Most készülök venni egy 1996-os Iveco 35-10-est. Azt mondták, hogy nincs izzítása. Kérdésem az lenne, hogy a 2500-as motornak van-e és milyen izzítása, valamint, hogy a hátsó laprugóknál a gumubakból van-e nagyobb méretű, mert ami alatta van az csak akkor tartana, ha nagyon leülne.
Üdvözlet mindenkinek a fórumon! Kérdezni szeretnék mégpedig típushibákról, mire figyeljek kiváltképp az általános dolgokon kívül? Egy használt Daily-t szeretnék venni (legalábbis ez az egyik esélyes). A pontos típus: 35C13 (a 2,8-as motor 125 lőerős változata, 6 sebességes váltóval). Minden válszt szívesen várok hideget és meleget egyaránt!
Még sosem tuningoltattam ECU-t.Az általam használt üzemanyag,aminek az összetételét elküldtem neked,hihetetlen javulást hozott a Sprinternél.Fokozatosan nő a nyomaték,és már 3.-ból is elindulna.Amikor megvettük,rakottan dombon szenvedtem az elindulással,aztán lassan megszünt a nyomatékhiány.
Az újaknál is mechanikus a nyomásszabályzás.Watergate szelep van,amin mechanikusan lehet beállítani a nyomást.Általába a szgk-nál van elektromos szabályzás.Sajnos nem ilyen egyszerű az álllítás,mert az ECU szabályozza az egész folyamatot.Ha dús a keverék,elveszi a teljesítményt.Kevesen értenek az ECU tuningolásához.
Köszönöm a segítséged,a mailokat.A befecskendezési mennyiséget lehet nővelni,a fordulatszámhoz tartozó csökkentéseken is lehet változtatni,de ehez komoly hozzáértő szakember kell.A turbónyomást a kipuffogógáz mennyisége is szabályozza,mert ha kevés a füst,kevés lesz a nyomás is.Ez a turbófeltöltő alapelve.
Jesszus! Az enyémben 1-szer volt 45 mázsa, kb 8 km-t kellett vele menni, de elég volt. 70-el alig mertem menni. A fékek nem éppen úgy működtek, ahogy én azt szerettem volna.
Egy kérdésem lenne a márkatársakhoz. Daily-hez keresek komfort ülést vezető oldalra ami nem igényli a légkompresszor kiépitését. Szerintetek hol találhatok ilyet? Az autó 2011-es 5015c tipus. Néhány bontóban jártam már, de olyan állapotuakat mutattak,hogy csirke alá nem raknám nemhogy járműbe :). A kereskedőnél meg agyrákot kaptam az összeg hallatán. Előre is kössz a segitséget!
"Kivillog hat hibát ,de hogy tőrlöm. Akku saru levétel nem segit .És persze a beszerzett kodtáblák mind 2000 utániakhoz valok ami nem igazán passzol ehhez."
Konkrétan tudom,hogy sok olasz autón,a lebutított motorvezérlés fut.Az UFI gázolajszűrő fontos,meg a légszűrők max 20 000 km-enkénti cseréje.Az OMV Super Truck 10W-40 olaj is csodákra képes.Írok privit.
Én már mentem 3.0-ás 140 lovas dupla kerekes ponyvással,igaz a végsebességét nem néztem meg,de tuti 110-nél többel ment.Ha emlékeim nem csalnak akkor én 130 körül téptem vele kicsit és még ment volna.