Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.09.04 0 0 514124

bekövetkezett amitöl a legjobban féltem, ma mentem a kocsival,rángattam huzattam és nem jött elö a hibajelenség,semmim zaj  semmi semmi rázkodás,igy nehéz lesz megtalálni

gessztenye1 Creative Commons License 2011.09.04 0 0 514123

Viszont, neked is!

 

Élvezzük a nyár utolsó napjait!

 

Kitakarítom az autót, beolajozgatom a zárakat, meg amit még találok.

Előzmény: Ata61 (514121)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.04 0 0 514122

Hú, azért a 70-nél 2.-ba kapcsolni durva. :) Az enyém 2.-ban 70-ről nagyon rövid idő alatt eljut tiltásig, gyakorlatilag rögtön tehetném harmadikba, szóval én inkább ott csak 3.-ba váltok vissza, van úgy is kellő erő a gyors előzéshez. :) 50-nél kapcsolok 2.-ba gyors előzéshez. Az autópályás dologban egyetértek mondhatni, csak akkor váltok vissza, ha nagyon le kell lassítani.

Előzmény: KoAn (514118)
Ata61 Creative Commons License 2011.09.04 0 0 514121

Szép jó napot mindenkinek!

sompeter Creative Commons License 2011.09.04 0 0 514120

szerintem ezt bármelyik márkaszervizben megmondják neked pontosan (ha röhögni akarsz kérdezd meg az árát is szereléssel :D ) aztán majd megveszed vmelyik bontóban, vagy ahol van olcsó

Előzmény: ada153 (514104)
<Soma> Creative Commons License 2011.09.04 0 0 514119

jó reggelt!

KoAn Creative Commons License 2011.09.04 0 0 514118

Pedig sose titkoltam, hogy a fordulatszám minden tartományát szoktam használni.

 

A képlet egyszerű: Országúton a megengedett 90. Én annyival közlekedem. Ha lassabb járművet érek utol, pl teherautó 70-el, akkor (ha nem lendületből előzöm) visszaváltok 2-be (70-nél)  az előzés megkezdésekor, ott pont 90-nél tilt a teherautó mellett, de már kapcsolom a 3.at, és meg lett előzve a teherautó. Tiltásba csak akkor fut, ha későn kapcsolok. tizedmásodperceken múlik :)

 

Autópályán 110-nél nyomaték csúcson van az autó 5.-ben. Nem kell visszaváltani, csak tükörbe nézni :) Az én autómon van fék is...  

Előzmény: bnorci71 (514117)
bnorci71 Creative Commons License 2011.09.04 0 0 514117

'reggelt!

 

 

Országúton megértem, ott én is tiltásig pörgetem.

 

na ezt sose gondoltam volna róllad :))

Előzmény: KoAn (514116)
KoAn Creative Commons License 2011.09.04 0 0 514116
Mi értelme van autópályán húzós előzésnek? Főleg ezért tiltásig pörgetésnek?
Országúton megértem, ott én is tiltásig pörgetem.
Na de autópályán? Vissza se kell váltani...
Előzmény: <Soma> (514083)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.04 0 0 514115

jo reggelt

 

nem régiben cseréltem elsö gumikat,ami rajta bal elsö,hosszában vászon szálszakadásos volt,annak az ütését megéreztem a kormányon,a kerekeket amikor centirozták,nem ütöttek a felnik, azota vigyáztam rá, hétfön belekezdek a vizsgálatba,addig pihizek

Előzmény: Törölt nick (514112)
Kene80 Creative Commons License 2011.09.04 0 0 514114

Jó Reggelt!

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.09.04 0 0 514113

Fólia, xenon lenne az első :)

Ezek itt iszonyatos ökrök, a napokban megint meséltek róluk vicceket. Hihetetlen...én többet lövök a kvantummechanikához, mint ezek az autóhoz.

Előzmény: gessztenye1 (513987)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.04 0 0 514112

Tipp2: kerékgörgőzés és/vagy centírozás? A kormányszervó egyébként mindent elnyel, ScenicII-nél én csak a hang miatt értesültem arról, hogy már a tengelyen jár a jobb elsőm...

