Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni,hogy a mellékelt képen látható olajátengedő szelepkülső részén találtam 2db 1mm-es lukat a legalján és oldalt!Ezeknek ott kell lenni vagy csak kirohadt,és e miatt nyomja ki az olajat?Valamint az a rugó és szabályzó rúd hova kell ,hogy csatlakotzzon?Előre is köszi a segítséget!
Rosszul tudod. 26 LE Meg is mondom, honnan tudom. A mútkor láttam egy szakadt Trabantot, a tetejére felkötött FS450-nel. Vagyis azt hittem. Azóta már tudom, ez az új design, a forradalmi 2 hengeres Stihl fűkasza.
Ja meg még egy kérdés?Hogy a szabályzó fempálcál(az-az drót ) hova csatlakozik pontosan,mert én a hosszú drotdarabon a pillangoszeleptől csatlakoztattam a blokk oldalán található szabályzó fülre.De még maradt a rogó is az hova kell mennie?Szét szedtem és ezeket elfelejtettem megjegyezni!:)
Annyit is örömmel megadnának érte a rajongók, de a Husqvarna tisztességes árképzéssel baráti áron szolgálja vevőit, ami méltó piacvezető státuszához. Most kedveskedve feltünően nagy számú vevőjének 179.900 Ft-os áron adja.
Megnevezés Gyártmány/Típus Listaár Bruttó AKCIÓS ÁR Bruttó Elektromos fűrész
PARTNER 1836-EL (1800W)
24.000 Ft 18.000 Ft Elektromos fűrész PARTNER ES-2200 34.000 Ft 29.000 Ft Motorfűrész PARTNER 411 (40ccm/2,8LE) 82.000 Ft 72.000 Ft Motorfűrész HUSQVARNA 136 (36ccm/2,2LE) 65.000 Ft 49.000 Ft Motorfűrész HUSQVARNA 340 (40,8ccm/2,7LE) 108.000 Ft 89.900 Ft Motorfűrész HUSQVARNA 455 (55,5ccm/3,5LE) 165.000 Ft
139.900 Ft
Motoroskasza HUSQVARNA 323r (24,5ccm/1,2LE) 110.000 Ft 99.900 Ft Motoroskasza HUSQVARNA 343r (45ccm/2,7LE) 185.000 Ft 279.900 Ft
Megnevezés
Gyártmány/Típus
Listaár Bruttó
AKCIÓS ÁR Bruttó
Elektromos fűrész
PARTNER 1836-EL (1800W)
24.000 Ft
18.000 Ft
Elektromos fűrész
PARTNER ES-2200
34.000 Ft
29.000 Ft
Motorfűrész
PARTNER 411 (40ccm/2,8LE)
82.000 Ft
72.000 Ft
Motorfűrész
HUSQVARNA 136 (36ccm/2,2LE)
65.000 Ft
49.000 Ft
Motorfűrész
HUSQVARNA 340 (40,8ccm/2,7LE)
108.000 Ft
89.900 Ft
Motorfűrész
HUSQVARNA 455 (55,5ccm/3,5LE)
165.000 Ft
139.900 Ft
Motoroskasza
HUSQVARNA 323r (24,5ccm/1,2LE)
110.000 Ft
99.900 Ft
Motoroskasza
HUSQVARNA 343r (45ccm/2,7LE)
185.000 Ft
179.900 Ft
"A 2. visszacsapó szelepes lemezt úgy kell betenni, hogy a rajta lévő kis lyuk lent legyen."
úgy értem, hogy van rajta felül a nagy lyuk (kb 1 cm átmérő), ami maga a szelep, és alul egy kis lyuk (kb 2 mm). legalábbis a tecumseh így néz ki. az van most lelki szemeim előtt. de biztos a többi is hasonló.
