Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cross_183 Creative Commons License 2011.12.06 0 0 1292
PowerZ Creative Commons License 2011.12.06 0 0 1291
john38 Creative Commons License 2011.12.04 0 0 1290

Bocsi, rosszul fogalmaztam az összsúlyra értettem.

Előzmény: cross_183 (1279)
Surci126 Creative Commons License 2011.12.03 0 0 1289
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.03 0 0 1288

Még sosem tuningoltattam ECU-t.Az általam használt üzemanyag,aminek az összetételét elküldtem neked,hihetetlen javulást hozott a Sprinternél.Fokozatosan nő a nyomaték,és már 3.-ból is elindulna.Amikor megvettük,rakottan dombon szenvedtem az elindulással,aztán lassan megszünt a nyomatékhiány.

Előzmény: delvan_dti (1287)
delvan_dti Creative Commons License 2011.12.03 0 0 1287

Nálam elvileg az ecu része a dolognak már meg van oldva.

Legalábbis nagyon remélem :)

Mert nem volt túl olcsó a chip tuning.

Bár mint tudjuk ez önmagában nem jelent semmit sajnos.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (1286)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.03 0 0 1286

Az újaknál is mechanikus a nyomásszabályzás.Watergate szelep van,amin mechanikusan lehet beállítani a nyomást.Általába a szgk-nál van elektromos szabályzás.Sajnos nem ilyen egyszerű az álllítás,mert az ECU szabályozza az egész folyamatot.Ha dús a keverék,elveszi a teljesítményt.Kevesen értenek az ECU tuningolásához.

Előzmény: delvan_dti (1285)
delvan_dti Creative Commons License 2011.12.03 0 0 1285

Bár tudtam volna segíteni.:(

 

A jumperon még "hagyományos" turbó nyomás szabályzás van.Mint az ős td-ken.

Gyakorlatilag a turbonyomás szabályozza a turbót egy mechanikus szeleppel.

Így a chippes hiába írt +0.3bar nyomást a programba az nem tud megvalósulni.

Illetve mivel több az üzemagyag (füst) ahogy te is írtad egy kicsit talán 0,05bart így is emelkedett a nyomás,de ott már működésbe lép a szabályzó.

Szóval ha tudok még adni neki egy kis nyomást akkor elvileg fog még kapni +anyagot ami remélem +le és nm lesz. :)

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (1284)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.03 0 0 1284

Köszönöm a segítséged,a mailokat.A befecskendezési mennyiséget lehet nővelni,a fordulatszámhoz tartozó csökkentéseken is lehet változtatni,de ehez komoly hozzáértő szakember kell.A turbónyomást a kipuffogógáz mennyisége is szabályozza,mert ha kevés a füst,kevés lesz a nyomás is.Ez a turbófeltöltő alapelve.

Előzmény: delvan_dti (1283)
delvan_dti Creative Commons License 2011.12.03 0 0 1283

Lehet.

 

Akkor viszont sikerült 2 "rossz" autót bevásárolni  :) mert a jumper se sokkal jobb végsebességre.

Gyakorlatilag mind1 mert 90 fölött úgy is leeszi az ember gatyáját.

Nem hogy mondjuk 130-nál :D

Szerintem a hiba a szoftverben van.

Gyárilag vissza van butítva olyan 2500-as fordulat fölött.

Ezt már több helyről halottam.

Bár a jumper chippelt de ott meg a turbónyomás kevés kicsit.

Talán ha állítok majd 1x rajta kap még +naftát aztán meglátjuk.

Csak lusta vagyok vele foglalkozni.

 

 

Előzmény: Roadtrain (1281)
delvan_dti Creative Commons License 2011.12.03 0 0 1282

Hali!

 

Szerintem ő 5t összsúlyra gondolt :)

Nem mind 1 mert ahhoz "csak" 2,5t raksúly kell.

De lehet tévedek.

 

4,5t raksúly viszont tényleg nagyon sok.

 

 

 

Előzmény: cross_183 (1279)
Roadtrain Creative Commons License 2011.12.02 0 0 1281

Amúgy azt el is felejtettem leírni,hogy az enyém 2,3-as 140LE legnagyobb furgon (17köbméter) és 170km/h a vége :P

Tehát nálad valami frankün nem gömbölyű.

Előzmény: delvan_dti (1270)
PowerZ Creative Commons License 2011.12.02 0 0 1280

Van egy eladó 1-es anyós ülésünk.

 

powerz@vipmail.hu

06/20-243-5528

cross_183 Creative Commons License 2011.12.01 0 0 1279

Jesszus! Az enyémben 1-szer volt 45 mázsa, kb 8 km-t kellett vele menni, de elég volt. 70-el alig mertem menni. A fékek nem éppen úgy működtek, ahogy én azt szerettem volna.

Előzmény: john38 (1278)
john38 Creative Commons License 2011.12.01 0 0 1278

Nekem 2.3-as zárt van, kb. 128-at mentem vele közel 5t-val.Úgy tudom szoftveresen van korlátozva. 

Előzmény: delvan_dti (1270)
Mokandusz Creative Commons License 2011.12.01 0 0 1277

Üdv mindenkinek!

Egy kérdésem lenne a márkatársakhoz. Daily-hez keresek komfort ülést vezető oldalra ami  nem igényli a légkompresszor kiépitését. Szerintetek hol találhatok ilyet? Az autó 2011-es 5015c tipus. Néhány bontóban jártam már, de olyan állapotuakat mutattak,hogy csirke alá nem raknám nemhogy járműbe :). A kereskedőnél meg agyrákot kaptam az összeg hallatán. Előre is kössz a segitséget!    

