bekövetkezett amitöl a legjobban féltem, ma mentem a kocsival,rángattam huzattam és nem jött elö a hibajelenség,semmim zaj semmi semmi rázkodás,igy nehéz lesz megtalálni
Hú, azért a 70-nél 2.-ba kapcsolni durva. :) Az enyém 2.-ban 70-ről nagyon rövid idő alatt eljut tiltásig, gyakorlatilag rögtön tehetném harmadikba, szóval én inkább ott csak 3.-ba váltok vissza, van úgy is kellő erő a gyors előzéshez. :) 50-nél kapcsolok 2.-ba gyors előzéshez. Az autópályás dologban egyetértek mondhatni, csak akkor váltok vissza, ha nagyon le kell lassítani.
szerintem ezt bármelyik márkaszervizben megmondják neked pontosan (ha röhögni akarsz kérdezd meg az árát is szereléssel :D ) aztán majd megveszed vmelyik bontóban, vagy ahol van olcsó
Pedig sose titkoltam, hogy a fordulatszám minden tartományát szoktam használni.
A képlet egyszerű: Országúton a megengedett 90. Én annyival közlekedem. Ha lassabb járművet érek utol, pl teherautó 70-el, akkor (ha nem lendületből előzöm) visszaváltok 2-be (70-nél) az előzés megkezdésekor, ott pont 90-nél tilt a teherautó mellett, de már kapcsolom a 3.at, és meg lett előzve a teherautó. Tiltásba csak akkor fut, ha későn kapcsolok. tizedmásodperceken múlik :)
Autópályán 110-nél nyomaték csúcson van az autó 5.-ben. Nem kell visszaváltani, csak tükörbe nézni :) Az én autómon van fék is...
Mi értelme van autópályán húzós előzésnek? Főleg ezért tiltásig pörgetésnek?
Országúton megértem, ott én is tiltásig pörgetem.
Na de autópályán? Vissza se kell váltani...
nem régiben cseréltem elsö gumikat,ami rajta bal elsö,hosszában vászon szálszakadásos volt,annak az ütését megéreztem a kormányon,a kerekeket amikor centirozták,nem ütöttek a felnik, azota vigyáztam rá, hétfön belekezdek a vizsgálatba,addig pihizek
Tipp2: kerékgörgőzés és/vagy centírozás? A kormányszervó egyébként mindent elnyel, ScenicII-nél én csak a hang miatt értesültem arról, hogy már a tengelyen jár a jobb elsőm...
Lökhárító cserére szorul a 2004es megane-omon. Arra gondoltam, hogy inkább veszek rá, egy 2005 után gyártott megane lökhárítóját, csak nem vagyok benne biztos, hogy passzolna rá. Ahogy elnéztem, a lámpa mintha hosszabb lenne az újabbnál, ezért, azt is cserélném. Valaki tudja a méreteket, hogy stimmel-e az eggyel újabb lökhárító erre?
nem emisziót mérnek hanem magát a leszabályzást, hogy megtörténik-e.
Gondolom a régi adagolós dieselekről maradt ez a baromság az ugyan is képes szétpörögni ha kapja a kakaót, az elektromos vezérléseseknél ilyen már nem lehet
Pont ez az, hogy életszerűtlen eseménykor mérnek. Üresben, tiltásig.
Dugja rá a műszert, oszt' menjünk egy kört :)
A kézifékkel is bajban voltak. Ugye szépen lassan görgeti a kerekeket a fékpad, majd fokozatosan be kéne húzni a kéziféket, és így mérni. Na, ezt nem sikerült nekik az elektromos kézifékkel :)
Megmérték az üzemi féket elöl-hátul, majd a kézifékes mérés helyett mégegyszer a hátsó üzemit :)
Csupa olyan szituáció ( tiltásig pörgetés terhelés nélkül, menet közben kézifékezés ), ami gyakorlatilag nem fordul elő a közlekedésben. Max a tizenéves nyikhajoknál, akik apuci autóját elcsenték estére :)