Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Nem tudom, mennyire kínai másolata. Lehet, hogy a tetején lehet az alacsony fordulatot állítani, de a magas fordulatszám állító csavar nincs rajta. Telefonon is próbáltam elérni, de egyszer sikerült. A honlapján is azt írja, hogy inkább levél, arra válaszol.
Tehát ez már nem normális? Tyűha akkor azt hiszem nálam is vannak bajok. Lehet, hogy le kellene cserélnem a 555RXT-t egy Strausra (azt hallottam azt kell szerelgetni is)?! Talán még el tudnám adni valakinek. :-)))
Merthát tegnap volt az a szörnyű eset amikor is 3000m2-t lenyomtam 3óra alatt. De semmi probléma nem merült fel. Na azért talán nem kell elásni a Husit teljesen, legalább damilból tudnak jóféle könnyen szakadós szálasodó minőséget produkálni.
Valóban, Kukuma tette fel a képet. Valóban, a fuszeklidben nem Walbro van, hanem az 1:1 kínai másolata. Már egyszer nyűglődtél ezzel az email dologgal, akkor is javasoltam a telefont. A "rögzített állapotban is alapjárat" kérdését is megbeszéltük (elmondtam, hogy tudsz segíteni rajta), Fuszekli meg helyeselt. Vagy arra már nem emlékszel ? És igen, fikázásnak minősítettem, amit ITT MOST CSINÁLSZ. Maximimum 1:1 az állás, ő nem olvas emailt, te nem telefonálsz. A Sparta kaszád kemény tromf volt. Mondd, a Sparta kaszádon is 2 darabból áll a kormány, mondjuk? Hát a szára két darabra bontható ? Jahogy ! Igen, hogy jön ez ide? Mint amit kérdeztél, kb úgy. Látom annál a résznél, hogy én sem értem mire lenne jó, problémáid támadtak.
Nem tettem fel róla képet. A gépemen nem walbro karburátor van, nincs rajta semmi márkajelzés. A benzincső nem hinném, hogy két darabból állna, a kivett darabok nem vágott felületűek, hullámosak. A sparta 26 kaszámon is egy darabból van, én ezt gondolnám normálisnak, nem a két darabból álló benzincsövet.
Amire nem válaszolt Fuszekli, abban azt kérdeztem tőle, hogy a bejáratás alatt mi a helyes eljárás, mert a géppel kapott leírásban erre vonatkozóan semmi nincs. Azt kérdeztem még tőle, hogy a bejáratás után a karburátort esetleg kell-e állíttatnom, illetve azt, hogy a gázkar rögzített állapotában is csak alapjáraton megy, ez mennyire természetes.
Erre nem válaszolt, nem tudom, hogy ez milyen levélnek minősül szerinted? Olyan, ami sértőnek számít, vagy a te szóhasználotoddal élve fikázásnak?
Mellesleg a fikázásodban az tetszett legjobban, hogy lehúzod a karbit, mondván nincs állítási lehetőség, miközben az általad belinkelt képen baromi jól látszik. Az elszakadt, vagy mi ... benzincsőről meg ... messze nem biztos, de szerintem az eleve két részből áll, és csak kicsúszott a gumidugóból. Ezt csak azért gondolom, mert pont így jártam a sövényvágómmal, viszont megnézve a csövet nem volt megkeményedve, és a két vég teljesen szabályos, vágott felületű. Hogy ennek mi értelme lehet, azt viszont nem tudom. Fuszeklit meg hívd fel telefonon, akkor majd válaszol. Aztán meg az is kérdés, MILYEN email az, amire nem válaszolt. Naponta kap egy halom barom emailt, ha ugye például az után érdeklődtél, miért nem kék inkább a róka, hát ... A karbitekergetős email ennek a párja. Garancia úgy kezdődik, hogy NE NYÚLJ HOZZÁ ! Szerintem.
Szerintem először vegyél benzincsövet. Én tegnap jártam hasonlóképpen a két hónapos Fuxtec fűkaszámmal. Három hetes állás után nem indult, a benzint nem szívta fel. Csak én először azt hittem, hogy a membrán adta meg magát, mert korábban olvastam, hogy a kínai eredetűek nem igazán szeretik a full szintetikus olajat. Hát szétszedtem, jónak tűnt. Ekkor arra gondoltam, hátha a benzinszűrő dugult el, megpróbáltam kihalászni a benzinvezetéket (ahogy zsoca26 is javasolta). Ekkor jöttem rá, hogy a fekete benzinvezeték csak a gumidugóig tart, a többi rész benne maradt a tankba. Hát hogy két hónap alatt mitől vált ketté, nem tudom. Szerencsére volt tartalék benzincsövem, így meg tudtam oldani a dolgot. Elvileg garanciális még a gépem, de azt hiszem, fölösleges ezzel zavarnom az eladót, eddig sem igazán reagált az e-mailekre. Most a szétszedésnél jöttem rá arra is, hogy a karburátor beállításra is azért nem reagált (valószínűleg), mert egy olyan primitív van rajta, amin semmilyen állítási lehetőség nincs.
Úgy gondolom, neked is a helyén maradt a fekete cső tankba menő része (a gumidugóig), annak a helyére kell rátolni az új csövet.
A fekete cső az üzemanyagszűrő van a vastag cső ami egyenes lefelé arra kell rátolni mellette van az pumpa és a szilikon cső az a visszafolyó pipás részen kell rátolni
Én 2-2,4-2,7 damilokkal használtam eddig nem volt vele gond ,viszont drága már felénk az alja hozzá ami gyorsan kopik betonos vagy köves helyeken ha közel járatod a földhöz !
Jövő 7en megoldom.Azt nem ígérem,hogy egymás mellett lesznek a fotón,de a saját verziót biztos lefotózom,aztán összehasonlíthatod az Easy Fittel.
MFS520 szöghajtására alul rakott már valaki szimeringet?Mert ha jól néztem egy 20x32x7 -es pont odaférne.Így nem menne por a csapágyhoz.Az Aldison van is.Csak előnye lenne szerintem.Rakok rá,mert úgy néz ki ez a gép az enyém lesz.
Csengőn milyen nyomógomb van? A villanycsengő úgy műxik, hogy az elektromágnes behúz, de akkor egy érintkezőt megszakít, ami a tekercs tápárama. Ezért visszatér alapra, de akkor már megint érintkezik a tekercs tápja, és behúz. No hát ezt kell úgy meggörbíteni, hogy ne szakadjon meg az áram, ha behúz.
Kijött rendben.Mondjuk melegen álltam neki,az alu jobban tágul.A feladatot csak az nehezítette,hogy a 6 lap 1mm-t lógott csak ki és a 7-es kulcs nem ment rá,a 8-as meg nagy volt rá.De a franciakulcs jól jön ilyenkor.