Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kiscsera Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3481
Lesz itt ügy meg eszmecsere.... nem kevés.
Előzmény: endrebá (3480)
endrebá Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3480
...nempoénkodni hogy émmeg egy szótse értek a hétötvenes nagyCsepelhez... :-)))

Meglátjuk, hogy sikerül- e akár egyszer is áttekernetek a sűrítésen azt az ezerháromszáz köbcentit....
Előzmény: kiscsera (3479)
kiscsera Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3479
Mi meg NOHAB- módon tekerünk!  (1435 kW-tal !) Látod milyen müvelt (lehetne) a szegény primitív fuvaros?
Előzmény: endrebá (3478)
endrebá Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3478
Én majd izzítok... mer csak kilencven kiló vagyok.... :-)))
Előzmény: kiscsera (3476)
endrebá Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3477
...odaérünk reggel hatra Győr és Győrsövényháza közé félútra, és hangosan sírdogálunk, hogy ránk lehessen találni....

Nem laktok olyan rettentően messze egymástól....
Előzmény: kiscsera (3473)
kiscsera Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3476
Meg még Hotibbal kurblis-bemutatót is tartunk...ajjjajjjaj
Előzmény: endrebá (3471)
Bánfai Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3475

Hozzám is jöhettek Borsfára remélem nem dolgozom!

Még beszéljünk róla.

Előzmény: hotib (3470)
KavicsD4K Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3474
Akkor ezt megbeszéltük:) majd szólok ha nekiálok:)
Előzmény: Atyus 77 (3465)
kiscsera Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3473
Akkor most hogy is,hogyan is .... mégegyszer ki kell dolgozni a koncepciót...
Előzmény: endrebá (3471)
kiscsera Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3472
Az én 750-esemen is még trilex-ek vannak.A hátsó ikrek meghúzásával nagyon vigyázni kell.Ha a 900 NM-es kulcs-csal odaverek nekik megesett,hogy deformálódott a közbetét,megrogyott.Inkább,ha megrakodok 20 km-enként 3-szor ellenőrzők.Így nem lehet baj ha nincs az úton ácskapocs.  :-)
Előzmény: hotib (3468)
endrebá Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3471
...bonyolóódik... :-)))
Előzmény: kiscsera (3469)
hotib Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3470

Köszi.  Elöbb még találkozúnk remélem zalában?

Reggeli otthon üres gyomorral nem indulúnk.

 

Előzmény: FügeGLX (3464)
kiscsera Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3469
Nem is rossz:mindig annak a legrosszabb,aki utóljára vezet.Tehát nálam lesz a végállomás?
Előzmény: FügeGLX (3466)
hotib Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3468

A gépjármüvezetőnek elméletben50-100km után kellene ellenőrizni a kerékanyákat.A szerelönek meg a légkúlcsot illene leellenőrizni.

A buszokon régebben a trilex tárcsás kereket ha meghúzták az elment a következő levételig.Mikor jöttek a telifelnis kúpos alátétes felnik ,sorakoztak a műhely falánnál kakinyalt felnik.Volt hogy másnap után húztam a csuklos kerekeit és az egyik hajton lehetett huzni.De ha valaki nagyobb nyomatékkal húz meg egy keréktőcsavart akkor mindig tül kell húzni hogy ne lazüljon fel. 

Előzmény: Józsi 61 (3457)
endrebá Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3467
...nem is rossz.... :-))) ...nem is rossz...
Előzmény: FügeGLX (3464)
FügeGLX Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3466
Te vagy itt az újonc Te jössz hozzánk először:-):-)
Előzmény: kiscsera (3458)
Atyus 77 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3465
:) Én igen !!
Előzmény: KavicsD4K (3463)
FügeGLX Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3464
Nemes egyszerű egyik helyen reggeli másik helyen ebéd, harmadik helyen vacsora!
Előzmény: endrebá (3461)
KavicsD4K Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3463
Köszönöm már sokat finomítottam az egész maketten lassan kész lesu kb hétvégére. Az mtz meg hát kitudja mikor lesz hozzá kedvem... ha lezs is akkor el is adom ha elkészül mert nem tartok igényt rá.
Előzmény: Atyus 77 (3456)
endrebá Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3462
NEGYVENÖTÖST...
...ott kezdődött az OFF orosz legenda ON....

