Elküldöd levélben, hogy mennyi az annyi? Még nem vettem meg az autót, fázok nagyon ettől a Strombergtől, ezért szeretném tudni, hogy mi a helyzet, ha behal, nehogy akkor jöjjön a hidegzuhany.
Sziasztok! 123-as 200-hoz (már M102) kapható még Stromberg karburátor alkatrész? Esetleg lehet még szerezni kompletten jó karburátort? Mennyire drága mulatság egy ilyen Stromberg kompletten? Gondolom a 190/124-esé is jó, bár azokból nem gyakori a karburátoros.
Csak csendesen kerdezem meg, hogy nem mutat-e kevesebbet az ora a tenylegesnel (hidegen hol all a mutato)? Mert nekem sikerult ugy visszaraknom a mutatot javitas utan, hogy kb. 5 fokkal kevesebbet mutat.
Lézereknél jók a színesek,de csak normál papírra. Én adtam el fényes papírt lézerhez, hozták is vissza mindet, mert beleolvadt a papír az égetőműbe. Csak eredeti festékkel lehet csinálni fényes fotót, de az drágára jön ki.A samsungokat szeretem mert behunyt szemmel javítom, ha kell, meg alkatrész is akad hozzá, de 20-30 e oldal után a fődarabok cseréje drága.
"Igaz ezen a tavon kvazi gaz nelkul motorfekkel megyek, mert vegig lejto. Lehet ez is szamit. Nomeg ha benyomom a futest, az kepes lejjebb is vinni par fokkal amit nagy nehezen elert 5 perc alatt :)"
Egy ellenállást kell kicserélni. SMD. Pici.De milyen fényképeket nyomtatsz ?A4-re csak ilyenek jók, de 10x15-re inkább Agfa. Nem tintapatronos, hanem szublimációs. Nem szárad be , mert egy fóliáról melegíti át a festéket. Lassú, nyöszörgős, de ajándékba még vízállóak is a fényképek. Csak gyári pack (festék, papír, chip) van hozzá, egy kép kb 100 forint.Tintasugarasnál mindig van valami bibi. Beépített fejesnél ká drága a fej(Epson, némelyik Canon, habár most már a hp is ezt szorgalmazza),ha kétpatronos akkor meg szerencsés esetben 3-4-szer tölthető a patron, aztán új. Nyomtatóárban van kb a két patron. Ha sokat nyomtatsz, akkor epson L széria. Hozzáállást váltottak, drágán adják a nyomtatót, de fillérekben van a festék. De mennie kell minél többet, mert a beépített fej beszáradhat, oszt kuka.
Egyébként az ilyen hibák amit tapasztaltál elég ritkák. Bármelyik típusnál.Nem szívesen javítom ezeket, mert fél napot elszöszölök velük, aztán 15-ért újat vehet, ezért nem kérhetek többet 3-4 ezernél :-)
Erdekesek ezek a Mercedes termosztatok. Az elozo automon kb 3 perc alatt uzemi hofok volt. Igaz azon nem volt fok jelzes, csak zold tartomany. A Mercedesen ehhez kepest sokat kell varni. Mindketto benzines. Vettem is tavaly uj termosztatot Pappastol (gyari MB), kicsereltem, ugyannyi ido, tehat a reginek sem volt semmi baja. Most van egy (elvileg) jo termosztatom dobozban. Vagy ket rossz? :) Pelda, tegnap este 5-7 perc utazas utan is meg alulrol kozelitette a 80-at. Aztan eleri, nekem megvan a 80, de kicsit sokallom az idot. Igaz ezen a tavon kvazi gaz nelkul motorfekkel megyek, mert vegig lejto. Lehet ez is szamit. Nomeg ha benyomom a futest, az kepes lejjebb is vinni par fokkal amit nagy nehezen elert 5 perc alatt :)
Kene egy tesztet csinalni, hogy alapjaraton, allo helyzetben, tok hideg motorral inditva (mondjuk egesz ejjel utcan) mennyi ido alatt eri el a 80-at. Futes nelkul mondjuk.
Epson L210, vagy a szkenner nélküli. Nekem bevált, alig fogy a tinta, de már kinyomtattunk több halom képet is! Ja, és olcsó a tinta, viszont a gép kicsit drágább!
Sajnos a noname, vagy ismert olcsó márkák rendszerint a végén többe kerülnek mintha vennél egy prémium BHER, Valeo, Gyári (BHER) termosztátot.... Szal én ezt tenném a helyedben, mert a 80 fok mutató szerint még csk csak, de úgy, hogy még nagy hidegek nincsenek, és már most nem éri el a 80-at, az gáz.