nekem 6000ft-ba került a javítása.

azóta szuper.

ha cseréled akkor a kulcsokat is kell...a zárakat is...

egyszerűbb levenni és javíttatni a kapcsolót.

Előzmény: Viktorboy (18710)
gdzsozy Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18734

Én szlovákban vettem egy komplett álító készletet, és beszereltem.

abban nem hiszek hogy a hideg megölné.

kb 8 éve vettem és mindig a hideg műhelyben volt és ott sem lett baja, most hogy beszereltem simán működik.

Előzmény: Willy16 (18708)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18733

Épp most beszéltem a sarki kocsmáros sráccal (sok fux, nagy élettapasztalat, feka golf4, fekete ing, felhajtott gallér), akinek a haverja a 90-es években szalonból vett ilyen gyárilag bőrös feliciát, és szerinte nagyon gagyi, műbőr hatású cucc az egész, rossz minőségű bőrből, igénytelen varrással, totál nevetség tárgya volt a cimborája, szivatták is miatta... tehát szerinte ember ilyet nem vesz :) 

Előzmény: Mr. 4T (18732)
Mr. 4T Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18732

Bocs, most olvastam vissza az ápolást akkor tudod látom :D

Előzmény: Mr. 4T (18731)
Mr. 4T Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18731

Kinézetre nagyon szép a bőr belső (főleg ha igazi bőr) - de bármelyikről is beszéljünk fontos megjegyezni, hogy ezt szinte havi szinten ápolni kell, mert nem marad szép... Ezen kívül most nyáron vezettem 500 km-t egy olyan kocsit amibe bőr belső volt, soha nem tudtam úgy kiszálni a kocsiból, hogy ne legyen csupa víz a pólóm, nadrágon (és boxerom)  Pedig néha hideg volt 15 fok mikor vezettem és mégis hiszen nem szellőzik olyan jól mint a szövet! De kinek ez kinek az! Nekem a favorit az eddig általam ismert ülések közül a plüss! Ez olyan mintha egy nagy kényelmes fotelba ülnék!

Erről jut eszembe, feliciába az ülésrugókat valahogy meg lehet, húzni, hogy ne süllyedjen bele az ember annyira, esetleg házilag is kivitelezhető, vagy kárpitos kell hozzá?

Előzmény: Törölt nick (18719)
simon120 Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18730

Ausztriából hoznak be autókat bontásra, volt már bőrös Felicia is köztük. Tavaly 80.000-ért kínálták a komplett bőrbelsőt.

Előzmény: Törölt nick (18719)
arthur877 Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18729

Meg a klímát is...

Azt a tavalyit sztem én is meg akartam venni a nejemnek, de a reggeli hírdetés eltünt, mire neki is megmutathattam volna....

Előzmény: Adm (18728)
Adm Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18728

Laurin & Klement felszereltség, volt benne dupla lufi, ABS, központizár, füthető űlés, börbelső, alufelni. Mondjuk vicces hogy ezek után az eletromos ablakot kispórolták belőle.

Előzmény: timla (18726)
Viktorboy Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18727

Tavaly vettem az autót, volt egy ilyen hirdetés de mire felhívtam eladták

 

Üdv

Előzmény: Törölt nick (18719)
timla Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18726

Szerintem gyari. En mar lattam tobbszor boros Feliciakat. Mind kombi volt, 1.6-os motorral, legzsakkal, stb. Szoval jol felszerelve, es cseh rendszamos volt mind. Gondolom valami extra szeria lehetett, amit hozzank nem hozott be az importor.

Előzmény: Törölt nick (18725)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18725

Az ajtókárpitot ugyanúgy keresztbe varrva oldották meg, mint a golf vr6 esetében. Cesky sen, avagy a cseh álom  - 1996.

Előzmény: Adm (18723)
Adm Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18724

A kulcsban van a lényeg, a gyujtáskapcsoló körül van egy vezetékhurok, az ugyanaz. Meg persze az ECU-ban van a másik lényegi része.

