Ugyan már, forgatni kell őket, mindig másikat használni! Nekem 5 van, amiből mindössze egy félig-meddig racionális, azt használom a leggyakrabban, utána jön a legkevésbé racionális, a telekjáró majd holtversenyben a sportkocsi meg a kabrió és csak utána jön (sajnos) a Benz. Idén 150km-t mentem vele...
Egyenlőre külön a felnikről nem gondolkodtam, persze, lehet majd szó róla,.... egyenlőre a kocsival együtti opció, mert esetleg valakinek így AMG-vel kell
Köszi, nem kell sajnálni, nem fogom eldobni "szarért-fosért" :))), annál sokkal inkább kuriózum a kocsi... Ha megjön rá a vevő, aki értékeli vagy a normális csere, ok, ha nem akkor, marad egyenlőre.
Nekem nincs mibe beleírni! :-) Ezért mindig lefűzöm a számlát, ami tételes.
Ma persze pórul jártam, mert nem jött alkatrész Nürnbergből. Mióta nincs Mo-i raktárbázis, azóta kissé necces a szállítás, bár azt mondták ez volt az első ilyen. Még a Német nagykövet autója is a szervizben ragadt, megrendelt de le nem szállított alkatrész miatt.
Vagy diaggal élő adatként kellene megnézni, vagy a szívósorból az EGR házból megy ki egy cső a nyomásérzékelőhöz, azt a csövet Y-ozd meg és köss rá egy turbónyomás mérőt. Nyomást menet közben terhelés alatt tessék nézni, üresben forgatva jó ha 0.4 környékét eléri.