Üdv! Énis szeretnék ilyen robeszt venni a közeljövőben méghozzá rendszámozhatót de a motort még a jogsi megszerzése elött meg akarom venni (addig majd óvatosabban használom) A terv az lenne hogy megveszek egyet használtan és elvinném valami megbízható helyre ahol teljesen rendbe hozatnám motorikusan. Nem érdekel mennyibe kerül, egyszer legyen rendbe hozva. Nem akarok vele havonta szervízbe járni mert ahogy utána olvastam sajnos sok a gond ezzel a tipussal csak kéne valami megbízható hely Esztergom környékén valamint aki tud ilyen gépet ugyanitt azt szivesen fogadnám mindegy hány ccm-is változat csak ne legyen totálisan lelakva. Egyébként egy teljes generál a motortol a teljes hajtásrendszeren eredeti alkatrészekkel mennyibe fájna?
Erre annyit mondok aki vissza akarja tekerni ugy is vissza tekeri vhogy ugy h ennyi:) Tuti enyém is vissza van:) De megadod neki ami kell neki azt annyi. Pl :rendes olaj:)
Ajjjha... ennyi volna csak... érdekes hogy lehet így... Autókon általában az ily mód történő visszafelé forgatásra nem szokott semmit tenni azt hallottam. Gondolom úgy van racsnizva. Remélem ezzel nem adtál tippet most LEO eladóknak... :(
Üdv! Tudod táv szerelő nem vagyok igy nehéz okosat mondani.Átkell nézni a karbit a légszűrő rendszer elöször is.Szoval nem tudok neked teljes választ adni mert nem látom és nem hallom a motor.Nem lehet szakadás sehol sem repedés sem sőt semmilyen toldozás foldozás meg alkatrészek kihagyása. Üdv
Nagyon köszönöm eddigi segitségedet, és remélve nem élek vissza türelmeddel. Annyit szeretnék még kérdezni, hogy a mocim nem indult előszőr csak hidegen, majd sehogy. Aztán a szerelőm (autószerelő) kivette a hideginditót és bedugta, ezután pöcröff indult a gép. Ez biztos hideginditó hiba? Vagy nézzünk meg mást is, előre is köszönettel.
Ez a kék Leo képre tip top állapotban van. Sztem még az árát is megéri ha enged mondjuk egy 20 ast, mert még át kell iratni. Ha valós km akkor az jó vétel.
Ha valaki megnézte akkor irjon pár sort hogy milyen! Sőt lehet én is megkukkantom...
Üdv! Uj egy vagyon harminc valahány ezer.Bontott 8 körül szokot lenni.Szerelni kimondottan nem lehet de még csak lehet javitani.Egy másik mikuni szivatott kell venni a boltban.Tulajdon képpen másik kisebb robogojé is jó.Ha jól emlékszem én suzukiét szoktam venni .Azt szétszedem és szépen a patront és a melegitő egységet átrakom.Le elenörizni meg ugy tudod h szépem berakod a hütöbe egy jó 10 percre.Kiveszed és megméred milyen hosszú a szivató.utána fogod szépen 12 voltot adsz a szivatóra a kábelén keresztül pár 2-3 percen keresztül.melegnek kell lenni a müanyag háznak ha melegit.Meleg állapotban megkell megint mérni milyen hosszó.Ha és használ toloméröt.A kettönek a külömbsége megmondja h jó e vagy sem.Min 2 milliméter külömbségnek kell lenni.ha kevesebb akkor nem jó.csere.ha több akkor jó és a szerelőd egy pancser.Már bocsi érte.Röviden ennyi.Utána még van beállitás de az más tészta. Üdv
Sziasztok azt szeretném kérdezni tőletek, hogy a hideginditó szerelhető-e, illetve hol lehet beszerezni, újat, valamint hogy tudom megállaapitani, hohy rossz.
Egyébbként egy 150-es Leonardom van, nem indul a szerelőm kivette a (gondolom én) hideginditót és azt mondta szerezzek egyet, mert ha befogja a helyét vagy bedugja valamivel pőrőf indul. Azt is mondta, hogy ha nem kapok járhatok vele bedugott állapotban is, de szerintem akkor nem fog nagyon sokat zabálni? segitségüket előre is köszönöm!
Bár látom hogy pörgött a fórum , de vesztergomnak írom , a km óra tekeréshez nem kell szétszedni . Pusztán egy fúrógép , és bele kell fogatni a a spirál alját . a fordulatot kitekerésre kel állítani és már pörög is visszafele az óra . Kipróbáltam már ......
