Ha egy kicsit gyosabb mögöttem, akkor még időben kell gyorsítani visszaváltás nélkül. Ő meg szépen elveszi a gázt, arra a kis időre, amíg előzöl.
Én simán kimegyek, ha látom, hogy nincs nagy sebesség különbség közöttünk ÉS MESSZE VAN. Persze odalépek neki, de vissza nem váltok. Így hamar elfogy a sebesség különbség. Ha pedig ez nem elég, akkor majd lassít. Ugyan így én is elveszem a gázt, ha valaki elém jön.
Márpedig mást se zavar és kijönnek előzni, úgy hogy mögöttük jött volna más is gyorsabban.
most autopályán többször elöfordult velem hogy a mögöttem jövö csak kicsit volt gyorsabb nálam ,de az elöttem levö miatt nagyott kellett volna lassitani, kénytelen voltam kilöni és bizony rendesen kipörgetni hármasba visszaváltva 100 nál,ha egy nagysebességü jött hátul akkor persze inkább lassitottam
a legrövidebb idő alatt 70-ről 2.ban indul meg az autó. Hiába nincs nyomatékcsúcson, de van teljesítmény és a nyomatékhiányt meg a váltóáttétel pótolja.
70 fölött már nem kezdek neki 2.ban, de alatta még tuti.
És nem tiltáson pörgetem, hanem tiltásig. Egy pillanat az egész. Viszont 4000 fölött nincs utazótempóban a fordulat.
ha már szerelsz (gondolom ahhoz kell az útmutató), akkor nézd meg a gyertyákat is. azok voltak-e már cserélve, ha igen, mikor? 60 ezrenként kell és nagy hatása van a trafó élettartamára. (=ha nem megfelelő a hézag, hazavágja a gyári Sagem trafókat. feltéve, hogy nem motormosás vágta haza)
Csütörtökön megisszuk a pertut, pénteken meg szerelünk... mit szólsz?
Vagy..
Amíg mi sörözünk, Jankli kipucolja a kocsidat, az övét meg félig felemeljük, elindítjuk, és 4. fokozatban, teszünk egy féltéglát a gázpedálra. Addig végeznie kell a takarítással, amíg bírja a motorja leszabályozáson... ;-)
70-nél másodikba kapcsolsz vissza előzés miatt?????
Bátor dolog.
Ez azért nem túl egészséges a motornak.
És a tiltás közelében nem is érdemes használni, mert ott már bőven túl van a motor a nyomatékcsúcson.