Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

furioso98 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 1302

Azt elfelejtettem kérni, hogy ha tud valaki első ajtólhoz való belső kárpitot az érdekelne, mindkét oldalra.

furioso98 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 1301

Sziasztok!

 

Most készülök venni egy 1996-os Iveco 35-10-est. Azt mondták, hogy nincs izzítása. Kérdésem az lenne, hogy a 2500-as motornak van-e és milyen izzítása, valamint, hogy a hátsó laprugóknál a gumubakból van-e nagyobb méretű, mert ami alatta van az csak akkor tartana, ha nagyon leülne.

 

Várom válaszotokat!

 

Üdv: Furioso

szilvasij Creative Commons License 2012.01.12 0 0 1300

Sziasztok,

 

nincs véletlenül valakinek 2005-ös évjáratú daily bal első ajtó belső műanyag kárpitja eladó??

 

köszi

PowerZ Creative Commons License 2012.01.10 0 0 1299
mg mindig elado egy 2001es bontott egyfös utas üls. 202435528
mindaricsi Creative Commons License 2012.01.09 0 0 1298

Sziasztok! S2000-es Daily-hez keresek bontott jó állapotú bal első sárvédő lemezt. 2003-as évjáratú a gépem.

Ha valaki tud benne segíteni kérem jelezze. Telószámom: vodafone3357478.

Üdv: mindaricsi

Zsotto Creative Commons License 2012.01.04 0 0 1297

Üdvözlet mindenkinek a fórumon!
Kérdezni szeretnék mégpedig típushibákról, mire figyeljek kiváltképp az általános dolgokon kívül? Egy használt Daily-t szeretnék venni (legalábbis ez az egyik esélyes). A pontos típus: 35C13 (a 2,8-as motor 125 lőerős változata, 6 sebességes váltóval).
Minden válszt szívesen várok hideget és meleget egyaránt!

mindaricsi Creative Commons License 2012.01.02 0 0 1296

BUÉK minden forumozónak!

üdv: mindaricsi

zoliur300 Creative Commons License 2011.12.28 0 0 1295

Köszönöm szépen

Előzmény: Liviati (1294)
Liviati Creative Commons License 2011.12.27 0 0 1294
Előzmény: zoliur300 (1293)
zoliur300 Creative Commons License 2011.12.27 0 0 1293

Üdvözlök mindenkit a fórumon! Nekem egy 2001 dailym van 35s 11v,olajat szeretnék cserélni,váltóba és a difibe,mennyi olaj kell bele? Köszönöm 

cross_183 Creative Commons License 2011.12.06 0 0 1292
PowerZ Creative Commons License 2011.12.06 0 0 1291
john38 Creative Commons License 2011.12.04 0 0 1290

Bocsi, rosszul fogalmaztam az összsúlyra értettem.

Előzmény: cross_183 (1279)
Surci126 Creative Commons License 2011.12.03 0 0 1289
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.03 0 0 1288

Még sosem tuningoltattam ECU-t.Az általam használt üzemanyag,aminek az összetételét elküldtem neked,hihetetlen javulást hozott a Sprinternél.Fokozatosan nő a nyomaték,és már 3.-ból is elindulna.Amikor megvettük,rakottan dombon szenvedtem az elindulással,aztán lassan megszünt a nyomatékhiány.

Előzmény: delvan_dti (1287)
delvan_dti Creative Commons License 2011.12.03 0 0 1287

Nálam elvileg az ecu része a dolognak már meg van oldva.

Legalábbis nagyon remélem :)

Mert nem volt túl olcsó a chip tuning.

Bár mint tudjuk ez önmagában nem jelent semmit sajnos.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (1286)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.03 0 0 1286

Az újaknál is mechanikus a nyomásszabályzás.Watergate szelep van,amin mechanikusan lehet beállítani a nyomást.Általába a szgk-nál van elektromos szabályzás.Sajnos nem ilyen egyszerű az álllítás,mert az ECU szabályozza az egész folyamatot.Ha dús a keverék,elveszi a teljesítményt.Kevesen értenek az ECU tuningolásához.

Előzmény: delvan_dti (1285)
delvan_dti Creative Commons License 2011.12.03 0 0 1285

Bár tudtam volna segíteni.:(

 

A jumperon még "hagyományos" turbó nyomás szabályzás van.Mint az ős td-ken.

Gyakorlatilag a turbonyomás szabályozza a turbót egy mechanikus szeleppel.

Így a chippes hiába írt +0.3bar nyomást a programba az nem tud megvalósulni.

Illetve mivel több az üzemagyag (füst) ahogy te is írtad egy kicsit talán 0,05bart így is emelkedett a nyomás,de ott már működésbe lép a szabályzó.

