Nekem lassan eléri a 80 ezret. Amióta utoljára beletöltöttem denszeszt, azóta nem volt indulási gondja, pedig nem most volt... Leggyakrabban gyertyacserék után fordult elő.
Ezek szerint akkor normális a fogyás, csak így még inkább elképzelhetetlen a 30 ezres gyári szervizperiódus. Legalábbis, olyan használatban, ahogy nálunk van.
A fotót elnézve én már ettől is infarktust kapnék. Persze, ha beleszállnék egy oszlopba, az más, de ha más okoz kárt, ráadásul így... De akkor legalább intéződik.
Az vmi autós játék? Meglepő választások szoktak születni... Nálam is. :-) A lehetőség adott szinte bármire, mégis mindig vmi hétköznapihoz hasonlót választok, ha pályaidőt megyek. Talán azért, mert közelebb van a mindennapi dolgaimhoz, talán tanulni is lehet belőle. ;-)
No meg a váltóáttétel is számít, nemde? A Bravo-nél szerintem jól csinálták meg, mert a (relatív) nagy tömege ellenére azért nem gyorsul rosszul, de a végsebessége is megvan, valamint, nem is zabál botrányosan.
Az azt jelenti mint Nállad ,hogy az alsó 1/3-hoz közelített(Hétközbe nekem is városba megy).Hány km van a Tiédben? Elég egyformák az autóink,emlékszem a Tiédnek is voltak indulási problémáid..Tehát ez a mennyiség mondhatni teljesen normális.
Bent ülve is fura hang volt elsőre.Aztán 1-2 mp alatt leesett, hogy bammeeeeg, rámnyitotta az ajtót - én épp balra néztem, hogy jön e valaki mert épp meg tudok fordulni - ő meg ugye a jobb oldalon állt...
Csak ennyi kép van, ez is tegnap esti, mert most esik a faking sznó és tiszta víz a vas.
Megvolt az első bicoloros hóesésem. Eddig még sosem volt hóban a nyári kerék. A legjobb időszakot választottam mert itt nálunk jó kis hóátfúvások teszik izgalmassá az amúgy is jeges utat. Mivel egy okostóni pont kanyarban beszélgetett a haverjával a főúton (tudjátok mikor a két sofőr egymás mellett áll ellentétes irányba lehúzott ablakkal) kénytelen voltam lemenni az útról hogy meg tudjak állni mögötte. A jeges aszfalton semmi tapadás nem volt. Az M7-esen lévő baleset miatt a kamionok is itt mennek (mivel a 70-esen nem mehetnek ami egyébként sík terep) és sorra akadnak el a jeges emelkedőkön. Most is vagy 6 áll már itt előttünk és a nejem szerint egész nap hol feltorlódtak hol átjutottak.
Maga a sérülés nem vészes.Elég lassan mentem, mert meg akartam fordulni.Vinjonak vázoltam tegnap, olyan 40-45e körüli tétel.
---
Csak nem gondolod, hogy hagytam a fenébe?Ma reggel szépen bementem az irodájába, ahol várt a férjével.Szépen megírtuk a betétlapot, amit a jövő héten le ís adok a K&H-nak.
Persze előtte keresek valami csereautós céget, mert azt is ki fogom fizettetni velük és akkor az értékcsökkenésről még nem beszéltünk.Mert az is van, akárhogy is nézzük...
---
Azért bepróbálkoztak még egy fifti-fifti alapon megoldással, de közöltem, hogy miután nem én okoztam a kárt, így felejtős a történet.
Mintha lenne olyan a kresz-ben, hogy a mozgó járműnek elsőbbsége van az állóval szemben (legyen bármi szándéka az állónak, indulás, kiszállás stbstb)...
Kérte, hogy lefotózhassa a sérülést - nyugodtan, tetszőleges szögből, bármikor...
És a korrektség jegyében megjegyzem, hogy a műszerfalat lszámítva- ami szerintem ocsmány- nekem nagyon tetszik ebben a színben , igazi vaddisznó kinézatű autó .