Még sosem tuningoltattam ECU-t.Az általam használt üzemanyag,aminek az összetételét elküldtem neked,hihetetlen javulást hozott a Sprinternél.Fokozatosan nő a nyomaték,és már 3.-ból is elindulna.Amikor megvettük,rakottan dombon szenvedtem az elindulással,aztán lassan megszünt a nyomatékhiány.
Az újaknál is mechanikus a nyomásszabályzás.Watergate szelep van,amin mechanikusan lehet beállítani a nyomást.Általába a szgk-nál van elektromos szabályzás.Sajnos nem ilyen egyszerű az álllítás,mert az ECU szabályozza az egész folyamatot.Ha dús a keverék,elveszi a teljesítményt.Kevesen értenek az ECU tuningolásához.
Köszönöm a segítséged,a mailokat.A befecskendezési mennyiséget lehet nővelni,a fordulatszámhoz tartozó csökkentéseken is lehet változtatni,de ehez komoly hozzáértő szakember kell.A turbónyomást a kipuffogógáz mennyisége is szabályozza,mert ha kevés a füst,kevés lesz a nyomás is.Ez a turbófeltöltő alapelve.
Jesszus! Az enyémben 1-szer volt 45 mázsa, kb 8 km-t kellett vele menni, de elég volt. 70-el alig mertem menni. A fékek nem éppen úgy működtek, ahogy én azt szerettem volna.
Egy kérdésem lenne a márkatársakhoz. Daily-hez keresek komfort ülést vezető oldalra ami nem igényli a légkompresszor kiépitését. Szerintetek hol találhatok ilyet? Az autó 2011-es 5015c tipus. Néhány bontóban jártam már, de olyan állapotuakat mutattak,hogy csirke alá nem raknám nemhogy járműbe :). A kereskedőnél meg agyrákot kaptam az összeg hallatán. Előre is kössz a segitséget!
"Kivillog hat hibát ,de hogy tőrlöm. Akku saru levétel nem segit .És persze a beszerzett kodtáblák mind 2000 utániakhoz valok ami nem igazán passzol ehhez."
Konkrétan tudom,hogy sok olasz autón,a lebutított motorvezérlés fut.Az UFI gázolajszűrő fontos,meg a légszűrők max 20 000 km-enkénti cseréje.Az OMV Super Truck 10W-40 olaj is csodákra képes.Írok privit.
Én már mentem 3.0-ás 140 lovas dupla kerekes ponyvással,igaz a végsebességét nem néztem meg,de tuti 110-nél többel ment.Ha emlékeim nem csalnak akkor én 130 körül téptem vele kicsit és még ment volna.
Azt tudod menyit forog a motor 110-nél?A CDI,JTD,HDI motoroknál 3000-es fordulat felett jelentősen csökkentik a befecskendezési mennyiséget,és 1500-as fordulatig szintén kevés a befecskendezett üzemanyag.Az egész csak szoftveres probléma.
Akinek van ponyvása van +írhatná h mennyi a végsebesség mert az a helyzet h ez még felépítmény nélkül is max 110km/h tudott valószínű ezt tudja a felépítménnyel is :)
Előtte próbáltam egy 3.0-ás 140le és az is kb ezt tudta :)
+Van egy szintén iveco motoros jumperunk is(2.8 hdi 127le)( 4,05*2,1*2,1 + 500kg hátfal és az is csak 110-120 között tud.önsúly békával+velem 3000kg
Ezt 1,5-2t áruval is tudja.GPS szerint.
Ja és ponyva nélkül se tudott többet.Teszteltem.
Szóval én arra gondolok h a platósok gyárilag fojtva vannak!
Tudja valaki hogy 1995 ös edc -s 35-10 es iveconak hol van az izzitó reléje.Valaki lebontotta a teljes rendszert izzitó gyetya ,mágnesszelep.csövezés az adagoló vissszafolyástól..Helyreállitottam ,de nem izzit.A 40 A biztositék Jó a bizti táblán.Rendelkezem sokféle iveco irodalommal ,de csak 2000-es évtől.Ami előtte van irodalmam abban nincs izzitó rendszer és persze az edc rendszer.A másik kérdés: Hogy törlöm a hibákat? A motor vezérlő a vezető ülés alatt ,mellette a "test" kapcsoló.Kivillog hat hibát ,de hogy tőrlöm. Akku saru levétel nem segit .És persze a beszerzett kodtáblák mind 2000 utániakhoz valok ami nem igazán passzol ehhez.