Keresés

Részletes keresés

Rolee87 Creative Commons License 2010.02.17 0 0 1958
Üdv! Énis szeretnék ilyen robeszt venni a közeljövőben méghozzá rendszámozhatót de a motort még a jogsi megszerzése elött meg akarom venni (addig majd óvatosabban használom) A terv az lenne hogy megveszek egyet használtan és elvinném valami megbízható helyre ahol teljesen rendbe hozatnám motorikusan. Nem érdekel mennyibe kerül, egyszer legyen rendbe hozva. Nem akarok vele havonta szervízbe járni mert ahogy utána olvastam sajnos sok a gond ezzel a tipussal csak kéne valami megbízható hely Esztergom környékén valamint aki tud ilyen gépet ugyanitt azt szivesen fogadnám mindegy hány ccm-is változat csak ne legyen totálisan lelakva. Egyébként egy teljes generál a motortol a teljes hajtásrendszeren eredeti alkatrészekkel mennyibe fájna?
motoros26 Creative Commons License 2010.02.17 0 0 1957
Erre annyit mondok aki vissza akarja tekerni ugy is vissza tekeri vhogy ugy h ennyi:) Tuti enyém is vissza van:) De megadod neki ami kell neki azt annyi. Pl :rendes olaj:)
vesztergom Creative Commons License 2010.02.17 0 0 1956
Ajjjha... ennyi volna csak... érdekes hogy lehet így... Autókon általában az ily mód történő visszafelé forgatásra nem szokott semmit tenni azt hallottam. Gondolom úgy van racsnizva. Remélem ezzel nem adtál tippet most LEO eladóknak... :(
Előzmény: dreamfactory (1945)
somnan Creative Commons License 2010.02.17 0 0 1955
Arra...
Szere28 Creative Commons License 2010.02.16 0 0 1954
Üdv!
Tudod táv szerelő nem vagyok igy nehéz okosat mondani.Átkell nézni a karbit a légszűrő rendszer elöször is.Szoval nem tudok neked teljes választ adni mert nem látom és nem hallom a motor.Nem lehet szakadás sehol sem repedés sem sőt semmilyen toldozás foldozás meg alkatrészek kihagyása.
Üdv
Előzmény: ttmozer (1953)
ttmozer Creative Commons License 2010.02.16 0 0 1953

Kedves SZERE28 !

Nagyon köszönöm eddigi segitségedet, és remélve nem élek vissza türelmeddel. Annyit szeretnék még kérdezni, hogy a mocim nem indult előszőr csak hidegen, majd sehogy. Aztán a szerelőm (autószerelő) kivette a hideginditót és bedugta, ezután pöcröff indult a gép. Ez biztos hideginditó hiba? Vagy nézzünk meg mást is, előre is köszönettel.

KundoF1 Creative Commons License 2010.02.16 0 0 1952
Melyik kékre gondolsz? a pestire, amit linkeltem?
somnan Creative Commons License 2010.02.16 0 0 1951

Ez a kék Leo képre tip top állapotban van. Sztem még az árát is megéri ha enged mondjuk egy 20 ast, mert még át kell iratni. Ha valós km akkor az jó vétel.

Ha valaki megnézte akkor irjon pár sort hogy milyen! Sőt lehet én is megkukkantom...

 

somnan

Szere28 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 1950
Üdv!
Uj egy vagyon harminc valahány ezer.Bontott 8 körül szokot lenni.Szerelni kimondottan nem lehet de még csak lehet javitani.Egy másik mikuni szivatott kell venni a boltban.Tulajdon képpen másik kisebb robogojé is jó.Ha jól emlékszem én suzukiét szoktam venni .Azt szétszedem és szépen a patront és a melegitő egységet átrakom.Le elenörizni meg ugy tudod h szépem berakod a hütöbe egy jó 10 percre.Kiveszed és megméred milyen hosszú a szivató.utána fogod szépen 12 voltot adsz a szivatóra a kábelén keresztül pár 2-3 percen keresztül.melegnek kell lenni a müanyag háznak ha melegit.Meleg állapotban megkell megint mérni milyen hosszó.Ha és használ toloméröt.A kettönek a külömbsége megmondja h jó e vagy sem.Min 2 milliméter külömbségnek kell lenni.ha kevesebb akkor nem jó.csere.ha több akkor jó és a szerelőd egy pancser.Már bocsi érte.Röviden ennyi.Utána még van beállitás de az más tészta.
Üdv
Előzmény: ttmozer (1949)
ttmozer Creative Commons License 2010.02.15 0 0 1949

Sziasztok azt szeretném kérdezni tőletek, hogy a hideginditó szerelhető-e, illetve hol lehet beszerezni, újat, valamint hogy tudom megállaapitani, hohy rossz.

