azt nem értem hogy mit höskodik a 240 loerövel, a 40 es táblánál a sorban ö sem tud gyorsabban menni, akik jártak már az idán görögben azok tisztában vannak a lehetöségekkel függetlenül attol hogy 22 szer vagy csak egyszer ment
kovetkezöt tedd,nézd meg hogy van e benne olyan hogy cd0 6.5.9 vagy valamilyen számu,ez az elsö lemez és utána következnek a dvd-1-2-3 valamint egy még egy más nevü
a daemonnal megnyitod az elsö lemezt de nem engeded futni hanem belemész a könvtárába,ott rámész a setupra és jobb egér klikkel kikeresed a kompatibilitást amelyet átállitasz a legalsora, utána leokézod és ismét rámész jobb klikkel és rendszergazdai modban futtatod
ezt kell tenned a többi lemezzel is, a dvd-1 és a többiek legalább fél orát települnek, nagyon lassan megy ne ijedj meg
Nem is meséltél hogy milyen volt Görögországban... . Nézz be a Hellaz fórumba. aki olvtárs már megint megtalált. Küldtem neki egy privát üzit, remélem ideges lesz:) Tele a tököm az ilyen beképzelt másokkal foglalkozó emberekkel, ráadásul nem kicsit beképzelt is az ember... a 240 lóvas szutykával. Be akar állni mögém hogy majd ő megmutatja:)... Nem az ovódában vagyunk hogy kinek nagyobb stb.......
Tudna nekem segíteni valamelyőtök abban, hogy a Renault Dialogys-t hogyan is kell feltelepíteni? A kérésem az, hogy úgy magyarázzatok, hogy majdnem analfabéta vagyok a számítógépes programokhoz. Úgy hallottam, kell hozzá Daimon Tools, na és tovább?
3 hetet eltöltöttem szofiában korházban, amilyen állapotok ott voltak,nem szivesen mennék oda már vissza, a görög csajok is jobban tetszenek,csak a konyakért nem kivánkozok buleszba települni,nem beszélve a kutyakakirol amit több éven át 3 héten keresztül kellett ennünk minden nap,nagyon utáltam
a hölgytulajos ma is alakitott, elmentem vele a postára,utána inditani akarok és semmi, a behuzo tekercs sem kattant, benyultam hátra megmozgattam a vezetékeket és utána szerencsére beindult,jönnek elö a gondok sorjában
Soma ma olajat cseréltünk az automata suzuka váltojában, mostantol már 30 nál felvált harmadikba és ha padlot nyomok neki ,akkor felugrik a fordulat 5 ezerre,visszavált valahova és elég jol elkezd tépni, olajcsere elött nem volt ilyen,késöbb váltott és padlogáznál rángatott
szinte már hiányzik,utoljára görögben tankoltam 1,74 eus áron ,275 el számolva az literje 478 ft,szerencsére összesen ott csak 20 eurot kellett benzinre pocsékolnom,de a maciknál és a szerbeknél sem olcsobb mint itthon
Ha nyomkodod a fékpedált, akkor elfogy a vákum a szervóból. Mikor elindítod a motort, ez újratermelődik, és vagy a megfeszülő membrán, vagy egy szelep kattanik.
Ha csak nyomva tartod, akár hosszan is a pedált, akkor nem fogy a vákumod. Csak akkor, mikor engeded fel a pedált.
az is valami, csak legközelebbi vetélytársa, Poulsen is előrébb lép. na, mindegy, nem lefutott még az év.
a baj csak az, hogy talán higgadtabb versenyzéssel úgy fejezi be az európai szezont, hogy akár 2x is állhat még a dobogón (német és spanyol futam).
azt éreztem az utolsó kör elején, hogy Mullert akarja támadni az első helyért. Miközben a chevy cruze RML csapat más dimenzióban versenyez, nem hozzájuk kéne mérnie magát. azért szeretjük...