:-)))
Előzmény: Atyus 77 (3456)
endrebá Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3461
Szinte természetes.... jajjjajj.... hogyalópisztolyba lehet leszaladni három kegyhelyet reggeltől estig.... ????
Előzmény: FügeGLX (3455)
endrebá Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3460
...dehogy kommunisták.... egyértelműen kapitalisták....
Előzmény: pléhúsz (3448)
Józsi 61 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3459
A szerviznek pedig ílyen esetben igen is van felelőssége mert a javitás után átnézve közlekedés biztonsági szempontból hibátlan állapotban kell átadni a járművet .Felénk a magukra adó szerelők nyomatékkulccsal húzzák ,húzatják a felni csavarokat ,alu felnihez pláne ez jár.
Előzmény: dutráslaci (3453)
kiscsera Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3458
Jó lenne Füge, ha márc.20-án Te is eljönnél Szanyba,képrögzítő eszközökkel együtt.    Jelige:nem fogunk sem éhen, se szomjan halni.Garantálom.
Előzmény: FügeGLX (3455)
Józsi 61 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3457
Minden gépjárművezetőnek legyen az személy vagy teher netán traktor, kötelessége a kerékcsavarok meghuzását ellenőrizni javítás utáni  indulás előtt .,Sőt az első tíz -húsz km megtétele vagy egy rövid fuvar után ismét .
Előzmény: dutráslaci (3453)
Atyus 77 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3456
Üdv. Kavics.

Örömmel látom a legújabb családtagot .

Látom egyre jobban ügyelsz a részletekre,..a keréksúlyok kidolgozottsága nekem nagyon tetszik ,..az orr-rész kialakítása is tuti. :)

Ennél a makett készítésnél az arányokra kell nagyon-nagyon figyelni .

Amibe bele tudnák kötni, az az ablakok és a tető közötti arányosság,..és a két kerék közötti távolság (talán a hátsó kerék túl hátul van ?) .
És az oldallemez íve a lámpa fölött.

Remélem bírod a kritikát . :)

Mindent összevetve ,szép munka !


((Azért ,amit felvetettem múltkor,...tudod az MTZ 80-as ,...remélem nem felejtetted el .:))....DE csakis kisfülkés lehet !!
Előzmény: KavicsD4K (3429)
FügeGLX Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3455
Szinte természetesnek veszem, hogy az én meghívásom is él!
Előzmény: hotib (3454)
hotib Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3454
Köszönjük a meghivást.
Előzmény: kiscsera (3423)
dutráslaci Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3453

Sajnos a szervízen nemigen lehet ezt behajtani,mert mindenhol az az alapszabály,hogy a "kerékcsavarok meghúzásáért mindenkor a gépkocsivezető a felelős"

A győri Volán servicébe nagy betükkel ki van írva a fali táblára:"a kerékcsavarok meghúzásáért felelősséget nem vállalunk"

De ez is egy fura dolog,mert én utánam még nem lazult fel kerék,ugyanis ha jól meg van húzva,nem lazul fel.

Csak a jól meg van húzvát,nem mindenki érzi a levegőkulcs-al.

Tudom,hogy az egészbe az a bosszantó,hogy egy nemolcsó szolgáltatásért elvárná az ember,hogy jól megcsinálják sz autóját!

Előzmény: pléhúsz (3452)
pléhúsz Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3452
Még egy az offból, ha van leállósáv, padka, akkor is előszőr elgázolják az elakadás jelződ, utána belerohannak az autódba, amely messziről láthatóan vészvillogózik a haladó sávokon kívül. Az MO-son nincs még padka sem, ahol alvó román és bolgár kecskepásztorok fogják akár a 24 tonnás kamion szarvát, kiegészülve a magyar kifejezetten "képzett" vizsgázott és vett jogosítványosokkal.
Előzmény: pléhúsz (3450)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!