Egyébbként egy 150-es Leonardom van, nem indul a szerelőm kivette a (gondolom én) hideginditót és azt mondta szerezzek egyet, mert ha befogja a helyét vagy bedugja valamivel pőrőf indul. Azt is mondta, hogy ha nem kapok járhatok vele bedugott állapotban is, de szerintem akkor nem fog nagyon sokat zabálni? segitségüket előre is köszönöm!

dersey Creative Commons License 2010.02.15 0 0 1948
Üdv
Sajnos ma megnéztem a kapcsolót és ott van a helyén ezáltal nem úszom meg az izzó cserét remélem ott lesz a hiba és nem máshol
Szere28 Creative Commons License 2010.02.14 0 0 1947
a 125 és 150 leoban van olanyomás érzékelő gomba igen.
Üdv
Előzmény: Noname150 (1946)
Noname150 Creative Commons License 2010.02.14 0 0 1946
Olyan olajnyomásos kapcsolónak kellene lenni 150 as Leoba is?
dreamfactory Creative Commons License 2010.02.14 0 0 1945

Üdv

 

Bár látom hogy pörgött a fórum , de vesztergomnak írom , a km óra tekeréshez nem kell szétszedni . Pusztán egy fúrógép , és bele kell fogatni a a spirál alját . a fordulatot kitekerésre kel állítani és már pörög is visszafele az óra . Kipróbáltam már ......

Előzmény: vesztergom (1906)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.14 0 0 1944
Nem tudom mit kell izgulni.A riasztó megszakitó szálját le kell kötni és ha akkor sem indul akkor lehet aggodni.Egy másik motor riasztó 5e ft igaz egy jobb 20e.
Üdv
Előzmény: hasab (1943)
hasab Creative Commons License 2010.02.14 0 0 1943
Azzal is próbálkoztam, nem jött be.
Ha a full feltöltött aksi után sem indul, akkor majd elkezdek nagyon aggódni.
Előzmény: Szere28 (1942)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.14 0 0 1942
Üdv!
Elő fordulhat vagy csak meg kellett volna ujra a kioldó gombot a távirányiton.Üdv
Előzmény: hasab (1941)
hasab Creative Commons License 2010.02.14 0 0 1941
Köszi vesztergom,

nagyon jó, hogy ezeket a sorozatszám-adatokat feltetted, jó tudni!

Más:
Ma el akartam menni motorozni egy kicsit a napsütésben, hát erre nem indul a Leo-m. Pedig eddig mindig pöccre, elsőre indult. És most indításkor csippant egyet a riasztó, mint amikor gyenge az aksi.
Lehetséges, hogy nagyon legyengült akku miatt nem indult el? Csak forgott az önindító, de nem röffent be a motor. Kicsit megijedtem. Most töltöm az aksit holnapig, majd meglátjuk.

Üdv,
hasab
Előzmény: vesztergom (1933)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.14 0 0 1940
Üdv!
Annyi kell bele amig ki nem kezd fojni a betöltő csavaron az olaj.
Üdv
Előzmény: Noname150 (1939)
Noname150 Creative Commons License 2010.02.14 0 0 1939
Sziasztok. A hajtásba olaj Kb 1dl kell nem?
KundoF1 Creative Commons License 2010.02.14 0 0 1938
Télleg innen való. De akkor miért ezek a képeket rakja fel róla? hmmm.
Előzmény: vesztergom (1937)
vesztergom Creative Commons License 2010.02.14 0 0 1937

Hát a motor innen van: http://www.moto.it/moto-usate/aprilia/leonardo-250/leonardo-250--2001-04--st/index.html?msg=2278437

 

Ez még szerintem jó állapotúnak tűnik! Igaz árban elég húzós...

Előzmény: KundoF1 (1936)
KundoF1 Creative Commons License 2010.02.14 0 0 1936
Hello!

Hát láttam fennt ezt a hírdetést, am evvel beszéltem aki a kék.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_leonardo250_st-rendszamos-3609565

és irtam neki hogy csere nem érdekli-é de nem és irta hogy van neki egy ezüst is.
Csak láttam hogy úgyan az van fennt a vaterán is amit küldött képet az ezüstről. De a kék az nekem gyanús, mert arról neki nincsen több képe? és ha van nekem egy motorm akkor kimegyek és körbefényképezem és van is kép. De ha megfigyelitek a képeket a kékről akkor a kép alsó sarkán valami külföldi írás van, meg nem is magyar rednszám van rajta. Szoval nem is arról a motorról van a kép.

