Kezdem megismerni és lassan-lassan kitpasztalni a blue&me rendszert. A hölgy, aki néha megszólal jelenleg olasz. Át lehet valahogy kapcsolni angolra (gonolom magyar nincs)
Engem a te köröd jobban érdekelne. :-)
Egyébként, nekem ps lévén a gt5 van meg, s természetesen kormánnyal tolom. Bár vagy két hónapja nem játszottam, nagyon szeretek szimulátoron játszani. Nem is megy rosszul, ha összejövünk, általában (mindig :-)) enyém a legjobb idő, bármilyen pálya, bármilyen kocsi. Egyszer kaptam ki, egy gokart pályán nem tudtam olyan jó időt, mint egy rivális. ;-) Egy 4-5 km-es pályán min 1 mp szokott lenni a különbség...
Ja, a kormányhoz állványom is van, jut eszembe. :-)
Könnyű olvasmány a fagyos reggelen,melyből kiderül,hogy -az egyébként a hirös tesztertől,akinél minden literekkell többet fogyaszt/1.4dizli 90 lóval 13,9 sec 100ig/ a fiat nem ez a szint....
Focus,astra,C4 stb. vel pariban van, sőt, számos ponton megveri őket.....
A 7es golfnak persze itt is helyet szoritanak,megtudjuk az 'más uiverzum./akinek volt Vi os mint nekem,annak azért ez kicsit túlzónak tünhet/Bár maserati tesztben is emlegette egy agyament hazai tester...No,ez a mók nem egy Surányi P. az biztos,akárcsak az asztaltársai
Ismerem a gépet,anyóséktól nem messze laknak.150lovas tbenyást 1értelműen idős orvosok vesznek...Bár én egy bajuszos sajtot láttam a kormányánál. Olyan.....szürke élőben ez a gép,de nem csúnya.
Nekem volt a Hondámba berakva eléf jó dolog, és egy ilyen beszerelésében én is benne lennék, de mivel Opel váltó van a Bravoba vagyis a gombot fel kell húzzni a lükihez agy nem valószinű hogy lehet kapni a bravohoz.
Nemrég ültem egy kocsiban amiben a váltó ó módosítva lett, volt benne egy "short shift" 'készlet'. Ez gyakorlatilag annyit tesz, hogy lerövidítik a váltó utat és sokkal jobb lesz a váltás érzet.
Érdekelne mibe kerülhet egy ilyen ill. van-e egyáltalán Bravo-hoz. Neten csak Fiat 500 -hoz találtam.
Nekem lassan eléri a 80 ezret. Amióta utoljára beletöltöttem denszeszt, azóta nem volt indulási gondja, pedig nem most volt... Leggyakrabban gyertyacserék után fordult elő.
Ezek szerint akkor normális a fogyás, csak így még inkább elképzelhetetlen a 30 ezres gyári szervizperiódus. Legalábbis, olyan használatban, ahogy nálunk van.
A fotót elnézve én már ettől is infarktust kapnék. Persze, ha beleszállnék egy oszlopba, az más, de ha más okoz kárt, ráadásul így... De akkor legalább intéződik.
Az vmi autós játék? Meglepő választások szoktak születni... Nálam is. :-) A lehetőség adott szinte bármire, mégis mindig vmi hétköznapihoz hasonlót választok, ha pályaidőt megyek. Talán azért, mert közelebb van a mindennapi dolgaimhoz, talán tanulni is lehet belőle. ;-)
No meg a váltóáttétel is számít, nemde? A Bravo-nél szerintem jól csinálták meg, mert a (relatív) nagy tömege ellenére azért nem gyorsul rosszul, de a végsebessége is megvan, valamint, nem is zabál botrányosan.