Biztosan igazad van.Tudom hogy sok minden van nála otthon,néha járok arra.Az egyik Dutra az utcáról is látszik az udvaron.Tavaly május elsején meg a Hoffherrel utaztatta a közönséget,csináltam is róla videót.Lehetséges hogy én csak rosszindulatú pletya áldozata lettem.
Szerintem nem túl pontosak az információid. Úgy tudom valóban eladta régen vagy 3 dutráját, akik végül is spasszerok voltak, mert olyan volt a helyzet. Nap mint nap kerülhetünk olyan kényszerbe, hogy a legmobilizálhatóbbtól kell megszabadulni, mégha a szív szakad is.
Szőnyben most rákérdeztek, hol van a zöld nagy dutrám? Volt az első D4KB-ém, ami sajnos már nincs Magyarországon. Tudtam hogy aki pénzt adott érte, nem sajátja lesz. A bank nem vár, ha elindult már.
Attiláék most nagyon komolyak, hofherr, csepel teherautó, dutrák steyr is, pannóniák,stb, nem középiskolás fokon!
Amennyire én eddig megismertem, kijelentem nem adott el németnek dutrát. Vele lehet cserélni, nem székelyesen vagy zsidósan, hogy csak az egyiknek legyen jó, aki éppen nem én vagyok.
Úgy van, kisbetűvel kellett volna írnom, mert így nem egyértelmű. A csömöri Attila pedig Bartus.
Azóta megtudtam, mikor mi elsompolyogtunk a fiatal brigád Gyömrőről berakott videot Dutra kontra MTZ húzásról. Az közönség díjas lett, többszőr viszatapsolták.
A győztest ügye nem kell mondanom.
Mielőtt még nagy arcuskodás vádja érne, nekünk semmi bajunk az MTZ-vel, az elmúlt évtizedekben megműveltek pár millió ha magyar földet.
Egyébként én láttam a youtube-on csufondáros dutra verést. Németországi találkozón forshritt ordenárén lesúlyozva. Elől, hátul, kerekek, úgy nézett ki mint valami fa játék nagyban. A 90-es dutra csak pattogott, nem bírt fogással és elhúzták. A dutrás sem gondolta, hogy nagyon nem egyformák a feltételek, meg addig gondolom nem húzta még el senki.
Mi is haza értünk újra a nagy hóba. Majd próbálok képet feltenni róla, mert a mediterrán Szőnyben senki nem hiszi el, hogy nem volt felhőtlen, hófelhőtlen az indulás. A nejem háromszor is megkérdezte reggel, tényleg el akarsz indulni? Nyomósabb ok kellett volna, mint 20 cm hó, hogy azon gondolkodjam, hogy nem indulok.
Vili felhívott a kezdetkor, akkor Tatabánya előtt jártunk 2 hónyomban az autópályán, mondtam neki körbe megyek Komárom felé, ilyen 1-es főút féle mellékeken nem kockáztatok. Mondta ne szórakozzam körbe, csak nyugodtan Tatánál befele. Amikor beértünk Szőnybe, s csak a mi autónk volt havas, mint a sztálingrádi csatában, lett világos miért volt a Főnök olyan nyugodt.
Vili egy nagyon komoly probi előadást tartott a dutra történelemről kivetített képekkel, kár hogy csak a felét láttam. Ezután Attila Hódmezei filmjei hozták döbbenetbe a szemlélőt, milyen volt amikor nem hogy dutránk, de mezőgazdaságunk is volt, szakmunkás képzéssel. Föleg Lajosom a fotós jegyezte ezt meg, aki egyébként egy legenda, mert tízen éveket dolgozott a Csepel-Autóban, ő készítette a hengerfejeket. Lelkes találkozások finom süteményekkel, előzték meg a kiváló házias frissen készült ebédet. Tele hassal Csömöri Attilánk, aki erősen halk és szinte szófukar, dutrás élményei közül, megpróbálok egyett visszadni. Láááátááátok mekkora gumáááááááááákat nyomtam nyóóócáázért a dutrára, akkorát fog, majd kiszakad a dutra szíííve. Balázs is bekapcsolódott milyen az amikor egy gyanútlan német turistaként poroszkál az országban nagy audival és meglát egy közlekedő dutrát. Fronthatásként éri, fizetne csak a motorhangért is, s mikor kiderül, hogy semmi léptékben nem eladó, sírva fakad. Sándorunk könnyeden, jól mutatta be az angliai gőzgép találkozó irdatlan méreteit. Ezután DL mutatta be a JÁFI motoros dutra ritkaságát, a tőle megszokott monthy python stílusban. Nekünk itt snitt, láttam már kedvenceim Váczi Karcsiék készültek a kivetítőnél.