Előzmény: vesztergom (1935)
vesztergom Creative Commons License 2010.02.14 0 0 1935

Kundo F1

Amúgy Te kivel beszéltél ha megkérdezhetem?

Előzmény: KundoF1 (1908)
vesztergom Creative Commons License 2010.02.14 0 0 1934
Persze mindenki azt gondol amit akar aztán, én nem szeretném senki üzletét rontani. Ezek csak az én teóriáim, lehet kicsit sokat képzelek bele a szituációba...
Előzmény: vesztergom (1932)
vesztergom Creative Commons License 2010.02.14 0 0 1933

Megosztom veletek az alábbiakat, hátha segít többeknek majd a vásárláskor.

 

Alvázszám azonosítás:

ZD4--RL--B000--2--S--123456   (csak minta, hogy a tagolást hogyan kell érteni.)
  1       2         3      4    5        6


1. Az Aprilia gyár azonosítókódja (1994 előtt DGM volt, azóta ZD4)
2. A motorkerékpár homológizációs kódja (lásd alábbi típusok szerint)
3. Kivitelezésbeli eltérések jelzése (ide van kódolva a motor típus és a gyári színe is.)
4. Évjáratkód ISO szerint (lásd alább)
5. Az Aprilia gyáregység azonosítója (mindíg "S")
6. Sorozatszám (a szalagról való legördülés sorozatszámai)

A fenti minta formátumában megegyezik minden 17 karakteres alvázszámmal.

Évjáratkódok

1992 N
1993 P
1994 R
1995 S
1996 T
1997 V
1998 W
1999 X
2000 Y
2001 1
2002 2
2003 3
2004 4
2005 5
2006 6

2007 7

2008 8

2009 9


Régebbi modellek

MF Classic 125
LP Classic 50
LH Gulliver 50 AC
MH Moto 6.5
GA Pegaso 650
LD RS 250
MM RS 50 régi
MT RX 125
MV RX 50
LF SR 50 AC régi
LB SR 50 AC régi
HU Amico
MY Area 51
ME RSV Mille régi
MZ SR 50 LC régi

Futó típusok

LY SR 50 AC
SP Atlantic 125, 200
PT Atlantic 500
VH Atlantic 500
VL Atlantic 500 Sprint
PS ETV Caponord
PA Falco
RY Habana 125, 150 Mojito 125, 150
PK Habana 50, Mojito 50
MB Leonardo 125, 150
PD Leonardo 250
TB Leonardo ST 125, 150
SV Leonardo ST 250
TF Mojito 50
TZ MX 125
RW Pegaso 650 i. e.
VD Pegaso Strada
MD Rally 50 AC
MP RS 125
SF RS 125
SE RS 50
PW RST Futura
RP RSV Mille, RSV Mille R, RSV Tuono
ST RX 50
RE Scarabeo 100
SA Scarabeo 100
SD Scarabeo 125, 200
TD Scarabeo 250
TG Scarabeo 50 4T
RT Scarabeo 500
SC Scarabeo Di-Tech 50
PB Sonic
VB Sportcity
PX SR 125
VF SR 50 2005
RL SR Di-Tech 50
RR MilleR, Mille Factory, Tuono


 

vesztergom Creative Commons License 2010.02.14 0 0 1932

Valótlan óraállás és valótlan gyártási év szerepel a hírdetésben. Emellett a teljes matricázása hiányos, a kipufogóról hiányzik a diszítő acél csík. Az elemek illesztési hézagja sem egyforma, nézd meg jobban, látszik a képeken is. A vázszáma is érdekes szerintem, de ez egy másik téma... ennek ellenére rendszámos. Ha jól tudom még mindíg eladó a motor, de mostmár más árulja, ha látom majd a hírdetést belinkelem.

Előzmény: KundoF1 (1929)
motoros26 Creative Commons License 2010.02.14 0 0 1931
hallod nekem sose volt robogóm 1óra alatt kicseréltem az elemet:)
Előzmény: dersey (1918)
Szere28 Creative Commons License 2010.02.14 0 0 1930
MIért nem világit?Mert hiányzik a kapcsoló mert igen akkor az istenért nem fog világitani.
Üdv
Előzmény: dersey (1928)
KundoF1 Creative Commons License 2010.02.14 0 0 1929
Nem tudom, hogy mi a száma. Mert halottál róla valamit??
Előzmény: vesztergom (1916)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!