Üdv! Na igen antiform jól mondta kivonatod.Vagy van a másik,h szépen leveszed a rendszámot berakod a szekrénybe és már huzod is neki.Igaz akkor fizetni kell mindent tovább ugyan ugy mindha lenne rajta.Ha meg kivonatod a forgalomból ideiglenesen akkor semmit nem kell utána fizetni. Üdv
Üdv! Rakjál már fel egy képet rola mégis mi a bajod vele pontosan?!Van mikor egy hőpisztolyal jobb belátásra lehet birni h itt ott megmelegitjük és utána kicsit hajtogatunk rajta.Igaz ésszel mert nagyon el lehet tolni.De ha ügyi az ember akkor nagyon szépen lehet dolgozni a müanyagal is mind a fémel. Üdv
Rendszámos Leoból lehet rendszám nélkülit csinálni? (esetleg úgy hogy később még rendszámosítható legyen?) Hogyan megy ennek a folyamata? Mik az előnyök/hátrányok ez esetben?
Üdv! SAjnos azok a hülye tank ajtók nem egyformák.Van ilyen.A másik hiba a felnyitó részen szokot lenni h az U alaku müanyag megnyulik és akkor rosszul zárodik. Üdv!
Köszi Szere hogy leírtad, amit leírtál az világos, most elkezdtem állítan, csak azt nemértem hogy a lánckerék jukain azt a két csavar fejét kell látni, akkor van kb egysíkba? Vagyis a lánckeréken az a háromszög féleségnek a hengerfej aljánál kell nézni vagy fel kell forgatni a hengerfej tetejéhez és ott kell megnézni hogy síkban van-e?? Remélem érted hogy mi nem világos.
Egy kis segítség kéne (ismét): Szerintetek a tankolónyílás fölötti ajtó (<a href="http://www.ultimateparts.net/shop/category.php?id=20808&n=Aprilia-Leonardo-250-ST-2001-(engine-Yamaha)-Central-body-Tunnel" target="_blank">ezen a képen az 1-es</a>) mérete lehet más a 250-esnél és a 125/150-esnél? Mert az enyém kb fél centivel feljebb van csúszva, mint ahol lenni kéne, de a tengely meg a rugó az jó, minden stimmel. Olyan, mintha nem oda való lenne az a fedél. Majd rakok be róla képet. Link: http://www.ultimateparts.net/shop/category.php?id=20808&n=Aprilia-Leonardo-250-ST-2001-(engine-Yamaha)-Central-body-Tunnel
Nekem is van egy Leonardo 125 SP-m amit szívesen elcserélnék, ráfizetéssel is egy 250-es re,(akár nem Leora is) de csak rendszámmal. Ha neadjisten ismertek ilyen vállalkozó szellemű motorostársat, ne legyetek rest szólni. Köszi
Na emberek lehet sikerült elcserélnem a 150 leóm egy rendszámos 250leóra.De nyuktával dicsérjem a napot.Viszont akkor lesz egy csomó 150 leó alkatrészem aminekem már nem fog kelleni :-) pl igy akkor nem fog kelleni a 200ccm tuning henger szetem is Baca meg adhatom el. Üdv!
Üdv! Én 0.15-re szoktam állitani a szelepeket.Beállitás meg jelre kell tekerni a motort .A Vezérműlánckeréken van a jel Egy kört kell rakta keresni amiben van egy kis háromszüg alaku jell.Azt kell hengerfej közép vonalához állitani.Ott is van egy jel egy vonal.De egyébként van még két kicsi luk ami 2db 4 imbuszcsavara ad rálátást.Szoval nagyon nem lehet elrontani.utána fogja az ember a hézagméröt.Fellazitja a kontra anyát a szelep állitócsavaron.igaz én ellenörizni szoktam milyen mikor még nem nyultam az anyához h kevér a hézag vagy sok.Azért h tudjam ki vagy be kell tekerni.A házagméröt a szelepszár teteje és a szepel állitó csavar közé kell rakni.Ha nagy a hézag akkor addig kell tekerni az állitó csavart amig kicsit fogja .A fogját ugy értem h szépen elöre hátra mozgatni kell a hézagméröt.Ha érzed fogja akkor megkell huzni a kontra anyát és leellenörizni h nem lett e laza vagy épp beszorult a hézagmérő.SZoval játékos.Ha másnak eszébe jut még valami akkor szoljon hozzá. Üdv
Üdv! A benzin pumpában menő vákum csövet nem csak szivni kell.Kicsit megtévesztő a vákumcső szó.Azt megkell szivni aztán meg bele kell fujni.Egyszer vákumot kell csinálni utána meg tulnyomást és csak akkor fog menni a benye.Igen fecskendövel is fel lehet tölteni azt a kis tartályt és igen le fog folyni a benya. Üdv!
Szere--> Letudnád írni a szelephézagok "méretét", meg nagyjából hogy hogy kell beállítani a szelephézagot. A szelepállítást értem úgyahogy, csak azt nem hogy a vezérmű tengely végén azokkal a jelölésekkel mit kell csinálni. Bocs a tudatlanságért, de inkább megkérdezem mint hogy el ba...am. Előre is köszi.
Ha sok állás után kiürült mindenhonnan a benya , és fel akarom "tölteni a rendszert" , és abba a müanyag tartányba - ami a levegőszűrő oldalán van rögzítve - benyát pumpálok fecskendővel , akkor onnan szivni fogja a karburátor azt ?
A vákumcső szivogatást próbáltam . de a fejem majd szét pukkadt ....
Üdv! Nem azt mondtam h nem jó hanem h nem annyira jó.Elmegy vele az is csak a motorkerékpárba való olaj az magasabb fordulatra tervezik mind egy kocsit.Mert egy kocsi nem igen forog 6000 fordulat fölé.Még a leó bele tud szaladni a 8000-be is.Elmegy vele nem kell félni szoval bajod nem lesz belőle csak gyorsabban fárad az olaj.Ennyi. Üdv
Szere! Olvastam, hogy írtad, hogy kocsiba amit raknak olyat az nem jó motorba. Az enyimbe meg azt raktunk ez a betabond van benne, meg van melette ilyen adalék is. Szerinted jó-e vagy cseréljem le. Amúgy 10W40-es az olaj.
Sziasztok akkor azt is mondjátok meg nekem hogy a műszerfalba milyen izzó vaagy led kell?? mert akkor ha már szét van szedve akkor kicserélném azt is egyúttal