Mielőtt levágnám a tetejét, előbb a rángatózásnak kell a végére járni. Három napot állt, és ma délután az első kanyarban újra torpant egy kicsit, közben a kipufogó meg durrant egyet. Holnap lesz érkezésem egy kicsit meghajtani, tele a tank, spurival feltöltve, + cserélve van a trafóhíd, gyertyák, hőpatron, na meg a fojtószelep tisztítva. Alapjárat hideg motornál kicsit magasabb, majd beáll fix 800-ra, a ford.szám mérő is odatapad, de még nem tökéletes, vannak benne apró kimaradozások.
Akkor röviden megpróbálom leírni.Szétrohadt a kasztnim pont az üza beöntőnél és az istenért nem lehet kapni javitó elemet ezért vettem a bontóban egy makulátlant de az nissané és nem pont olyan,mert fém és csak 1 szuszogó van rajta a beömlőn kívül. Na most ahhoz hogy jó legyen ki kell dobnom a komplett csövet a gyáriból ami müanyag és a beömlőn meg a szuszogón kkívül még 2 van,na és ezt a plusz kettőt kéne kihagynom.
Neharagudj,de nem értem ide a géphez. 1.3 központ,egész pontosan az érdekelne hogy milyen szerepe van annak a kettő csőnek ami a doblemeznél jön ki? és hogy ki lehet-e hagyni őket a rendszerből?Azt tudom hogy a vastag a beömlő a mellette levő vékony ami alulra megy a az a szuszogó.
Vágasd le a tetőt az oszlopoknál minél lejjebb, úgy vedd meg egyben az egészet! Marha nagy meló, de meg lehet csinálni úgy, hogy se "nyekleni" nem fog utána, sem illesztési problémák sem lesznek, de profi lakatos kell hozzá!
No, Embörök! Találkoztatok már személyesen Faltdach Felivel? A korabeli magyar exták kínálatában nem találtam meg, csak a sima napfénytetőt, biztos csak a németek/osztrákok kaptak a jóból. Találtam egy bontódó autót, amiben van és levélben már érdeklődtem, hogy ki tudják-e bontani sérülés nélkül. Muhaha.