Feliciámba (1,3) nehezen rakható a sebesség!Ajánlott rögtön kuplung csere,vagy csinálhatja a sebváltó tolórúd csukló is,ha ki van kopva?Honnan tudom meg,hogy a kuplung-e az,vagy a csukló?Nem szeretnék bele sokat áldozni ha nem muszálj!
A kormányt lehet lentebb kell engedned, hogy kiférjen. A kormány alatti burkolatot leveszed, és van egy tartó kengyel két 13-as csavar fogja. Azt kell lelazítani és akkor mozdul a kormány lefelé. Másik, érdemes a km spirált is kiakasztanod a motortérben, a váltóból nem muszáj kitekerni, nálam elég szokott lenni ha a műanyag távtartókból kiakasztom, hogy engedjen befelé.
Mezei multival mértük, oszci nincs a háznál:) Nem hiszem, hogy szét van ütve a szonda, mert a vegyes fogyasztásom 6,2 körül van, de egy kis tisztítás nem fog ártani. Köszi a linket, meg a tippket!
Ha a lamba jel 0,34V-1,13V között van, az már nagyon rossz? (Úgy tudom, hogy 1 alatt kell lennie, de most mértem először).
A szonda tisztítása eredményzeheti, hogy helyreáll az alapjárat?
A Lambda szondán hatlapfejű csavar menet van, ahol a kipufogóba csatlakozik. A kiszedéshez azt kell kicsavarni? (Sajnos az enyém eléggé oda van gyógyulva, nem akartam szétbarmolni).
Fojtószelep tisztítás, gyújtótrafó csere, hőpatron csere volt, újak a gyertyák, az alapjárat 800 körül, de nem egyenletes (igaz, fojtószelep tisztítás óta még csak 70km-t mentem).
Sziasztok segitsetek!! kell nekem egy skopda Favorit lx hez egy bal oldali ablak és egy kipuff rendszer ami nem lyukas!!0620 3361044 vagy sloozy@freemail.hu!!
Szeretném, ha volna a kocsimban egy fordulatszámmérő is, de ezért nem szeretném az egész műszerfalat kicserélni, tehát valami „felszerelhető” dolog jöhetne csak szóba. Valakinek van valamilyen tapasztalata ez ügyben?
No egy kérdés: Ha a lamba jel 0,34-1,13 között van, az már nagyon rossz? Tudom, hogy 1 alatt kell lennie, de most mértem először.
Fojtószelep tisztítás, gyújtótrafó csere, hőpatron csere megvolt, újak a gyertyák is, viszont az alapjárat 800 körül, de nem egyenletes (fojtószelep tisztítás óta még keveset mentem). Igaz, a fő probléma megoldottnak tűnik, azaz már nem rángat hideg indításkor.