Az még nem km,nálunk most évi 50000 km-ert futnak az autók,ami már igen kevés.Idén kettő termosztátot cseréltünk,párezer forint költség.Amennyiben a Sprinteren is kell,akkor már nem veszek Behrt,hacsak nem gyárit adnak 10 pénz körül.Lehet,a kályházás sem tesz jót nekik.
De minden esetre amit Karimax kolléga írt ellenőrizzétek, mielőtt leadjátok javításra! Mondjuk abban az esetben a váltó oldalán, kb a közepén vannak víznyomok és színtelen, a hengerfej folyás esetében pedig harang magaslata, és barna, vagy erősen fehér vízkőszerű lerakódást hagy maga után.
210-ből nem teszünk át semmit, most lett kikasztnizva a kocsi, nem akarok rozsdát látni legalább 10 évig :D
De amúgy W140-ből lett kivéve, 210-é kisebb, azt a 124-ekbe rakják, és nem olyan gyaloggalopp mint a 126 esetében, mert az már nem hátul motoros, és a 210 nem a 124-től örökölte a sibedát, így vannak módosítási igények az átrakásnál.
Jó estét mindenkinek.Létezhet olyan, hogy egy 2.9td ami valós 180 e futott a hengerfej alól a bal oldalon hátul szivárog a viz . A véltóházon jól látható nyomok vannak.Számomra hihetetlen ennyi kilométernél.
Tudom,csak nekem nincs szerencsém.Tapasztalatom,meg az egyik profi Mercedes szerelő véleményét írtam le,innen az indexről.Gondolom km függő is a csere,mert ami nincs használva azon semmi sem kopik.A gyári Behr,meg nem olasz gyártású lehet,mint amiket itthon kapni.+3 éves a Sprinteren a Behr termosztát,és MÁR kell neki bő 20 km is,hogy beálljon a hőfok.Kályhával hamar felmegy.
Különböző nyitási hőmérsékletűek vannak,a legjobb az északra készült termosztát.Kb három évet bírnak ki,utána már nehezebben melegszenek fel a motorok,+ pár év,és már jelentősen csökken a hőfok is.
Üdv! Tanácsukat szeretném kérni egy 2005-ös MB e 270cdi autó autómatája rendetlenkedik.Irányt kiválasztva gyönyörűen indul meg se előre se hátra nem "csattan" viszont kis fordulaton haladva borzasztóan nagyot üt váltásnál,magas fordulaton szépen vált egy gázon tartva rángat.Bő 4 hónapig teljesen áramtalanítva volt elképzelhető,hogy rákell tanítani a váltót?A vízhűtő is ebben az időben kivolt véve ekkor elfolyhatott némi váltó olaj,után öntöttem 2 litert,de hétfőn jön meg a mesterpálca akkor fogom tudni a mennyiséget ellenőrizni.Váltóvezérlő cserélve lett egy éve mikor 1-2-ből nem váltott fel.Az említett 4 hónapos leállás előtt minden rendben volt.Köszönöm segítségüket!
Pontosan sajnos nem tudom, mert az intézte, aki az országba behozta, de ha fontos Neked, akkor kiderítem. Az mindenesetre biztos, hogy Hajdú-Biharban valahol.