Utólagosan elnézést kérek, hogy nem köszöntem el mindenkitől, de már éreztem a kezemben a hólapátot és angolosan távoztunk.
Kedves Vilmos fáradozásotok kamatostul meghozta gyümölcsét, érdemes volt, újra bővültünk és nem csak darabszámilag.
..mindenki látta hogy egyperc ötvenhattól én is ott vagyok a fülkében....? Sőt... háromperc hat másodperckor láthatóan én vezetek.... (...nemolyan jól láthatóan - de láthatóan....) egészen három-huszonnyócig....
Gyöngyös még csak most lendül bele.... Szóval csak csatlakozni tudok én is a köszönetnyilvánítókhoz! Nagyon jól éreztük magunkat (mert jó ez a csapat) Köszönjük Vili! Én pesszimista voltam mert rossz volt az idő.... Aztán eszembe jutott amit már régebben mondtam a Plé-nek "ez a legjobban mozgósítható társaság" Nem is csalódtam!Nagyon örültem,hogy új ismerősökre is szert tehettem! Dícséretes a fiatalok részvétele,aktivitása! A Kiskőrös sem piskóta....D:D:D Nagyon erősíteni kell ezt a Heves megyei csapatot...D:D Üdvözlök Mindenkit !!
Hála Istennek szerencsésen haza értünk szívből kívánom ezt mindenkinek. Nagyon vártam ezt az alkalmat,Viliéknél olyan volt mint egy nagy család,KÖSZÖNJÜK VILI! Örülök hogy sok jó emberel találkoztam kívánok nektek sikeres felújítást és alkatrész beszerzést.:)))))
Ezúton mégegyszer megköszönöm Nagy Vilmosnak,Nagy Robinak,és mindenkinek aki segített a szervazésbe nekik,ezt a csodálatos mai napot,az első szőnyi Dutra találkozót!!! Jó volt újra találkozni a barátokkal.Teszek néhány képet azoknak akik valami ok miatt nem tudtak eljönni.
Mi is megismerhettünk egy "szerény megnyílvánulású" "poszra" Csepeles-Dutrás-Pannoniás! Röviden újabb taggal bővült a 100kg feletti Dutrások száma:-):-):-):-)
Én is örültem a találkozásnak gyakorlatilag gyűlik a Csapat GYMS megyében is rendesen! Egyenlőre nem lesz könnyű legyúrni a Gyöngyösieket. Nagyon összetartó lett a brigád! Új arc volt ma számomra természetesen Te és a cimboráid, Dutráspeti és persze a sok sok Csepeles, RÁBA-s emberke. A helyzet az, hogy ha mindenkivel elbeszélgettünk volna talán keddig sem lett volna elég az idő!!!
Én is köszönök mindent Nagy Vilmosnak és családjának, Vilinek rendezvényszervezésből kellene milliárdosnak lennie már. . . :-)
Kedves Mindnyájan!Őszinte tisztelettel mondok köszönetet Nagy Vilmos úrnak és Segítőinek a mai napért,a vendéglátásért,szervezésért,a kötetlen,baráti eszmecserékért.Ma gazdagabb lettem!Üdv.Kiscsera
Nagyon egyszerű a képlet, magyarul nem eladó!! Tisztelem mindenkinek a munkáját, de ebbe a fajta felújításba nem verte le a körmeit meg nem nagyon olajozta össze magát mint egy valódi Dutra szerelő ember!
Ez a makett nem az enyém,hanem egy makettkészítőé.Mezőkövesden ki volt állítva.Ez a kép is ott készült.Akkor kérdeztem tőle hogy eladná-e,és azt mondta hogy lehetséges,de 1.400 000Ft az ára.Na de én nem a BKV-nál dolgozom!