Ha a vizfolyás buliról van szó,akkor az a 2e valahányszáz ft os tömbszelence a vizpumpaházba hátulról bemenő vizcsővet fogadja magába.Egyszerű,bár több órás mutatvány a cseréje.A turbótól elkezfdve minden csöve kell bontani a moqtorról hozzá.Másodszorra már magam is kicserélném,csak sok idő....
Vinjo, nem tudod pontosan, hogy hova kell mennie annak a tömítésnek, amit kértem tőled? Találtam egy hozzászólást, egy fotóval (97506), de arról van szó? Ha jól emlékszem, valaki korábban föltett ide egy robbantott ábrát, melyen jelölve volt, hol a helye. Az megvan valakinek?
Stilos, tudsz segíteni?
Pénteken viszem szervizbe, addig minden kétséget kizáróan tisztán szeretnék látni. :-) Köszönöm.
Agyon kutatom a netet, de nem látok (hasonlóan mint a short-shift esetében) olyan helyet ahol ilyen program lenne mutatóba. Erről hallott valaki valamit?
Egyébként elég elkeserítő, hogy 500-as esetén hegyekben állnak a minőségi tuning cuccok (sw/hw) Bravo esetében meg kb. nulla…
Kezdem megismerni és lassan-lassan kitpasztalni a blue&me rendszert. A hölgy, aki néha megszólal jelenleg olasz. Át lehet valahogy kapcsolni angolra (gonolom magyar nincs)
Engem a te köröd jobban érdekelne. :-)
Egyébként, nekem ps lévén a gt5 van meg, s természetesen kormánnyal tolom. Bár vagy két hónapja nem játszottam, nagyon szeretek szimulátoron játszani. Nem is megy rosszul, ha összejövünk, általában (mindig :-)) enyém a legjobb idő, bármilyen pálya, bármilyen kocsi. Egyszer kaptam ki, egy gokart pályán nem tudtam olyan jó időt, mint egy rivális. ;-) Egy 4-5 km-es pályán min 1 mp szokott lenni a különbség...
Ja, a kormányhoz állványom is van, jut eszembe. :-)
Könnyű olvasmány a fagyos reggelen,melyből kiderül,hogy -az egyébként a hirös tesztertől,akinél minden literekkell többet fogyaszt/1.4dizli 90 lóval 13,9 sec 100ig/ a fiat nem ez a szint....
Focus,astra,C4 stb. vel pariban van, sőt, számos ponton megveri őket.....
A 7es golfnak persze itt is helyet szoritanak,megtudjuk az 'más uiverzum./akinek volt Vi os mint nekem,annak azért ez kicsit túlzónak tünhet/Bár maserati tesztben is emlegette egy agyament hazai tester...No,ez a mók nem egy Surányi P. az biztos,akárcsak az asztaltársai
Ismerem a gépet,anyóséktól nem messze laknak.150lovas tbenyást 1értelműen idős orvosok vesznek...Bár én egy bajuszos sajtot láttam a kormányánál. Olyan.....szürke élőben ez a gép,de nem csúnya.
Nekem volt a Hondámba berakva eléf jó dolog, és egy ilyen beszerelésében én is benne lennék, de mivel Opel váltó van a Bravoba vagyis a gombot fel kell húzzni a lükihez agy nem valószinű hogy lehet kapni a bravohoz.
Nemrég ültem egy kocsiban amiben a váltó ó módosítva lett, volt benne egy "short shift" 'készlet'. Ez gyakorlatilag annyit tesz, hogy lerövidítik a váltó utat és sokkal jobb lesz a váltás érzet.
Érdekelne mibe kerülhet egy ilyen ill. van-e egyáltalán Bravo-hoz. Neten csak Fiat 500 -hoz találtam.