Jön szemből a sor, és látom, hogy az előttem lévő autó húzódik le a padkára 90-nél, mert egy szemből érkező matiz nem tudja befejezni a sor előzését. De végül előttem vissza tudott menni.
Ja, hogy milyen jó, hogy nem mentem az előttem lévő nyakán? :)
A hétvégén több helyen is láttam az úton lézershowt. De nem igazán érintett egyik se. Persze jó volt láni őket, de nem lassítottam. Városban 50-el mentem amúgy is, az országúton pedig 90-el jó szokás szerint.
Bár az egyiknél el kellett vennem a gázt, mert a román furgon előttem 80-ra lassított a lézeres mellett... Nem tudja még, hogy pont ott nem mér, de ezek szerint már megbüntették.
Már ideje volt elkezdeni büntetni őket. Ma is volt egy rakás külföldi az egyik pihenőben ahol a rendőrök félreállították őket, hogy fizessenek.
Vérmezőnél egy mazsola egy bakancs Micrával sávot akart váltani, engem meg kirakni a parkoló autók közé, satufék, anyám majdnem kifejelte a szélvédőt, az egyik iker meg erre ébredt, megrándult a nyaka .persze ő is nyomott egy satut, majd jól lemaradt, a Széna téren a lámpánál nem mert mögém állni, hanem vagy 20 méterrel mögöttem állt meg, majd elprecsorgott a mellettem levő sávban...
tudod 700 km után már nem nagyon nézegetem ki hol tart mögöttem, ha elöttem valami csigamodban van akkor nézek körül hogy milyen modon kell elözni,utána megint jön az egyhangu menet, odafelé alig volt auto szerbiában és macedinoában is, visszafelé már nagyobb volt a forgalom a törökök miatt,annyira már nem volt unalmas, jobban kellett figyelni,mentek mint állatok
Ha egy kicsit gyosabb mögöttem, akkor még időben kell gyorsítani visszaváltás nélkül. Ő meg szépen elveszi a gázt, arra a kis időre, amíg előzöl.
Én simán kimegyek, ha látom, hogy nincs nagy sebesség különbség közöttünk ÉS MESSZE VAN. Persze odalépek neki, de vissza nem váltok. Így hamar elfogy a sebesség különbség. Ha pedig ez nem elég, akkor majd lassít. Ugyan így én is elveszem a gázt, ha valaki elém jön.
Márpedig mást se zavar és kijönnek előzni, úgy hogy mögöttük jött volna más is gyorsabban.
most autopályán többször elöfordult velem hogy a mögöttem jövö csak kicsit volt gyorsabb nálam ,de az elöttem levö miatt nagyott kellett volna lassitani, kénytelen voltam kilöni és bizony rendesen kipörgetni hármasba visszaváltva 100 nál,ha egy nagysebességü jött hátul akkor persze inkább lassitottam
a legrövidebb idő alatt 70-ről 2.ban indul meg az autó. Hiába nincs nyomatékcsúcson, de van teljesítmény és a nyomatékhiányt meg a váltóáttétel pótolja.
70 fölött már nem kezdek neki 2.ban, de alatta még tuti.
És nem tiltáson pörgetem, hanem tiltásig. Egy pillanat az egész. Viszont 4000 fölött nincs utazótempóban a fordulat.