- az anyósülésen ülőnek szűkös a hely (térd), mert kesztyűtartó nagyon közel van. ki kéne probalni
- a 10 darab pohártartó egyikébe sem fér el 1,5 literes palack. (a a,5 és az 1 literes igen) nem érdekel, ugyis kicsiket veszek
- a féket szokni kell, mert harap.
ez jól hangzik
- az üzemanyagszint mérője becsapós, már akkor üres tankot jelez, amikor még kb 10 liter van benne. Ezzel párhuzamosan egyébként az átlagfogyasztásra is 2-5 decivel kevesebbet ír ki, mint amit tankolás után magam számolok ki. Egyébként termeli a benzint.
ki nem szarja le
- a rossz utakon ráz a hátulja.
jo jel, kemeny a futomu
- alacsony fordulaton kevés a nyomaték benne, de 2.500-nál és 2.800-nál "veszi a lapot" és meglódul. 4000 felett pedig előjön a "hondahang" is.:)
hát nem egy 3 literes motor, mi mást kéne várni.
- hideg időben párásodik a szélvédő, de hamar le lehet szedni a klímával vagy meleg levegővel.
és? - nyáron gyűjti az eleje a bogarakat.
van automoso. - a kalaptartó megoldása egy kicsit fura, de ezt kompenzálta, amikor gumis legnagyobb döbbenetére simán betettem a 4 szerelt kereket a csomagtartóba.
ez is plus.
szoval, tudtok tesztautot valami dealernél? Két helyen voltam, szalonban volt, de menni vele nem lehetett.
persze, kiprobalnám, de eddig nem találtam tesztautot. (ami pl nem volt gond egy peugeot 207 esetében, az ebben a számomra fontos kanyarstabilitás dologban jol viselkedett nagyon, meg Clio is van a listán, csak pont akkor nem tudtam tesztelni, de fogom. Corsa is jáccik még mint potenciális jelölt. Más nem nagyon, második autot keresek, az első az más kategoria nagyon.)
Kiprobalas nelkul meg nem veszek autót, punktum. 2009ben vagyunk, nem a 60-as években....
de ha a kormányzás a Jazznál negativum, akkor nem veszek ilyet, nekem a kormányzás fontosabb, mint a tényleg ötletes hátsóülésmozgatás.
"A kifejezetten nagy oldaldőlés, amely terhelten csak még riasztóbb méreteket ölt"
Ilyet nem tapasztaltam, de az oldalszelet megérzi. Mondjuk a többi gép is.
Amit viszont igen: - az anyósülésen ülőnek szűkös a hely (térd), mert kesztyűtartó nagyon közel van. - a 10 darab pohártartó egyikébe sem fér el 1,5 literes palack. (a a,5 és az 1 literes igen) - a féket szokni kell, mert harap. - az üzemanyagszint mérője becsapós, már akkor üres tankot jelez, amikor még kb 10 liter van benne. Ezzel párhuzamosan egyébként az átlagfogyasztásra is 2-5 decivel kevesebbet ír ki, mint amit tankolás után magam számolok ki. Egyébként termeli a benzint. - a rossz utakon ráz a hátulja. - alacsony fordulaton kevés a nyomaték benne, de 2.500-nál és 2.800-nál "veszi a lapot" és meglódul. 4000 felett pedig előjön a "hondahang" is.:) - hideg időben párásodik a szélvédő, de hamar le lehet szedni a klímával vagy meleg levegővel. - nyáron gyűjti az eleje a bogarakat. - a kalaptartó megoldása egy kicsit fura, de ezt kompenzálta, amikor gumis legnagyobb döbbenetére simán betettem a 4 szerelt kereket a csomagtartóba.
A pozitívumokat nem írom le, mert nem férne el. Elég legyen annyi, hogy aki ismerősünk ült benne, az azóta mind Jazz-t akar... Az asszony is azóta hajlandó autót vezetni, mióta a Jazz megvan. :)
Minden relatív. Próbáld ki, mert vannak tényezők, amiket nem egyformán értékelnek, vagy nem egyformán fontosak a különféle embereknek. Ha már negatívum, akkor kormányzás, érzékenység oldalszélre...
Szia! ", ha lenne törésre" vagyis csak feltételes módban gondolkoztam:)
Igen így eszembe sem juthat. Persze értem én a biztosítót, sokkal kisebb az esély elemi vagy lopáskarra, mint törésre. Sajnos kamera nincs a közelben. Egyszer pont kinéztem az ablakon, mikor nekilöktek egy nagy szállító autótaz enyének, mivel a jégen kipörgött a kereke, aztán meg nem bírt megállni. Olyan mákom volt, de mire leszaladtam, eltünt, viszont a sarkon éppen akkor jött megint, mert megkerülte a háztömböt. Szóval volt már egyszer szerencsém is.
Szia! Talán ezért beszélt le az ügynök a töréskárcascoról: mivel én nem szoktam törni az autót -ezzel nyerek kb. évi 50000-et plusz az önrész is kb. annyi lenne. Tehát 100 ezerből már megcsináltathatom , ha nem nagy a baj. Ezért csak elemi és lopásra köttetett. Viszont , ha lenne törésre, biztos, hogy első dolgom volna kárbejelenteni.
Szerencsére ilyen durva sérülést még nem okoztak az előző kocsimon, pedig akkor még volt teljeskörűm. :( Akkor most ilyen esetre nyista biztosítás, ill. az kellene hazudni, hogy én okoztam magamnak. (?)
Ha ezt nekem címezted, akkor felesleges volt, tudom mi az előnye a 0w30 olajnak, de nem is ez volt a téma, hanem, hogy specifikusan a jazz -hez semmi szükség rá, mert 10w40 -el is elmegy a motor olyan sokat, hogy kiszolgálja gyakorlatilag a kocsi teljes életciklusát.