Előzmény: arthur877 (18721)
Adm Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18723

Ez csak kuriózum, de bűnranda az az ajtókárpit, ahogy utólag rá van műtve a bőr...

Előzmény: Törölt nick (18722)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18722

Amíg előkerül az emberünk az ülésekkel, addig egyedül sörözök. Az idő nekem dolgozik. Becsszó jó gazdája leszek, hetente lekezelem bőrápolóval, nem szakítom ki, a gyerek sem ehet a kocsiban fagyit, szóval tuti nincs jobb helye :)

Előzmény: arthur877 (18720)
arthur877 Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18721

A kulcsban tuti hogy csak simán átrakod(kis gyurma szerű valamiben van), a kocsiban nem tudom, hogy hol van, de mivel be van kötve az immo, így tuti vagy a csatlakozóba van beépítve, vagy mellé valahová, de a betétet is meg a mechanikus részt is cserélheted a vele kapcsolatos gond hiánya miatt nyugodtan.

Előzmény: Viktorboy (18718)
arthur877 Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18720

Ekkora alkesz sztem nincs köztünk, aki sőrért adna egy Lauren&Clemet belsőt... :D

Előzmény: Törölt nick (18719)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18719

Azt hiszem, megkívántam a bőrbelsőt :) (Ha valakinek porosodik egy szett a padláson, meghívom egy pár rekesz sörre cserébe!)

 

 

Viktorboy Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18718

Ok Gondoltam hogy csere.

 

Láttam új gyújtáskapcsolót, azt írták hogy immobilizeres. A kulcsban most lévő chipetr ha átrakom az új kulcsba az elég? Az autóban a vevő rész hol van? Netán  gyujtáskapcsolón belül?

 

Üdv

Előzmény: arthur877 (18717)
arthur877 Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18717

Fújhatsz, de az nem fogja megoldani a problémádat hosszú távon.

Előzmény: Viktorboy (18710)
arthur877 Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18716

Ha jól tudom a Fabia elektromos állítója egy az egyben belemegy, csak kicsit drága darabja...

Előzmény: Willy16 (18712)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18715

A WD40 lőtt sebre is jó :)

Előzmény: Viktorboy (18710)
Adm Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18714

Fel lehet tölteni, itt a dorumon valaki játszadozott is vele, de nem volt utána hosszú életű.

Amugy ez a csehek hülyesége volt anno, egyáltalán nem csak prémumautókban volt a 90-es években eletromos fényszoróállítás.

Előzmény: ms1964 (18711)
ms1964 Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18713

Majd számolj be róla, hogy mit kellett venni és mennyiért, és hogy mennyire volt bonyolult a művelet.

Előzmény: Willy16 (18712)
Willy16 Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18712

Én meg fogom próbálni átalakítani elektromosra. A fékfolyadék szétmarná a műanyag és gumi részeit.

Előzmény: ms1964 (18711)
ms1964 Creative Commons License 2011.07.29 0 0 18711

A fényszóró magasáágállítója senkinek sem működik már. Ha jól emlékszem, egy évig bírta. Nagyot akartak a mérnökök alkotni, és bowden helyett hidraelikus megoldást építettek be, ami viszont egy nyár alatt kiszárad, megszakad benne a folyadék, és nem szabályoz. Feltölteni a rendszert nem lehet, csak cserélni. Szerintem jobban jártunk volna, ha elektromos állítást tettek vona bele, de az akkor még csak a prémium autókban volt. 

E

Valaki itt a fórumon átépítette elektromos szabályozásúra, gondolom, ez fényszórócserével járt.

Jó lenne, ha valami ügyeskezű ezermester kitalálná, hogyan lehetne feltölteni a rendszert folyadékkal. Feltételezem, hogy légtelenítő kellene hozzá, talán több is. Ha fékolajjal működne, nem is párologna el olyan hamar.

Előzmény: Willy16 (18708)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!