 

 

mindaricsi Creative Commons License 2011.11.27 0 0 1276
delvan_dti Creative Commons License 2011.11.26 0 0 1275

"Kivillog hat hibát ,de hogy tőrlöm. Akku saru levétel nem segit .És persze a beszerzett kodtáblák mind 2000 utániakhoz valok ami nem igazán passzol ehhez."

 

2000 utánival is lehet hibát villogtatni?

 

Ja a 1268-as hsz-t nem neked szántam bocs.

 

 


Előzmény: nyulas (1268)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.26 0 0 1274

Konkrétan tudom,hogy sok olasz autón,a lebutított motorvezérlés fut.Az UFI gázolajszűrő fontos,meg a légszűrők max 20 000 km-enkénti cseréje.Az 
OMV Super Truck 10W-40  olaj is csodákra képes.Írok privit.

Előzmény: delvan_dti (1272)
Roadtrain Creative Commons License 2011.11.26 0 0 1273

Én már mentem 3.0-ás 140 lovas dupla kerekes ponyvással,igaz a végsebességét nem néztem meg,de tuti 110-nél többel ment.Ha emlékeim nem csalnak akkor én 130 körül téptem vele kicsit és még ment volna.

Előzmény: delvan_dti (1270)
delvan_dti Creative Commons License 2011.11.26 0 0 1272

Elvileg 2000-nél megy valós 80km/h.

Szóval 3000-nél lenne 120.

 

Az a fura h levették róla a 620kg súlyú aluvan dobozt.

És érzésre szinte semmit sem javult a menet dinamika :(

Most h a jumper chippelt megkockáztatom h ment úgy mint a iveco felépítmény nélkül.

Chip előtte jobbnak éreztem a dailyt.

Szerinted ez normális?

úgy h a daily 147le lenne.

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (1271)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.26 0 0 1271

Azt tudod menyit forog a motor 110-nél?A CDI,JTD,HDI motoroknál 3000-es fordulat felett jelentősen csökkentik a befecskendezési mennyiséget,és 1500-as fordulatig szintén kevés a befecskendezett üzemanyag.Az egész csak szoftveres probléma.

Előzmény: delvan_dti (1270)
delvan_dti Creative Commons License 2011.11.26 0 0 1270

A másik kérdés.

A miénk 3515-ös 2004 elvileg 2.8 147le. Alváz.  4,5*2,2*2(magasság)+1t emelő hátfal

 

Akinek van ponyvása van +írhatná h mennyi a végsebesség mert az a helyzet h ez még felépítmény nélkül is max 110km/h tudott valószínű ezt tudja a felépítménnyel is :)

 

Előtte próbáltam egy 3.0-ás 140le és az is kb ezt tudta :)

 

+Van egy szintén iveco motoros jumperunk is(2.8 hdi 127le)( 4,05*2,1*2,1 + 500kg hátfal és az is csak 110-120 között tud.önsúly békával+velem 3000kg

Ezt 1,5-2t áruval is tudja.GPS szerint.

Ja és ponyva nélkül se tudott többet.Teszteltem.

 

Szóval én arra gondolok h a platósok gyárilag fojtva vannak!

Vagy 3 sz@r autót sikerült tesztelni :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: delvan_dti (1269)
delvan_dti Creative Commons License 2011.11.26 0 0 1269

Sziasztok!

 

Létezhet a tükrökhöz csak külön szélesítő?

Rákerült a vasra egy kb+15-20cm szélesebb felépítmény és konkrétan semmit nem látni a tükörben.

Mivel fűthető így elég drága lenne a komplett szélesített tükör

http://patacsi.hu/shop/arlista.php?sid=af9e6cd0a0aefc675e9e75df3be09265&gkgyar=IVE&gkkod=IVEDaily_3&ugyfelid=-1&fertek=utal&tkisz=

 

31912Ft :(

 

Vagy esetleg házilag +szélesíthető a gyári rövid szár?

 

 köszi.

 

Előzmény: nyulas (1268)
nyulas Creative Commons License 2011.11.25 0 0 1268

Sziasztok!

 

 

Tudja valaki hogy 1995 ös edc -s 35-10 es iveconak hol van az izzitó reléje.Valaki lebontotta a teljes rendszert izzitó gyetya ,mágnesszelep.csövezés az adagoló vissszafolyástól..Helyreállitottam ,de nem izzit.A  40 A biztositék Jó a bizti táblán.Rendelkezem sokféle iveco irodalommal ,de csak 2000-es évtől.Ami előtte van irodalmam abban nincs izzitó rendszer és persze az edc rendszer.A másik kérdés: Hogy törlöm a hibákat? A motor vezérlő a vezető ülés alatt ,mellette a "test" kapcsoló.Kivillog hat hibát ,de hogy tőrlöm. Akku saru levétel nem segit .És persze a beszerzett kodtáblák mind 2000 utániakhoz valok ami nem igazán passzol ehhez.

 

Köszönöm

Roadtrain Creative Commons License 2011.11.23 0 0 1267

Igen eléggé borsos ára van.Ebben még az a csavar,hogy ha nem törölteted ki akkor jobban meghülyül az agya egy idő után.

Előzmény: PowerZ (1266)
PowerZ Creative Commons License 2011.11.23 0 0 1266
megkerik az arat :D
Roadtrain Creative Commons License 2011.11.23 0 0 1265

A régebbi IVECOt nem tudom,hogy ki lehet-e olvasni mással,de a 2006-utániakat csak a gyárival :o( szakszervízbe.Ami durván 20pénz csak a kiolvasás.

Előzmény: PowerZ (1264)
PowerZ Creative Commons License 2011.11.23 0 0 1264
koszi!
Hova vigyem hibakod olvasasra? Bp
cross_183 Creative Commons License 2011.11.22 0 0 1263

Az enyém is 10 liter körül fogyaszt.

Előzmény: pityinger66 (1261)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!