Á nem. Határozzottan emlékszem hogy 200e. De akkor lehet hogy hülye vagyok. Nincs itt az ujság, 7km-el arrébb van, de holnap megnézem. De tényleg valami 343 volt. Hazudnak, mert 2,9LE-t irnak a 450re, közben meg 3,9LE is megvan. Hát Istenem, elírták. Megesik az ilyesmi... :-)))
ugye úgy jönnek az alkatrészek, hogy: 1. tömítő keret 2. visszacsapó szelepes lemez 3. tömítő keret 4. burkolat, rajta egy lyuk, vagy cső A 2. visszacsapó szelepes lemezt úgy kell betenni, hogy a rajta lévő kis lyuk lent legyen. vagyis az esetleg kijutott olaj visszafolyjon a szelepekhez, onnan meg az öntvényben lévő lyukon a forgattyúsházba A 4. burkolaton a lyuk fönt legyen, és lefelé nézzen Az olajköpködésnek több oka lehet: - a 2. alkatrészen vagy az öntvényen eltömődött a lyuk, így a szeleprugók ürege vagy a 2. és 4. közti üreg szép lassan megtelik olajjal, aztán túlfolyik - a forgattyúsház valamely tömítése átereszt, így nem tud bent kialakulni a vákuum, ami szippantaná vissza az olajat - a dugattyúgyűrűk elkoptak, így a robbanás a karterba pöffen, és fújja ki az olajat is - állítólag okozhat még ilyet a nem megfelelő olaj és a túl magas motorfordulat is
Nem, nem az. Valami Husi, mittudomén melyik, Jani nézd már meg abban az újságban, oddvan a jobb oldalon középen, a kaszácskák között pedig fent. Valami X is van a nevében. Gypsy ez a tipped nem jött be. Sajnálom. :-)
Egy Stihl csak bivalyerős, pillekönnyű, olcsó, és szép lehet!!!
Natessék, én is pont ma kaptam. Bezzeg Stihl még nem jött, pedig az is szokott. Van benne 200e ért valami kaszácska, néztem. Gyengébb mint a 450es, és nehezebb is, és drágább is. Meg jo ronda is.
Képzeljétek el mi történt.Hozott ma a postás egy Husi reklámújságot.Úgy látszik,hogy ők is kezdenek belehúzni a marketing részébe a dolognak.A hiba csak annyi,hogy úgy látszik,hogy egy ex-stihles alakította az árakat,mert pár ezer forint eltéréssel dolgoznak. :( Megküldte a Hermes is az Oleo katalógust.Úgy látszik eléggé értelmes emailt írhattam az elnöknek,mert feltételezik rólam a perfekt angolt,ugyanis angol nyelvű katalógust küldtek.Ajánlva,tértivevénnyel.Na jó,dugtak bele,egy hat lapot tartalmazó magyar nyelvűt is.Átlapoztam mindkettőt,egész korrekt holminak tűnik. Gypsy!Ebben az angol nyelvű katalógusban láttam az Oleo papírszűrőjét.Kiköpött Stihl,csak méretet nem írnak róla.Nem jó a Stihl gépekbe?Szerintem barátibb áron lehet.
Sok jó ismeretet kaptál a csapágyakról, a többiektől. Egy-két apróság még kimaradt.
Pl.: Az FAG csapágyakat is több országban gyártják. A gyártó ország fel van tüntetve. A török csapágyat ne tedd főtengely csapágynak.
2Z jelű csapágyat se tegyél oda. Volt már rá példa! 30-55ccm körüli gépeknél sokszor használják a 6201 és 6202-es csapágyakat. Ha teheted ne tegyél be fém gyűrűs csapágyat. (a golyókat egy fém gyűrű tartja) Létezik speciális műanyag keverékből készült vezetőpersely. Azt használd. Picit drágább, de nem vészes.
Sajnos már a gyártók nagy része ezen is spórol.
Amennyiben a csapágyat szöghajtásnál cserélted, és a fogaskerekek maradtak a régiek, fog is sivítani.
A lehajtáshoz néha c3-ast tesznek, és a szerszám oldalra normál illesztésűt.
A gyári cikkszám egy dolog. Sokszor normál méretű csapágyat takar. Be lehet azonosítani egy csapágykatalógus segítségével.