Nem tudom mit kell izgulni.A riasztó megszakitó szálját le kell kötni és ha akkor sem indul akkor lehet aggodni.Egy másik motor riasztó 5e ft igaz egy jobb 20e. Üdv
nagyon jó, hogy ezeket a sorozatszám-adatokat feltetted, jó tudni!
Más: Ma el akartam menni motorozni egy kicsit a napsütésben, hát erre nem indul a Leo-m. Pedig eddig mindig pöccre, elsőre indult. És most indításkor csippant egyet a riasztó, mint amikor gyenge az aksi. Lehetséges, hogy nagyon legyengült akku miatt nem indult el? Csak forgott az önindító, de nem röffent be a motor. Kicsit megijedtem. Most töltöm az aksit holnapig, majd meglátjuk.
és irtam neki hogy csere nem érdekli-é de nem és irta hogy van neki egy ezüst is. Csak láttam hogy úgyan az van fennt a vaterán is amit küldött képet az ezüstről. De a kék az nekem gyanús, mert arról neki nincsen több képe? és ha van nekem egy motorm akkor kimegyek és körbefényképezem és van is kép. De ha megfigyelitek a képeket a kékről akkor a kép alsó sarkán valami külföldi írás van, meg nem is magyar rednszám van rajta. Szoval nem is arról a motorról van a kép.
Persze mindenki azt gondol amit akar aztán, én nem szeretném senki üzletét rontani. Ezek csak az én teóriáim, lehet kicsit sokat képzelek bele a szituációba...
Megosztom veletek az alábbiakat, hátha segít többeknek majd a vásárláskor.
Alvázszám azonosítás:
ZD4--RL--B000--2--S--123456 (csak minta, hogy a tagolást hogyan kell érteni.) 1 2 3 4 5 6
1. Az Aprilia gyár azonosítókódja (1994 előtt DGM volt, azóta ZD4) 2. A motorkerékpár homológizációs kódja (lásd alábbi típusok szerint) 3. Kivitelezésbeli eltérések jelzése (ide van kódolva a motor típus és a gyári színe is.) 4. Évjáratkód ISO szerint (lásd alább) 5. Az Aprilia gyáregység azonosítója (mindíg "S") 6. Sorozatszám (a szalagról való legördülés sorozatszámai)
A fenti minta formátumában megegyezik minden 17 karakteres alvázszámmal.
Évjáratkódok
1992 N 1993 P 1994 R 1995 S 1996 T 1997 V 1998 W 1999 X 2000 Y 2001 1 2002 2 2003 3 2004 4 2005 5 2006 6
2007 7
2008 8
2009 9
Régebbi modellek
MF Classic 125 LP Classic 50 LH Gulliver 50 AC MH Moto 6.5 GA Pegaso 650 LD RS 250 MM RS 50 régi MT RX 125 MV RX 50 LF SR 50 AC régi LB SR 50 AC régi HU Amico MY Area 51 ME RSV Mille régi MZ SR 50 LC régi
Futó típusok
LY SR 50 AC SP Atlantic 125, 200 PT Atlantic 500 VH Atlantic 500 VL Atlantic 500 Sprint PS ETV Caponord PA Falco RY Habana 125, 150 Mojito 125, 150 PK Habana 50, Mojito 50 MB Leonardo 125, 150 PD Leonardo 250 TB Leonardo ST 125, 150 SV Leonardo ST 250 TF Mojito 50 TZ MX 125 RW Pegaso 650 i. e. VD Pegaso Strada MD Rally 50 AC MP RS 125 SF RS 125 SE RS 50 PW RST Futura RP RSV Mille, RSV Mille R, RSV Tuono ST RX 50 RE Scarabeo 100 SA Scarabeo 100 SD Scarabeo 125, 200 TD Scarabeo 250 TG Scarabeo 50 4T RT Scarabeo 500 SC Scarabeo Di-Tech 50 PB Sonic VB Sportcity PX SR 125 VF SR 50 2005 RL SR Di-Tech 50 RR MilleR, Mille Factory, Tuono
Valótlan óraállás és valótlan gyártási év szerepel a hírdetésben. Emellett a teljes matricázása hiányos, a kipufogóról hiányzik a diszítő acél csík. Az elemek illesztési hézagja sem egyforma, nézd meg jobban, látszik a képeken is. A vázszáma is érdekes szerintem, de ez egy másik téma... ennek ellenére rendszámos. Ha jól tudom még mindíg eladó a motor, de mostmár más árulja, ha látom majd a hírdetést belinkelem.