Szóval ha tudok még adni neki egy kis nyomást akkor elvileg fog még kapni +anyagot ami remélem +le és nm lesz. :)

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (1284)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.03 0 0 1284

Köszönöm a segítséged,a mailokat.A befecskendezési mennyiséget lehet nővelni,a fordulatszámhoz tartozó csökkentéseken is lehet változtatni,de ehez komoly hozzáértő szakember kell.A turbónyomást a kipuffogógáz mennyisége is szabályozza,mert ha kevés a füst,kevés lesz a nyomás is.Ez a turbófeltöltő alapelve.

Előzmény: delvan_dti (1283)
delvan_dti Creative Commons License 2011.12.03 0 0 1283

Lehet.

 

Akkor viszont sikerült 2 "rossz" autót bevásárolni  :) mert a jumper se sokkal jobb végsebességre.

Gyakorlatilag mind1 mert 90 fölött úgy is leeszi az ember gatyáját.

Nem hogy mondjuk 130-nál :D

Szerintem a hiba a szoftverben van.

Gyárilag vissza van butítva olyan 2500-as fordulat fölött.

Ezt már több helyről halottam.

Bár a jumper chippelt de ott meg a turbónyomás kevés kicsit.

Talán ha állítok majd 1x rajta kap még +naftát aztán meglátjuk.

Csak lusta vagyok vele foglalkozni.

 

 

Előzmény: Roadtrain (1281)
delvan_dti Creative Commons License 2011.12.03 0 0 1282

Hali!

 

Szerintem ő 5t összsúlyra gondolt :)

Nem mind 1 mert ahhoz "csak" 2,5t raksúly kell.

De lehet tévedek.

 

4,5t raksúly viszont tényleg nagyon sok.

 

 

 

Előzmény: cross_183 (1279)
Roadtrain Creative Commons License 2011.12.02 0 0 1281

Amúgy azt el is felejtettem leírni,hogy az enyém 2,3-as 140LE legnagyobb furgon (17köbméter) és 170km/h a vége :P

Tehát nálad valami frankün nem gömbölyű.

Előzmény: delvan_dti (1270)
PowerZ Creative Commons License 2011.12.02 0 0 1280

Van egy eladó 1-es anyós ülésünk.

 

powerz@vipmail.hu

06/20-243-5528

cross_183 Creative Commons License 2011.12.01 0 0 1279

Jesszus! Az enyémben 1-szer volt 45 mázsa, kb 8 km-t kellett vele menni, de elég volt. 70-el alig mertem menni. A fékek nem éppen úgy működtek, ahogy én azt szerettem volna.

Előzmény: john38 (1278)
john38 Creative Commons License 2011.12.01 0 0 1278

Nekem 2.3-as zárt van, kb. 128-at mentem vele közel 5t-val.Úgy tudom szoftveresen van korlátozva. 

Előzmény: delvan_dti (1270)
Mokandusz Creative Commons License 2011.12.01 0 0 1277

Üdv mindenkinek!

Egy kérdésem lenne a márkatársakhoz. Daily-hez keresek komfort ülést vezető oldalra ami  nem igényli a légkompresszor kiépitését. Szerintetek hol találhatok ilyet? Az autó 2011-es 5015c tipus. Néhány bontóban jártam már, de olyan állapotuakat mutattak,hogy csirke alá nem raknám nemhogy járműbe :). A kereskedőnél meg agyrákot kaptam az összeg hallatán. Előre is kössz a segitséget!    

 

 

mindaricsi Creative Commons License 2011.11.27 0 0 1276
delvan_dti Creative Commons License 2011.11.26 0 0 1275

"Kivillog hat hibát ,de hogy tőrlöm. Akku saru levétel nem segit .És persze a beszerzett kodtáblák mind 2000 utániakhoz valok ami nem igazán passzol ehhez."

 

2000 utánival is lehet hibát villogtatni?

 

Ja a 1268-as hsz-t nem neked szántam bocs.

 

 


Előzmény: nyulas (1268)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.26 0 0 1274

Konkrétan tudom,hogy sok olasz autón,a lebutított motorvezérlés fut.Az UFI gázolajszűrő fontos,meg a légszűrők max 20 000 km-enkénti cseréje.Az 
OMV Super Truck 10W-40  olaj is csodákra képes.Írok privit.

Előzmény: delvan_dti (1272)
Roadtrain Creative Commons License 2011.11.26 0 0 1273

Én már mentem 3.0-ás 140 lovas dupla kerekes ponyvással,igaz a végsebességét nem néztem meg,de tuti 110-nél többel ment.Ha emlékeim nem csalnak akkor én 130 körül téptem vele kicsit és még ment volna.

Előzmény: delvan_dti (1270)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!