Hubo,és mi van akkor,ha a sebváltó akkor is szorulva megyen,mikor azautó alatt szétkötöm a sebváltó rudat?A sebváltó lehet valahol annyira koszos,vagy beragadva,hogy az miatt szorulna?
A kulcsba rizsszem izzó kell, 1,5V-os. Én nem kaptam sehol, ebben a méretben csak 12V-os volt az általam ismert üzletekben. Azóta bicskakulcsra váltottam, így okafogyottá vált a dolog. Szerintem olcsóbban kijössz, ha veszel egy olyan kulcstartót, amiben van egy LED.
A váltón lévő "gomba" szerintem a hátsó tolatásvilágítás kapcsolója lehet.
Arra gondoltam hogy Augusztus 13.-án(szombat), vagy Augusztus 27 vagy 28.-án(szombat,vasárnap), kellene megtartani a II.Miskolci Felicia Találkozót.Aki szeretne jönni légyszi jelezze hogy melyik időpont lenne alkalmasabb.A helyszin szerintem maradjon a Miskolc-Tapolca felé vezető úton bal oldalt lévő füves terület.Ott jó idő esetén lehet sütögetni,bográcsozni,szóval akár jó idő esetén egy egész napos program is lehetne.Azt nem tudom hogy van-e hal abban a kis vízben ami ott folyik, de horgászni biztos lehet.
Szóval várom a kommenteket mert szeretnék szórólapot is késziteni azok is tudjanak róla akik nincsenek a Fórumon.Minnél többen vagyunk annál jobb.
Üdv ! Néztem ezt skodás ódalt' , szép, meg olyan reprezentálós, hivatalos jellegű is, de az idő meg majd eldönti, hogy egyáltalán életben marad-e ! Ez így típusra biztos, hogy él, és segítség is van , ez nem kevés !
Hát igen, egyetértek veled! Miről beszéljek én a Fabia II. tulajdonosokkal, talán az időjárásról? Tiszta unalom egy olyan autót megvenni, semmi javítanivaló nincs rajta... ;)
Feliciámba (1,3) nehezen rakható a sebesség!Ajánlott rögtön kuplung csere,vagy csinálhatja a sebváltó tolórúd csukló is,ha ki van kopva?Honnan tudom meg,hogy a kuplung-e az,vagy a csukló?Nem szeretnék bele sokat áldozni ha nem muszálj!
A kormányt lehet lentebb kell engedned, hogy kiférjen. A kormány alatti burkolatot leveszed, és van egy tartó kengyel két 13-as csavar fogja. Azt kell lelazítani és akkor mozdul a kormány lefelé. Másik, érdemes a km spirált is kiakasztanod a motortérben, a váltóból nem muszáj kitekerni, nálam elég szokott lenni ha a műanyag távtartókból kiakasztom, hogy engedjen befelé.
Mezei multival mértük, oszci nincs a háznál:) Nem hiszem, hogy szét van ütve a szonda, mert a vegyes fogyasztásom 6,2 körül van, de egy kis tisztítás nem fog ártani. Köszi a linket, meg a tippket!
Ha a lamba jel 0,34V-1,13V között van, az már nagyon rossz? (Úgy tudom, hogy 1 alatt kell lennie, de most mértem először).
A szonda tisztítása eredményzeheti, hogy helyreáll az alapjárat?
A Lambda szondán hatlapfejű csavar menet van, ahol a kipufogóba csatlakozik. A kiszedéshez azt kell kicsavarni? (Sajnos az enyém eléggé oda van gyógyulva, nem akartam szétbarmolni).
Fojtószelep tisztítás, gyújtótrafó csere, hőpatron csere volt, újak a gyertyák, az alapjárat 800 körül, de nem egyenletes (igaz, fojtószelep tisztítás óta még csak 70km-t mentem).