Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ÖREG 650 Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18889

A 3-as 5-ös 6-os alkatrészek mik,és mi a szerepük?

Előzmény: Skodabajnok (18882)
ÖREG 650 Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18888

Ha nem lenne nem kérnék segítséget.

Előzmény: vwopel (18887)
vwopel Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18887

van itt gond bőven, úgylátom;)

Előzmény: ÖREG 650 (18886)
ÖREG 650 Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18886

Jó a kép de jó lenne tudni melyik szám milyen alkatrészt jelöl?.

Előzmény: Skodabajnok (18882)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18885

Mielőtt levágnám a tetejét, előbb a rángatózásnak kell a végére járni. Három napot állt, és ma délután az első kanyarban  újra torpant egy kicsit, közben a kipufogó meg durrant egyet. Holnap lesz érkezésem egy kicsit meghajtani, tele a tank, spurival feltöltve, + cserélve van a trafóhíd, gyertyák, hőpatron, na meg a fojtószelep tisztítva. Alapjárat hideg motornál kicsit magasabb, majd beáll fix 800-ra, a ford.szám mérő is odatapad, de még nem tökéletes, vannak benne apró kimaradozások.     

Előzmény: vwopel (18874)
vwopel Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18884

nem biztos

van tömítő massza amit a gumi és a kaszni közzé kell nyomni

de minden egyéni eset, nem lehet általánosítani, magyarul: látni kell

Előzmény: kato23 (18881)
vwopel Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18883

ez nekem így most magas.....

Előzmény: ÖREG 650 (18878)
Skodabajnok Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18882

Nézd csak ezt az ábrát !

Segít ?

Előzmény: ÖREG 650 (18872)
kato23 Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18881

Köszia szépen:)

Akkor valószínű hogy ez a kédercsere megoldaná a problémám?

 

arthur877 Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18880
Előzmény: kato23 (18877)
ÖREG 650 Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18879

Az a gumi a kéder amiben a szélvédőd van.

Előzmény: kato23 (18877)
ÖREG 650 Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18878

Akkor röviden megpróbálom leírni.Szétrohadt a kasztnim pont az üza beöntőnél és az istenért nem lehet kapni javitó elemet ezért vettem a bontóban egy makulátlant de az nissané és nem pont olyan,mert fém és csak 1 szuszogó van rajta a beömlőn kívül. Na most ahhoz hogy jó legyen ki kell dobnom a komplett csövet a gyáriból ami müanyag és a beömlőn meg a szuszogón kkívül még 2 van,na és ezt a plusz kettőt kéne kihagynom.

Előzmény: vwopel (18873)
kato23 Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18877

Sziasztok!

az ajtónál biztos nem folyik be a víz, mert még rajt van a fólia!

szerintem akkor szélvédőnél fog bejönnni a víz mert a műszerfal felett folyik be a víz!

Mi az a kéder csere?

köszi előre is a segítséget!

 

vwopel Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18876

tuning??? a legjobb könnyítés ha kivülről csukod be az ajtót (miután kiszáltál) ;)

Előzmény: Adm (18875)
Adm Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18875

Könnyités :)

Előzmény: vwopel (18873)
vwopel Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18874

Nézd meg a merevítőket is, vagy véletlen se állj vele fejre

Előzmény: Törölt nick (18865)
vwopel Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18873

mit akarsz kihagyni??? elől? hátúl?

Előzmény: ÖREG 650 (18872)
ÖREG 650 Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18872

 Neharagudj,de nem értem ide a géphez. 1.3 központ,egész pontosan az érdekelne hogy milyen szerepe van annak a kettő csőnek ami a doblemeznél jön ki? és hogy ki lehet-e hagyni őket a rendszerből?Azt tudom hogy a vastag a beömlő a mellette levő vékony ami alulra megy a az a szuszogó.

Előzmény: Skodabajnok (18831)
arthur877 Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18871

Vágasd le a tetőt az oszlopoknál minél lejjebb, úgy vedd meg egyben az egészet!  Marha nagy meló, de meg lehet csinálni úgy, hogy se "nyekleni" nem fog utána, sem illesztési problémák sem lesznek, de profi lakatos kell hozzá!

Előzmény: Törölt nick (18865)
balasig Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18870

A 3. képen láthatót már gondolnám annyiért, de az első kettő biztos több. :D

Előzmény: gdzsozy (18868)
goldline Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18869

150000-től jók?????

Előzmény: gdzsozy (18868)
gdzsozy Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18868

Keménytetős verzióra nem telik?

:)

 

pedig már 150.000-től vannak jók.

Előzmény: Törölt nick (18865)
dts2001 Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18867

Jobban jársz ha megveszed a komplett tetőt,és Te bontod ki.

Előzmény: Törölt nick (18865)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18866

Blue Sky széria, csak a németeknél volt ilyen.

Előzmény: Törölt nick (18865)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18865

No, Embörök! Találkoztatok már személyesen Faltdach Felivel?  A korabeli magyar exták kínálatában nem találtam meg, csak a sima napfénytetőt, biztos csak a németek/osztrákok kaptak a jóból. Találtam egy bontódó autót, amiben van és levélben már érdeklődtem, hogy ki tudják-e bontani sérülés nélkül. Muhaha. 

  

vwopel Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18864

minden váltóhoz lehet kapni (csak nem mindíg megfizethető)

keress vissza, nemrég bontottak itt egyet;)

Előzmény: Willy16 (18862)
arthur877 Creative Commons License 2011.08.05 0 0 18863

Sztem semmi sem tiltja a LED-es izzót, amennyiben a színe-teljesítménye megfelel az előírásoknak!

Előzmény: peti931 (18853)
Willy16 Creative Commons License 2011.08.04 0 0 18862

Hali!

 

Feli váltóba lehet szinkrongyűrűt kapni?

2.be húzáskor recseg...

köszi

vwopel Creative Commons License 2011.08.04 0 0 18861

""bár én a trafóra gyanakodtam szted""

 

nekem meg Te vagy gyanús:)

Előzmény: rik1212 (18860)
rik1212 Creative Commons License 2011.08.04 0 0 18860

okés köszi...... bár én a trafóra gyanakodtam szted ?:D

Előzmény: vwopel (18859)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!