Előzmény: Törölt nick (514001)
<Soma> Creative Commons License 2011.09.04 0 0 514111

gondolom nem azért, mert Jean véletlen belerúgott az első szárnyba :D

Előzmény: <Soma> (514110)
<Soma> Creative Commons License 2011.09.04 0 0 514110

eddig még fel sem tűnt, hogy a végén amikor üvegeznek, mennyire mozog a kocsi... :D

Előzmény: bnorci71 (514106)
Ata61 Creative Commons License 2011.09.03 0 0 514109

Jó éjt mindenkinek !

Jankli Creative Commons License 2011.09.03 0 0 514108

Azér' ez nem az utcai technika.

Sz'tem aki hangolta, már nem dolgozik a cégnél :)

Előzmény: bnorci71 (514106)
Jankli Creative Commons License 2011.09.03 0 0 514107

Jóvanna. Nem akartalak megsérteni. :)

Az én törpemotoros őskövületem is kipörög 130-ig - harmadikban, még a tiltás előtt. Kb. 6000 rpm.

Csak ebből gondoltam a nagyobb sebességet.

Előzmény: gessztenye1 (514105)
bnorci71 Creative Commons License 2011.09.03 0 0 514106

ezt a retyó F1 mérnökei nem tudják

 

 

 

 

Előzmény: Jankli (514086)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.09.03 0 0 514105

Hogy lenne már 200 felett? 130-140 talán. Előfordult már, de nem emlékszem. Jövő héten megnézem majd.

Előzmény: Jankli (514102)
ada153 Creative Commons License 2011.09.03 0 0 514104

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne:

Lökhárító cserére szorul a 2004es megane-omon.
Arra gondoltam, hogy inkább veszek rá, egy 2005 után gyártott megane lökhárítóját, csak nem vagyok benne biztos, hogy passzolna rá. Ahogy elnéztem, a lámpa mintha hosszabb lenne az újabbnál, ezért, azt is cserélném.
Valaki tudja a méreteket, hogy stimmel-e az eggyel újabb lökhárító erre?

bnorci71 Creative Commons License 2011.09.03 0 0 514103

nem emisziót mérnek hanem magát a leszabályzást, hogy megtörténik-e.

Gondolom a régi adagolós dieselekről maradt ez a baromság az ugyan is képes szétpörögni ha kapja a kakaót, az elektromos vezérléseseknél ilyen már nem lehet

Előzmény: Törölt nick (514074)
Jankli Creative Commons License 2011.09.03 0 0 514102

"Dci simán elforog 4-ben is végig, főleg ha van egy kis lejtő."

 

Csak most olvasom.. Kipróbáltad már? Itt már 200 fölött van?

Én még egyszer sem pörgettem ki végig egy járművemet sem. Annál jobban szeretem/sajnálom a gépet. Ezt a hiányosságomat nem is akarom pótolni :)

Előzmény: gessztenye1 (514092)
Jankli Creative Commons License 2011.09.03 0 0 514101

Ez így van.

Előzmény: gessztenye1 (514099)
Jankli Creative Commons License 2011.09.03 0 0 514100

Ez a 2012-től érvényes károsanyag kibocsátás mérésének a modellezése? :)

Előzmény: Törölt nick (514098)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.09.03 0 0 514099

Tulajdonképpen a működés is megrövidíti az élettartamát.

Előzmény: Jankli (514097)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.03 0 0 514098
Előzmény: Jankli (514097)
Jankli Creative Commons License 2011.09.03 0 0 514097

Kárt nem tesz. Csak megrövidítí az élettartamát. :)

Előzmény: gessztenye1 (514094)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.03 0 0 514096

Pont ez az, hogy életszerűtlen eseménykor mérnek. Üresben, tiltásig.

Dugja rá a műszert, oszt' menjünk egy kört :)

 

A kézifékkel is bajban voltak. Ugye szépen lassan görgeti a kerekeket a fékpad, majd fokozatosan be kéne húzni a kéziféket, és  így mérni. Na, ezt nem sikerült nekik az elektromos kézifékkel :)

Megmérték az üzemi féket elöl-hátul, majd a kézifékes mérés helyett mégegyszer a hátsó üzemit :) 

Csupa olyan szituáció ( tiltásig pörgetés terhelés nélkül, menet közben kézifékezés ), ami gyakorlatilag nem fordul elő a közlekedésben. Max a tizenéves nyikhajoknál, akik apuci autóját elcsenték estére :)

 

Előzmény: gessztenye1 (514087)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.09.03 0 0 514095

...teljesen üzemmeleg motorról beszélek.

Előzmény: Jankli (514093)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!