Nem néztem az Oleo szűrőt, de meg fogom nézni. Ez eredeti gyári mosható szűrő. Egyébként az egész FS úgy néz ki, hogy szerintem még minden az eredeti rajta. Ja ! És a rezgésmentesítő tubus ALUMÍNIUM !!!!!!!!! Már lassan tisztára Husi ( mosható szűrő, alu ház, stb. ) :-))))))) Azért a szára sokkal vékonyabb. Mondjuk így is kb duplája az FS 400-nak.
Jól látod ! :-D Csak az a gáz, hogy ezen is Tillotson karbi van, mint a Husin. És fogalmam nincs, hol lehet membránt, tűszelepet, stb kapni. Remélem a Stihlnél lesz.Egyébként teljesen egyforma karbi van a kettőn. Nem csak a márka, a tipus is.
Igen. A hivatalos papír szerint az FS 550 56ccm, és 3.8LE A Husi 65ccm és 4.1 LE . De több van köztük. Azért ez lehet attól is, hogy ráférne már új gyűrű az FS-re. Majd megnézem, ha kell, rakok rá. A motornak egészséges hangja van. Nem csörög. Télen úgyis baromira ráérek, majd szétborítom, és amit kell, csere, megjavít. Jani ! MOSHATÓ LÉGSZŰRŐJE VAN !!!!!!!!! Érted ezt ? :-D
MTD-t csak akkor ajánlom, ha otthon vagy a szerelésben, barkácsolásban, és szereted is. Ha csak úgy szimplán kaszálnál, inkább vmi strapabíróbbat vegyél.
Szerencsém volt. Ezen is előjött a tipushiba. Gázadásra leállt. De nem a karbi miatt. Kidörzsölődött a gázbowden, és letestelte a gyújtást. Hátul a karbinál ha nyomtam gázt, nem állt le. Most csak lekötöttem a gyújtást a bowdenről, mert nincs itthon másik. Így most le kell fullasztani, ha meg akarom állítani. De megy normálisan.Azért volt egy-két meglepi. Vmi műanyag dugó volt a fej zsírzó lyukban, oda tettem normális csavart. HÁZI KÉSZÍTÉSŰ fűvágólap volt rajta.Kipufogó torok tele koksszal. Szerintem még az eredeti gyertya lehetett benne (anno 2001 ).Rezgéscsillapító gumituskói rendesen szétmenve.A "kés" alatt valami eszement lemeztányér, a tengely vége lenyalva. Szerencsére csak kicsit. Így most lecsiszoltam, és ahogy az anyát lehajtottam, aránylag helyre is jött. Szóval 25 rugóért megérte. Ja ! A Husi 165R erősebb. Nem is kicsit.
Csabesz! Nekem volt egy Solo-m,25 köbcentis.Tönkrement,javíthatatlan lett.Utána volt egy Einhell is 28 köbcentis,az sem bírta sokáig.Nem csak a Honda megbzható,van még jó pár gyártó,aki jó fűkaszát gyárt.Viszont a 60-70-et szerintem is rá kell szánnod,ha nem akarsz attól rettegni,hogy a következő nyáron is működni fog-e a gép. Makita/Dolmar,Hitachi,Maruyama,Solo.Ezek közül biztos találsz megfelelőt.Persze a Honda is jó és árban egy kategória az előbb említettekkel.Van még a Stihl és a Husqvarna is,de ezek árban húzósabbak a többinél.
Kérdésem az lenne hogy elkezdtem most nézni fűkaszát. MTD 600-700-1000 ezek nagyon jó árban vannak. Ezek után felvilágosítottak hogy 650nm-es kertre /mondjuk nem egyszerre/ ezek semmit nem érnek. Csak a japán HONDA stb megbízható. Most mi igaz ebből. Árban iszonyat a difi. Az MTD 20 ezer-től elérhető , a többi 60-70-től. Tényleg ennyit kell rá áldozni ha csak "hobbi" kertészkedem.
Ennek örülök,Gypsy!Nem is kellett hozzá alkatrész?Csak átnézted és megcsináltad?Akkor ez tényleg tuti vétel volt.Most pedig tessék beírni egy pirospontot a Stihl-nek a kitűnő bizonyítványába. :-)
Ezzel azt akarod mondani,hogy a motoron kívül a többi része jobb,mint amit a Castel vagy amit a Honda gyárt?Nem szédülsz,jól vagy? :-)Szerintem,lázad van és félrebeszélsz. :-) Ezek szerint félig megdicsérted a Stihl-t?Na látjátok,megy ez nektek,csak gyakorolni kell.A múltkor Gypsy nem bírt ellenállni és vett egy 550-est,most Neked tetszik az FS 65-4(igaz Honda motorral).Alakul ez,tudtok fejlődni és ez jó.Még igazi hozzáértő is válhat belőletek. :-))) Magdalena!Látod ezt.Azért előtör az emberekből az elfojtott vágy a Stihl után,csak még maguknak sem merik bevallani.Adjunk Nekik egy kis időt,hogy megvilágosodjanak,hiszen valahol tudat alatt Velünk vannak. :-D
Hát igen,eléggé érdekes elképzelések,de a Stihl leglább megtalálta a helyes irányt,míg a többiek nem. :-) Komolyra fordítva a szót,minden gyártónak voltak félresiklott próbálkozásai.Nem csak a kerti gépeknél,hanem úgy általában mindenhol.Még a technikai sportok királyának számító F1-ben is,gondoljunk csak a Tyrell szörnyére a hatkerekű F1-es versenyautóra. Ezek a retro dolgok olyan megmosolyogtatóak.Az ember ilyenkor felidézi a régi emlékeit az akkori,a régi rendszerben gyártott-fejlesztett,néha bugyuta,néha esetlen és néha szinte használhatatlan dolgokról.Az egészben az a legszomorúbb,hogy ma már csak nevetünk a szocialista ipar remekein,de akkor nekünk más nem volt,azokkal kellett boldogulni,amiken ma nevetünk.Hiába na,az idő megszépít dolgokat.
Ha rafazok akkor igy jartam, mar nem csinalhatom vissza mivel a srac rendelte nekem. Azt mondtak hogy itt 60-ert lehet kapni, nem tudom hogy mi igaz es mi nem.
Ha beszarik akkor kuka es tutti hogy XB435HD lesz csak amikor mondtam az aszonynak hogy egy 100-as lesz a kaszara akkor (nincs tobb sör) :(.
szerintem nagyon gyorsan mond vissza a megrendelésedet.
abból azért kiindulhattál volna, hogy ha az alkodhoz nem volt alkatrész ehez vajon lesz-e.
miután megnézted a gépkinálatot és az áraikat, ahol a pici sparta25 is 50ezer környékén mozog, komolyan gondoltad, hogy 30ezer pénzből ki lehet hozni egy normális fűkaszát?
A CC 1000 RD-ben az a kis Hatz motor elvileg tényleg csak 8,6 lovas volt. De nincs már, meg a Caterpillar dizel motorokkal sem szerelik tovább az MTD traktorokat, nem váltották be a reményeket a Hatz motorok, a Caterpillar meg nem tudja mit csinál a jobb meg a bal keze, gyakorlatilag amiben megegyeztek az anyacéggel, azt az európaik nem tartják be :)