Persze. Nem is a 11L-er a gondom mert egy 280 pacis autónak a 11L még nem is sok.
Nekem azzal volt a gondom, hogy az egyik "szaklap" újságírói literekkel kevesebbet mondanak mint egy másiké. Jelen esetben még ha a TC-s srác tényleg idiótán vezet is, jobban el tudom hinni az astra 11L-es fogyiját.
Egyébként a Bravora visszatérve, szerintem a 9L-es városi fogyi az akkor valós ha tényleg 1-es, 2-es és fék majd megint 1-es 2-es..stb..
Azt hiszem talán canonfan-nak vannak 9-10L közötti fogyijai mert ő szinte dugóban jár(t) egész nap.
Nekem a vegyes fogyi, amiben van taposás, van kellemes cruise és van tötymörgés a dugóban most a téli gumival 8L körül alakul ( kicsivel kevesebb ).
Amikor a hungárián jártam mindennap és tényleg állandóan csak a dugóban ültem akkor evett 8.5 körül.
Gondolom nem lennének túl szépek a eunormák és egyéb károsanyag kibocsájtást befolyásoló dolgok miatt. Az meg ugye nem jó a marketingnek. Aztán ilyen anomálik születnek, hogy egy relatív könnyű és erős autó nem tudja azt amit egy nála nehezebb és gyengébb 4 éve tudott.
A nyomatékot, illetve a nyomatékgörbét nem szokás az alapadatok között szerepeltetni, pedig lényegesebb mint a paciszám. Én mostanában ezt nagyon hiányolom egy-egy autó megítélésénél.
Az aran is latszik hogy kozepvezetoi flotta autonak gyartjak. Nekem egy passat vagy mondeo azert kene jobban mert jobban tartja az arat, hegyben all hozzajuk az alkatresz, es a formajuk is lassabban oregszik. Multkor neztem valamelyik koreait ami regen nagyon tetszett es meglepodtem mennyire megoreggedett, mar nem kene.
Lehet, hogy gáz maga a körítés, de az autó nem rossz... Főleg a kipuff hangja tetszik, nagyon hajaz vmire... Megvan! A saját Bravo-mra. ;-) Mármint, csak tőgáznál, mint pl.: mikor a videó végén kigyorsít (9:00-9:04). Kísérteties a hasonlóság.
Szépen lépésben haladtam, mert meg akartam fordulni.Erre rámnyitotta az ajtót a ...inkább nem írom le.
Úgy gondolta, hogy annyival le is zártuk, hogy elnézést kért - egyrészt mert az ő kocsija is tele sérülésekkel, másrészt mert nem volt szándékos.Kicsit eligazítottam...
Ja az utan altam meg.feknyom nelkul.sotetbe volt es este volt es futott.minden okes volt csak ma bement jeletest irni... Este meg az volt hogy nem. Jogsim megmaradt mert nincs semmi es oldallal kapta el a kocsimat.
Fél liter mit jelent a pálcát nézve? Nekem talán nyáron, iszony melegben csökken az olajszint. A legutóbbi cserém előtt ez annyit jelentett, h vmikor rátöltöttem, mert az alsó harmadhoz közelített kb. 8-9 e km-nél.
De én nagyon sokat megyek városban, mármint, az összes megtett távot nézve, különösen az elmúlt egy évben.
Kisvárosban simán hozható. Nagyon sok minden bele is fér abba még pluszban. Bár az igaz, h alapvetően takarékosan vezetek, amikor épp nem padlógázon gyorsulgatok.
Huhh, ne is mondd... Múltkor én is belenéztem egy részbe, vmi opel astra sedant tesztelt, s jött egy csóka egy a3-assal szakérteni. Ott is nyomott egy szakállas poént a másik komának, de csak ő nevetett rajta. Ja, az igazi vicc inkább az volt, h az az a3-as állítólag 12 millió listaáron... Vmi s line-os, de sima dízel...
Tegnap esti elmeny..mozgasban levo bravo es egy futasban levo holgy talalkozasa...nekem jott oldalbol...a valasza... Nemlattalak...minden ok serules nincs erre ma hivnak hogy vigyem be a kocsit szemlere... Persze semmi sincs rajta meg a rendor is nezett ram hogy biztos ezzel voltam? persze csaj azt mondta ma neki hogy szepen gyalogolt at...
Nem vagyok szakember csak laikusként a véleményem, hogy egy átlagos, meg-meg taposós város és pályánál ez teljesen normális. Engem ennyi fogyás egy pillanatig sem izgatna.
A vw-bél még az 1 liter/1000 km-et is normálisnak mondják némely motornál :-) bár ehhez azért nagyon naivnak kell lennie a felhasználónak hogy elfogadja.