Váltó fedéllel kapcsolatban kérném a segítségeteket. Sikeresen eltörtem a fedél tetejét a motor felfogatásánál . Cserével kapcsolatban kellene 1-2 jó tanács mire kell odafigyelni milyen tippek, trükkök vannak amik megkönnyítik a cserét ?. Valamint, hogy van-e különbség az évjáratban eltérő fedelek közt?
Sziasztok olyan bajom lenne hogy van 1 skoda feliciám 1.3 as 136M -es motorral és alapjáraton ilyan hangja van mintha 3 henger menne ilyen "dühögő hang jön a kipun is " 3000-3500-as fordulatig rángat viszont 4000 felett megy rendesen..... :D fordulaton pedig mintha menne mind a 4 henger szerintetek mi baja lehet?? köszi..
Kössz a tippet. lehet ezeket a ledes izzókat használni? Rendőr nem köt bele? Egyébként a lámpákat miskolcon vettem a petneházy utcán. 9000 ft volt a 2db.
Én speciel a gyerekek után megmaradt úgynevezett "gumilepedőt"(vastag strapabíró nylon szerüség) használtam e célra el.
A tetejét odaragasztottam Pálma valamivel, és egyre vágtam a formára ollóval, ahogy lejjebb értem, miközben folyamatosan ragasztgattam is fel. Pár perc alatt kész egy ajtó.
A zárnál meg a "B" oszlopon lévő ellendarabot kell meglazítás után a kocsi középvonala felé nyomni, hogy erősebben csukódjon rá az ajtó kéderre, de ha alul(ablak vonala alatt) jól záródik, akkor ablak leteker, az ajtót a lábad közé, és az ajtó keretet egy határozott rántással beljebb hajlit. Persze ezt CSAK GYAKORLOTT KÉZZEL lehet megtenni!
Ha az üveged nem megy fel teljesen az más tészta, ott az emelő szerkezet és a vezető sin is ludas lehet.
Az ajtóban hiányzó fóliát hogy pótoltad? Készen kapni, vágni kell bele? Van erről esetlegh fotója valakinek?
A zárnál meg pontosan mit is kell állítani? Nekem sem záródik teljsen az ablak csak ha kézzeé igazítom, de akkor is sokszor visszacsúszik a b oszlop felőli sarka 1-2 millimétert.
Az enyém is így volt kb. 2 éve, ugyan ezekkel a tünetekkel. Hol ment- hol nem ment... Kiszedtem a relét, egy kicsit megkocogtattam és utána jó volt egy darabig. De mostanra már teljesen meghalt, mármint az első fokozat.
Az autósboltban kb. 7000 Ft-ra mondták az újnak az árát, ezért inkább nem vettem, azóta 2fokozat van.
A beázások jelentős része a szélvédő körüli kédernél jelentkezik,
oldalajtóknál a burkolat alól hiányzó védőfólia vagy a kijjebb mozdult zár miatt felül nem záró ajtó tud ilyesmit okozni.
Nekem már mindegyik okozott "örömet", elöl a szélvédőnél sziloplaszt segített a két gumi közé nyomva, de volt akinek kéder csere és rozsdaeltávolítás oldotta meg a problémát.
Oldalt pedig az oszlopon lévő zárdarab beállítása illetve a fólia pótlása segített.
Speciel az enyém 2001-es LX és olyan fapados, hogy szinte gyalulni lehetne, de abban szintén a szakaszolós, megjegyzős első fokozat van, és sosem törölt hármat az elején. Nekem akkor szokott hármat törölni, ha ablakmosózok.
Ami a problémásat illeti, arra biztosat nem tudnék, esetleg ablaktörlő kar csere után kiderülne valami, lehet, hogy kikopott valami érintkező az első fokozatnál, vagy a kapcsolótáblán az ablaktörlő relé rendetlenkedik.
Az úgy nem jó. Ha jó lenne, akkor amikor első állásba tolom a kart, akkor törölne harmat, majd beállna szakaszos törlésre, ahogy 14 évig tette.
Ehelyett ha szerencsem van, akkor kezdésnek töröl kettőt, es vagy átáll szakaszos törlésre, vagy végleg abbahagyja a működést. Ilyenkor ha tovább tolom kettes állásba, vagy kikapcsolom a törlőt, majd újra egyesbe, akkor megint működik egy darabig. Ma nem volt szerencsém, így egyes állásban nem törölt egyet sem. Bármit csináltam is vele.
Azert leírom mégegyszer, hogy ismerem a jobban felszerelt modellek intervallum beállítós verzióját, de nekem nem olyanom van.
Első tulaja vagyok az autónak, és eddig nem így működött, szóval a hiba létezik. Amit te írsz, az a GLX verzióban volt, és benne is van a használatiban. Az enyém viszont full fapad LX, szóval ebben nics intervallum kapcsoló.
Szerintem belefutottál az egyik extrába :) Egyes állásnál az ablaktörlő megjegyzi a két kapcsolás közt eltelt időt, és annak mefelelően töröl. He elered az eső, de még csak csepereg kattintasz egyet, tehát letörlöd a vizet, majd kikapcsolod, mert még nem kell a folyamatos törlés. Persze pár pillanat múlva újra bekapcs -a az eső föggvényében.
Ezután már a két kapcsolás közt eltelt időközönként fog törölni. Ennél jobban nem tudom leírni, de ha visszakeresel, volt már szó erről többször itt. Szerintem nem romlott el.
Lenne egy újabb kérdésem: a Feliciam első ablaktörlője neha nem működik megfelelően. Jelenleg sokszor semmit nem töröl, ha egyes fokozton van a kar, vagy egy darabig működik ugyan a szakaszos törlés, aztán egyszercsak abbamarad. A kettes es a harmas fokozat hibátlanul teszi a dolgát. Én relére tippelek, de nem tudom, hogy biztosan az-e a hiba, és hogy hol szerezhetnek be újat.
Van egy eladó hátsó szélvédőm(fűtőszálas),és egy hátsó szárny eladó.10.000-10.000 Ft/db.Ha valakit érdekel szóljon.
A találkozó akkor 13.-a minden Feliciást várunk.Még hétvégén ha lesz időm csinálok valami szórólapot,mondjuk csak itt Miskolcon tudom rátenni a szélvédőkre de ha megláttok valahol egy márkatársat említsétek meg neki,hogy lesz tali.
Remélem jó idő lesz.Az időpont 13.00 ha mindenkinek megfelel.
És ha egy bontott felicia klímáját szerelik bele például? Nem tudom mennyibe kerülhet, de elvileg megoldható a dolog? Ha már itt tartunk, 1.3-as gyárilag szervó nélküli felibe lehet tenni szervókormányt?
Sziasztok olyan bajom lenne hogy van 1 skoda feliciám 1.3 as 136M -es motorral és alapjáraton ilyan hangja van mintha 3 henger menne ilyen "dühögő hang jön a kipun is " 3000-3500-as fordulatig rángat viszont 4000 felett megy rendesen..... :D fordulaton pedig mintha menne mind a 4 henger szerintetek mi baja lehet?? köszi..