Vasárnap dobjál dupla pénzt a perselybe,hogy mem lett nagyobb baj!
Mellesleg,én kamionszervízbe vagyok szerelő,és én vagyok a mentős is.Voltam már olyan pótos teherautónál menteni,ahol elveszett a húzó tengelyről mindkét jobboldali kerék,és leesett a fékdobra.A pilóta kb 58éves őszhajú emberke,aki valószínú Csepellel kezdett valamikor,40 éve van a szakmába,mégse vette észre.Sikerült a helyszinen megszegelni,így be tudott lábon jönni a szervízbe.
A szerelő a saras, amíg nem ért haza a gép voltak kételyeim. Volt csapágycsere a szabvány 3000 Ft-os fiatnál 31 000 Ft, ez a legolcsóbb. Szóval az üzleti életben csak korrekt cégek, partnerek veszik körül a vállalkozót. Egyszerűen nem volt meghúzva a kerékcsavar rendesen! Mostmár sokadik alkalommal, egy sofőr meghallja, ha már kezd lejön a felni a helyéről. A nő nem, a rádiót csak 22-esen lehet hallgatni. Örülök azon túl hogy az a leelőző kerék csak egy autónak az oldalát és az első sárvédőjét szedte le, senki nem sérült. Talán szerencse volt hogy a tetű autóklubbot hívtam, hamarosan megjelent az autópályás autó, aki kibolyázta a hajótöröttet és nem rohantak bele az autóba a versenyzők.
Legjobb az autóklubb tagoknak, én nem élvezem ennek minden előnyét. Ők kapnak 10 % kedvezményt pl. ebből a máltaiszeretet 320 Ft/km díjból.
Kerékcsapágy csere volt, a szerelő fasz volt és nem hagyott a kerékcsapágynak hőtágulási hézagot, fullra húzta! A hőtágulás során a csapágy felrobbant és a kerék tovaszállt!!!!!!! Eltaláltam?? Mert ha igen akkor a szerelő sara!!
Most ért haza az egyik ducatóm tréleren, Miskolcnál lerepült a kereke. Szerelőnél volt aki megszerelte pénteken. Itt 120-ért szállít maszek 4 tonnáig. Nem akartam hogy 3 órát álljon a fagyban a szállító nőm, aki nem mert a padkán az autóban maradni, a kirakott elakadásjelzőn egyből hárman átmentek. Előszőr a rendőrséget, majd az Autó Klubbot hívtam, aki igért 45 percen belül trélerest 126 ezer Ft-ért. Meg is érkezett a tréleres közel 3 óra múlva. Kitöltött nekem számlát 139200-ról. Nagyot cirkuszoltam, hogy nem elég a háromszoros ár, még rátesz. A manusz meg volt szeppenve, a diszpécser mesélt mellé, stb. Amikor rájöttem hogyis van ez, ha az autómentős jön hozzám, akkor hivatalosan számlával 86000 Ft lett volna (170 FT/km). Csakhogy ő a fuvart a autóklubbtól kapta és az ő áraival számolt. Így lett 320 Ft/km, amit 260-nak mond, de 15% éjszakai pótlék, meg amit nem számolt 15 % hétvégi pótlék. Ha elküldöm a szigethalmi trélerest 48000 Ft.
Köszi, közös munka! Még pár éve lett kitalálva az első 28-asra, aztán kiderült, hogy praktikus erős, és egy darab 100x50-es zártszelvényből kivitelezhető!!
Nem semmi szép munka!:) az én dutráim ugyna nem pöfögnek de strababíróak az 1 ik tegnap 2 métert zuhant a polcról mindössze az index tőrt le. Uygan az alapanyga 4 milliméteres tömör karton de a sok festés ragasztás és lakkozás hihetetlenűl strapabíróvá teszi.
Köszönöm pléhúsz!!! Tegnap ezután még két nyerges szerelvényt húztam ki,de sajnos már sötétben volt,nem lehetett felvenni.
Ez a gép nekem egy olyan társam lett,hogy amíg élek nem lehet elvinni az udvaromból!!!
Nálad valóban én lettem a király,az év Dutrása címmel,de nemtudom sikerül-e Gödöllőn az év gyűjtőjének lenni traktorból!?Igyekszem,de nem csak rajtam múlik.
Teszek fel egy képet,hogy az én ezresem se így nézett ki hajdanán 2003-ban
Az ívén már nem lehet változtatni. MAx merevítem ugynais a sárvédő 1 nagyon vékony papír és elferűlt sajnos. Amúgy nema gép lejt hanem a radiátór xd de majd azért a gépet is megnézem vízmértékkel azt még leeht korrigálni:)
Tényleg javul a makett,de vannak rajt olyan hibák,amit szerintem ki tudnál küszöbölni.Pl.:a hátsó kerék hátrébb van mint a sárvédő,a sárvédőív meg olyan mint egy 20 évet szolgált TSZ Dutrán.
Ezeket valahogy javítsd ki,a képekkkel meg remélem tudok segíteni.
Íme 1 ksi előzetes a lassan elkészülö d4k-b makettemről. Amint látjátok még van 1-2 helyen festés hiány meg 1-2 apróság de szerintem ígyis egész jó már:) Várom a véleményeket na meg a képeket hogy hova tegyem az 1. kerék gardántengelyét!
Oly képre lenne szükségem nagyduduról ahol látszik az 1. hajtás meg a a kormány meg stb tudjátok ami 1. előlnézetiből meg oldalnézetiből nem látszik. HA valaki tud küldeni azt megköszönném:)